Rešeno

Ponudba


Pozdravljeni,

Pred štirimi dvnevi sem preko spleta oddal narocilo za izdelavo ponudbe za internet in TV pa vam še do danes ni uspelo poslati vsaj ponudbe nazaj na mail, kaj sele, da bi me poklicali kot mi je bilo predstavljeno po SMS sporocilu, ki sem ga prejel sicer takoj, ko sem izpolnil zahtevek. 

Po vsem tem se resno sprasujem ali novih narocnikov ne potrebujete, ste prezasedeni ali v čem je vzrok? Skrbi me dejstvo, da imate ocitno tezave ze pri prodaji paketov novim narocnikom, kaj je potem šele z vašo tehnicno pomočjo? Kako me sploh lahko še prepričate da bi se zanimal za katerokoli od vaših storitev...

icon

Najboljši odgovor od A1_GasperB 27 January 2021, 10:50

Za nevšečnosti se opravičujemo. V primeru, da odgovorov na vaša vprašanja še niste prejeli vas prosimo da nam naročniške podatke javite prek klepeta v aplikacijah Whatsapp ali Viber.

Ogled izvirnika

Odgovori 5

Pozdravljeni,

Pred štirimi dvnevi sem preko spleta oddal narocilo za izdelavo ponudbe za internet in TV pa vam še do danes ni uspelo poslati vsaj ponudbe nazaj na mail, kaj sele, da bi me poklicali kot mi je bilo predstavljeno po SMS sporocilu, ki sem ga prejel sicer takoj, ko sem izpolnil zahtevek. 

Po vsem tem se resno sprasujem ali novih narocnikov ne potrebujete, ste prezasedeni ali v čem je vzrok? Skrbi me dejstvo, da imate ocitno tezave ze pri prodaji paketov novim narocnikom, kaj je potem šele z vašo tehnicno pomočjo? Kako me sploh lahko še prepričate da bi se zanimal za katerokoli od vaših storitev...


LUKAM PREDLAGAM TI DA TO KAR SI TUKI NAPISAL JE NAJBLJŠE DA TO POSLJEŠ V ZS NA FB BOŠ PREJ PORIHTAL KOT PA TUKI LP…….

Uporabniška raven 4
Značka +2

Mislim, da se ni težko sprehoditi po spletni strani in najti tale zavihek:

https://www.a1.si/tv-paketi

(če boš sklepal za fizično osebo)

 

Če za poslovno, pa je najbolje, da jih pokličeš ali pišeš na viber/whatsapp.

 

Lp

Tvoji pomisleki glede čakanja na tehnično pomoč so upravičeni. Ko je meni crknil internet, se mi na telefon ni javil nihče. Niti me ni nihče poklical nazaj, kljub avtomatiziranemu sporočilu, da me bo nekdo poklical. Na mail sem dobil odgovor čez cca 24 ur, a mi je potem oseba nehala odgovarjati še preden sva ugotovila v čem je problem.

Zdaj pa, kot vidim, kontaktiranja prek maila niti ne omogočajo več. Le še viber, whatsapp, twitter in facebook. Jaz, ki ne uporabljam nič od naštetega, sem torej obsojen zgolj na plačevanje računov in upanje, da nikdar več nič ne crkne.

Uporabniška raven 3

Tud na Viber se ne odzivajo :rage:

Za nevšečnosti se opravičujemo. V primeru, da odgovorov na vaša vprašanja še niste prejeli vas prosimo da nam naročniške podatke javite prek klepeta v aplikacijah Whatsapp ali Viber.

Odgovor