Rešeno

Zamujanje pri dostavi

  • 7 December 2020
  • Odgovori 2
  • Ogledi 303

Več kot 20 let sem zvesta naročnica storitev A1. Ker mi je potekla vezava, sem le-to preko spleta podaljšala (z nakupom novega telefona v vrednosti 1.279,00 €), a prodajalec po treh tednih še vedno ni izpolnil svoje pogodbene obveznosti. Kličem prodajalca (A1), a nihče se ne javlja na moje telefonske pozive, oziroma se oglaša tajnica (“trenutno so vsi svetovalci zasedeni, ste deseti na vrsti”). Ko mi po treh živčnih zlomih končno uspe vzpostaviti kontakt, izvem, da je telefon (paket) že pred dvema tednoma predan dostavni službi DPD. Preverijo še status naročila: “vračilo paketa zaradi spremembe naslova dostave.” WTF???? Kakšne spremembe naslova??? Haloo? Ne me jebat!!! V trenutku mi pritisk naraste na 300. Čeprav obljubijo, da bodo zadevo uredili, vztrajno ščem kontakt dostavne službe, ki je očitno fantomsko izginil. Besno preverim še status paketa: Paket št. xxxxx dostavljamo predvidoma danes 14:12 – 15:12. Z olajšanjem si mislim, končno. Toda po nekaj dneh še vedno nič. Ponovno kličem prodajalca, tokrat besna kot ris. Ista jebena scena. Da bodo uredili. Ponovno preverim status, tokrat ne duha ne sluha o mojem paketu. Zdaj mi je pa res počil film. Iz koga kurca se delate norca??? Razumem, da imajo dostavljalci v trenutnih razmerah povečan obseg dela, ampak lepo prosim, kar je preveč, je pa preveč. Spoštovani A1, zahtevam, da nemudoma izpolnite svojo pogodbeno obveznost ali pa odstopim od pogodbe. Poln kurac imam nategovanja!!!

 

Datum

Čas

Lokacija

Stanje paketa

+

07.12.2020

11:54 Ure

Novo Mesto (SI)

Skladišče

Dogovorjen datum dostave

05.12.2020

07:17 Ure

Novo Mesto (SI)

V dostavi

26.11.2020

16:00 Ure

Novo Mesto (SI)

Neuspeli poskus dostave

Dogovorjen datum dostave

26.11.2020

06:26 Ure

Novo Mesto (SI)

V dostavi

26.11.2020

06:24 Ure

Novo Mesto (SI)

Vhod

25.11.2020

21:29 Ure

Ljubljana - Sent ...

Vračilo paketa

Sprememba naslova

23.11.2020

18:17 Ure

Maribor (SI)

Prevzem

23.11.2020

08:35 Ure

Podatki o DPD centru

Podatki o naročilu so bili sporočeni podjetju DPD

Top of Form

Bottom of Form

https://pubads.g.doubleclick.net/gampad/ad?co=1&iu=/59885020/external_tracking&sz=230x300%7c230x240&t=Locale%3Dsl_SI

 

https://tracking.dpd.de/status/assets/images/design/logo_group.jpg

 

 

 

icon

Najboljši odgovor od A1_Tinka 14 December 2020, 11:49

Ogled izvirnika

Odgovori 2

Uporabniška raven 4
Značka +2

Po zgodovini sledenja sodeč, je napaka pri DPD-ju in ne A1. Očitno so paket držali v skladišču cel teden in so očitno “pozabili” na ponoven poskus dostave.

Drugače pa se dpd lahko kontaktira v njihov kontaktni center in se jih zaprosi za ponovno dostavo.

Uporabniška raven 3
Značka +3

Živjo MetkaFabijan, opravičilo za neprijetno izkušnjo pri dostavi telefona. Drži, število paketov je v trenutni situaciji povečano in s tem so povezane tudi zamude pri dostavi. Upamo, da je bil paket do danes že vročen, v nasprotnem primeru prosimo za naročniške podatke v zasebna sporočila, da lahko preverimo z dostavno službo. 

Odgovor