Rešeno

Zavarovanje mobilne naprave

  • 24 November 2020
  • Odgovori 2
  • Ogledi 461

Spostovani, 

 

kaksne so pravice zavarovanca, v primeru nenamerne poskodbe telefona ali okvare tega. ce A1 kot posrednik oziroma zavarovlanica sprejme skodni zahtevek, v koliksnem casu je A1 dolzen zamenjati telefon z novim, ce je zavarovana naprava nepopravljiva oziroma serviser zavlacuje s popravilom?

icon

Najboljši odgovor od A1_Tinka 26 November 2020, 11:43

Ogled izvirnika

Odgovori 2

Uporabniška raven 3
Značka +3

Če gre za zavarovanje prek zavarovalnice L´amie, je nekaj najpogostejših odgovorov na vprašanja zbranih tukaj: https://bit.ly/3lfhExy. Na splošno velja, da je pooblaščeni servis tisti, ki sprejme telefon v popravilo in izda odločitev glede popravila oziroma morebitnega vračila kupnine in menjave opreme. Za bolj podroben vpogled v primer prosimo za kontaktne podatke na naslov info@A1.si in z veseljem preverimo.

Gre se za hipotetično prašenje, ali obstaja omejitev casa, ki ima A1 na razpolago da resi moj primer ce se kaj zgodi mojemu telefonu.

V splošnih pogojih je cel spisek pravic operaterja ki zavarovanje posredno nudi in razna kritja za zavarovalnico, o pravicah potrošnika pa bolj malo. 

Če mi telefon pade koliko casa imate pravico se ukvarjat z njim? kajti, sem kupil točno določen model teflona ker takega si želim /rabim, nadomestni telefon pa dvomim da bo enak mojemu. 

Koliko casa si pridržujete pravico preden dobim nazaj moj telefon oziroma novega v primeru škode ki je opravičljiva pod zavarovalnimi splošnimi  pogoji?

tega podatka v splošnih pogojih, ali v pogostnih vprašanjih ni razen v petnajstem členu, nek namig na 15 dni zelo slabo dorečen.

v naprej se vam zahvaljujem za odgovor.

PS (moj telefon je cel, in brezhibno deluje in je tudi zavarovan kot je bil prejšnji. nisem se koristil zavarovalnice. Moj interes je usmerjen v dejstvo ali se to zavarovanje sploh splača, kajti  v dveh letih to ni zanemarljiv strošek, ce moram lih enako kupit nov telefon, ker ta zgodba traja predolgo.)

Odgovor