F.A.Q.

Sprememba mesečnega limita za storitev VALÚ Moneta


Uporabniška raven 3
Značka +3

Želiš plačila z VALÚ Moneto omejiti in si znižati mesečni limit? Ali pa obratno – mesečno opraviš več nakupov in želiš večji mesečni limit? Preveri kakšne so možnosti za spremembo. :point_down:

 

:round_pushpin:  Kakšen je mesečni limit na začetku (ko skleneš naročniško razmerje)?

 

Mesečni limit, ki je uporabnikom določen na začetku, je 55 €.

 

Če uporabljaš našo mobilno številko z naročniškim paketom, je običajno storitev VALÚ Moneta na voljo že ob vklopu številke in tega ni potrebno posebej urediti. Ali jo lahko uporabljaš ali ne, lahko najhitreje preveriš, če pošlješ SMS s ključno besedo MONETA na 1919.

 

Če uporaba ni omogočena, bo v povratnem sporočilu to pisalo. Če pa storitev lahko uporabljaš, bo v SMS-u navedeno, kakšna sta znesek mesečnega limita in trenutna poraba. V SMS-u, ki ga dobiš, lahko piše tudi, da je potrebno najprej vklopiti članarino. V tem primeru je le potrebno izbrati ter vklopiti eno od dveh članarin, ki sta za storitev na voljo. Za več informacij klikni tu

 

 :x:  V primeru, da uporabljaš naš predplačniški paket A1 Simpl, VALÚ Monete ne moreš uporabljati. Storitev imajo pogosto onemogočeno tudi poslovni uporabniki. Če uporabljaš mobilno številko, na kateri je naročnik tvoj delodajalec, preveri možnost uporabe z njim.

 

 

:round_pushpin:  Kako lahko limit spremeniš?

 

Limit lahko znižaš na spletnem portalu Moj A1. Možnost najdeš v zavihku Nastavitve in podzavihku Omejitve in Blokade. Tu lahko uporabo VALÚ Monete tudi izklopiš (ali vklopiš).

 

Limit lahko zvišaš na enak način. Kakšen je najvišji znesek limita, je prav tak navedeno na portalu.

 

Največji možni znesek limita:

 

Vklop/izklop in sprememba limita:

 

:exclamation: Spremembe limita ne moreš opraviti, če za VALÚ Moneto nimaš vklopljene članarine

Za vklop članarine izberi zavihek Opcije ter odpri meni pri možnosti Druge opcije. Izbereš lahko članarino Osnovna ali Napredna VALÚ Moneta. Vklop lahko urediš tudi s sporočilom SMS. Več informacij o članarini najdeš tu.

 

 

Če portala ne uporabljaš, lahko spremembo limita opraviš na prodajnem mestu. To lahko storiš le, če si na mobilni številki naročnik. Za spremembo s seboj potrebuješ osebni dokument. 

 

:x: S klicem na številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40 VALÚ Monete ne moreš vklopiti ali spremeniti mesečnega limita.

 

 

:round_pushpin:   Kaj lahko storiš, če želiš večji limit, kot ga lahko nastaviš na portalu Moj A1?

 

Za višji limit lahko zaprosi naročnik z osebnim dokumentom na prodajnem mestu. Če mobilno številko le uporabljaš, naročnik na njej pa je nekdo drug, brez njegovega obiska prodajnega mesta ne bo mogoče urediti spremembe. Lahko pa nam naročnik pošlje prošnjo na elektronski naslov prijave@A1.si. V prošnji je potrebno navesti naročniške podatke (vključno z davčno številko naročnika za namen identifikacije) in znesek limita, ki ga želiš imeti.

 

Pristojni oddelek običajno na prošnjo odgovori v delovnem dnevu ali dveh. O tem te bodo obvestili s sporočilom SMS ali na elektronski naslov – to velja tudi  v primeru, da za spremembo zaprosiš na prodajnem mestu.

 

:exclamation: Če pri nas mobilne številke z naročniškim paketom še ne uporabljaš 3 mesece, s prošnjo počakaj, da najprej mine to obdobje. V prvih treh mesecih sprememba limita na višji znesek ni mogoča. 

 

 

 

:round_pushpin:  Za plačila z VALÚ Moneto uporabljaš mobilno aplikacijo VALÚ?

 

Preverjaš v pametni denarnici VALÚ stanje na računu in je tam znesek nižji od tvojega limita za Moneto? To ni napaka. Račun v denarnici moraš najprej napolniti in šele nato bo mogoče opraviti nakup. 

 

 

Na račun lahko znesek naložiš s storitvijo Moneta, ni pa nujno. Denar lahko nakažeš prek TRR-ja ali s plačilno kartico.

Če račun polniš z Moneto, lahko na račun dodajaš zneske, dokler ne izkoristiš celotnega limita. 

Najbolj enostavno pa je, da izbereš samodejno polnitev računa. Tako bo za nakupe z aplikacijo samodejno na voljo enak limit, kot je določen za tvojo mobilno številko.

 

 

 :round_pushpin:  Kolikokrat lahko spremeniš mesečni limit?

 

Spremembo lahko opraviš enkrat v obračunskem odobju.

 

 

:round_pushpin: Kako je z limitom v primeru spremembe obračunskega obdobja? Bo nov znesek mesečnega limita na voljo prej?

 

Ne. Če je bila naročena sprememba obračunskega obdobja, se bo prvo obdobje najprej zaključilo še po starem - na isti dan v mesecu, kot se je do sedaj. Sprememba tako takoj ne bo vplivala na znesek mesečnega limita za VALÚ Moneto 

 

Zatem se bo obdobje spremenilo, vendar to ne pomeni, da bo nov znesek za mesečni limit na voljo prej. V obračunskem obdobju, v  katerem bo prišlo do spremembe, bo običajni mesečni limit dejansko na voljo za čas, ki je daljši od enega meseca. Nov znesek mesečnega limita bo tako na voljo kasneje kot običajno.

 

 

 

 

 

 


Odgovori

Še ni odgovorov

Odgovor