Preusmeritev klicev iz mobilne številke

  • 19 September 2019
  • Odgovori 0
  • Ogledi 3358
Preusmeritev klicev iz mobilne številke
Uporabniška raven 3
Značka +3

Imaš dve telefonski številki, tvoj telefon pa le eno režo za kartico SIM? So tvoji žepi/torbica premajhni za dva mobilna telefona? 

Lahko si pomagaš s preusmeritvami in se na klice javljaš kar na enem telefonu. Ko preusmeritev nastaviš, bodo vsi klici iz ene mobilne številke preusmerjeni na drugo. 

Če te zanima, kako to storiš ali več o preusmeritvah, nadaljuj z branjem vprašanj in odgovorov. :point_down:

 

Lahko iz ene na drugo številko preusmerim tudi sporočila? :envelope:

Ne. Preusmeriš lahko le klice. Zato ne pozabi povsem na drugi telefon in občasno preveri prejeta sporočila. Če bo drugi telefon izklopljen, imej v mislih, da se lahko sporočila nanj dostavijo v roku 5 dni. Če rok zamudiš, se sporočilo izbriše in podatkov o njem ne moreš več dobiti.

 

Lahko klice iz enega telefona preusmerim na več različnih mobilnih telefonov?

Ne, preusmeritve ni mogoče nastaviti na tak način. Klici se bodo preusmerili le na eno telefonsko številko.

 

Lahko na drugi telefon preusmerim le nekatere klice?

Ko preusmeritev vklopiš, bodo preusmerjeni vsi klici (iz vseh telefonskih številk). Vklop preusmeritve le za klice iz posameznih telefonskih številk ni mogoča. Lahko pa izbiraš, kdaj se klic preusmeri. Na voljo imaš naslednje možnosti:

  • Klici se lahko preusmerijo takoj. To je brezpogojna preusmeritev (unconditional forwarding, always forward).

 

  • Klic se lahko preusmeri šele potem, ko prvi telefon nekaj časa zvoni (forward when unanswered). Določiš lahko, da bo prvi telefon zvonil 5 s, 10 s, 15 s, 20 s, 25 s ali 30 s. Po tem času se klic preusmeri na drugo številko.

 

  • Preusmeriš lahko samo klice, ko je tvoj telefon zaseden in že govoriš z nekom drugim (forward when busy).

 

  • Klice lahko preusmeriš na drugo številko samo takrat, ko imaš izklopljen telefon ali ta ni povezan na mobilno omrežje – nimaš signala (forward when unreachable).

 

Lahko preusmerim klic na katero koli telefonsko številko?

Klice lahko preusmeriš na drugo slovensko številko. Vseeno je, ali je ta stacionarna ali mobilna, ali je zanjo izbran naročniški ali predplačniški paket.

 

Preusmeritve na tujo številke pa brez naše pomoči ne moreš nastaviti. To je običajno na voljo le poslovnim uporabnikom. Če to želiš, pokliči na številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40. Sodelavci bodo najprej preverili, ali je na izbrano tujo številko preusmeritev mogoča. Če je, bodo vklop uredili tehniki.

 

Kako vklopim preusmeritve?

Na voljo imaš kar nekaj načinov:

  • Možnost za vklop preusmeritve lahko poiščeš v meniju svojega mobilnega telefona. Običajno jo najdeš med nastavitvami klicev.

 

  • Izbereš lahko bližnjico in vklop urediš s kodo oz. ukaznim nizom. Pri tem pazi na zapis telefonske številke, na katero klice preusmerjaš. Ta mora biti vnešena v najdaljši - mednarodni obliki (npr. +38640123456).
  1. Za preusmeritev, ko se ne javiš, vpiši **61*+386XXXXXXXX*11*30# in izberi tipko/ikono za klic (številka 30 pomeni čas v sekundah, po katerem se klic preusmeri in ga lahko določiš: 5, 10, 15, 20, 25, 30).
  2. Za preusmeritev v primeru nedosegljivosti  vpiši **62*+386XXXXXXXX*11# in izberi tipko/ikono za klic.
  3. Za preusmeritev v primeru zasedenost vpiši **67 *+386 XXXXXXXX*11# in izberi tipko/ikono za klic.
  4. Za brezpogojno preusmeritev vseh klicev vpiši **21*+386XXXXXXXX*11# in izberi tipko/ikono za klic. 

 

  • Nastavitve lahko nastaviš na spletnem portalu Moj A1. Najdeš jih v zavihku Nastavitve in podzavihku Klicne nastavitve. Preusmeritve lahko na portalu vklopiš tako za številko z naročniškim kot za številko s predplačniškim paketom:

 

  • Preusmeritev lahko nastaviš s sodelavci na tehnični podpori. Z njimi stopiš v stik s klicem na številko 040 40 40 40.

 

Kako preusmeritev izklopim?

Najhitreje lahko to storiš s kodo. V telefon vpišeš ##002# in izbereš tipko/ikono za klic.

