Prenos lastništva iz fizične na pravno osebo


Uporabniška raven 2
Značka +3

Postopek prenosa lastništva se ureja izključno na prodajnih mestih A1 in se zaračuna v skladu z veljavnim cenikom, v višini 10,99 €. Strošek plača prevzemnik, torej novi naročnik.

Za ureditev prenosa lastništva je na prodajnem mestu potrebno izpolniti novo naročniško pogodbo in Izjavo o prenosu naročniškega razmerja. Pri tem potrebujemo še naslednje dokumente:

  • osebni dokument s sliko in podpisom zastopnika ali pooblaščene osebe,
  • izpis iz sodnega registra,
  • izpis iz davčnega registra,
  • matična številka,
  • žig podjetja.

Dobro je vedeti :thinking:

Znotraj podjetij so v veliki večini primerov določeni predstavniki oziroma zastopniki podjetja, ki so tako rekoč pristojni za urejanje sprememb v naročniških razmerjih, ki jih ima podjetje sklenjena pri nas.

Prav tako imajo nekatera podjetja pri nas urejeno skrbništvo oziroma skrbnika. Njihovo delo je skrb za naročniška razmerja podjetja ter vzdrževanje poslovnega odnosa z uporabnikom.

Za postopek prenosa lastništva storitev se torej lahko obrne tudi na zastopnike in skrbnike podjetja.

Pri prenosu storitev na podjetje naj prodajno mesto obiščeta prevzemnik in odstopnik. Prevzemnik številke (zastopnik podjetja) s seboj prinese vse dokumente, ki so potrebni za sklenitev novega naročniškega razmerja. Odstopnik številke (fizična oseba) potrebuje dokument za identifikacijo. Odstopnik mora prav tako imeti poravnane vse odprte obveznosti (zapadle in tudi nezapadle).

 

Če se računi A1 uveljavljajo kot davčna olajšava, morajo biti izdani na poslovnega uporabnika.

 

V primeru dodatnih vprašanj smo na voljo :point_down:


Odgovori

Še ni odgovorov

Odgovor