 

Izklopiš jih lahko tudi v nastavitvah mobilnega telefona, na portalu Moj A1, ali pa ti pri tem pomagajo sodelavci na tehnični podpori.

 

 

Lahko preusmeritve vklopim, če imam blokirane storitve na mobilnem telefonu (zaradi kraje, izgube, neplačila …)?

Če so odhodni klici na številki blokirani, preusmeritev ne bo delovala.

 

Koliko preusmeritev stane? Bo tisti, ki me kliče, zaradi moje preusmeritve plačal kaj več?

 

Tisti, ki te kliče, preusmeritve ne bo opazil. Klic ga bo stal enako, kot če preusmeritve ne bi bilo. Koliko bo preusmeritev stala tebe, je odvisno od tvojega paketa in številke, na katero preusmerjaš klice.

Ko se klic iz tvoje prve številke preusmeri na tvojo drugo številko, se klic namreč zaračuna enako, kot če bi iz svoje prve številke na svojo drugo številko poklicala sama/ poklical sam.

 

Primer:

Na svoji zasebni številki imaš naš paket z neomejenimi klici. Na njej vklopiš preusmeritev na svojo stacionarno službeno številko.

 

Na zasebno številko te pokliče prijatelj in klic se preusmeri na stacionarno službeno številko. Preusmerjeni klic bo zaradi paketa z brezplačnimi klici prav tako brezplačen. Če pa bi bil na zasebni mobilni številki vklopljen paket, s katerim bi klici na stacionarne številke znašali 0,15 €/min, bi te preusmeritev stala enako – 0,15 € za minuto pogovora.

 

In kako je v tujini? :earth_africa:

Na preusmeritve pazi, če se odpravljaš na področje izven EU. :point_up: Ker so klici tam običajno dražji, bodo dražji tudi preusmerjeni klici. Če se bo klic iz mobilnega telefona, ki ga imaš s seboj v tujini, preusmeril na drugo številko, bo veljala cena tistega tujega operetarja, pri katerem gostuješ. Cenik lahko preveriš tu.

 

V zvezi s tem obstaja ena sama izjema. Če v tujini (ali že pred odhodom) na mobilni številki vklopiš brezpogojno preusmeritev na drugo slovensko številko, bodo preusmerjeni klici znašali enako kot doma. Kljub temu, da bo mobilna številka v tujini, se klici preusmerjeni iz nje ne bodo obračunali po ceniku tujega operaterja.

Brezpogojna preusmeritev sicer pomeni, da se na klic ne moreš javiti. Sprejmeš ga lahko le na številki, kamor je preusmerjen. Lahko pa po običajnem ceniku za gostovanje pri tujem operaterju opravljaš druge storitve (odhodne klice, pošiljaš in sprejemaš sporočila …). 

 

Glede druge mobilne številke - tiste, na katero klic preusmerjaš - svetujemo pozornost, če se ta prav tako nahaja v tujini. Sprejem klicev v tujini je plačljiv in cena je odvisna od države ter izbranega operaterja. Ko se na klic javiš, se bo ta zaračunal (v nekaterih državah se zaračuna že takrat, ko tvoj telefon samo zvoni). To velja za tako za sprejem običajnih klicev kot tistih, ki so na tvojo drugo številko preusmerjeni.

 

Kako lahko preverim, ali so preusmeritve uspešno nastavljene?

Preusmeritev bo vidna na portalu Moj A1 v zavihku Nastavitve in podzavihku Klicne nastavitve. Ali je vklopljena, lahko preveriš tudi v nastavitvah svojega mobilnega telefona ali s kodo. V telefon vpiši *#62# in izberi tipko/ikono za klic.

 

Če preusmeritev ne moreš preveriti na telefonu ali portalu Moj A1, lahko pokličeš na številko 040 40 40 40. Kako je nastavljena, lahko preverijo tudi sodelavci na tehnični podpori.

 

Ali lahko telefonu vidim, na katero od obeh številk me je nekdo poklical?

Ne. Klic bo viden le na tistem mobilnem telefonu, na katerega je bil preusmerjen. Izjema je preusmeritev v primeru, da se na klic ne javiš. Preden se bo klic preusmeril, bo nekaj časa zvonil tudi tvoj prvi telefon in klic bo zato viden na obeh.

 

Kako je preusmeritev vidna na mesečnem računu?

Na računu preusmeritve niso prikazane posebej. Preusmerjen klic je viden kot običajen odhodni klic. Če je bil npr. preusmerjen klic na drugi telefonski številki sprejet in je pogovor trajal 5 minut, bo na računu za prvo telefonsko številko prikazanih 5 minut odhodnih klicev.

Enako bo na seznamu odhodnih klicev, ki ga dobiš pri razčlenjenem računu ali najdeš na portalu Moj A1. Klic, ki se je preusmeril, je prikazan kot običajen klic iz tvoje prve na tvojo drugo številko.

 

 


Odgovori

Še ni odgovorov

Odgovor