Odzivnik


Uporabniška raven 3
Značka +3

Ko je tvoj telefon izključen ali se na klic ne moreš oglasiti, lahko klic preusmeriš na odzivnik (t. i. telefonski predal), kjer ti lahko klicatelj pusti glasovno sporočilo.

Odzivnik lahko vključiš, če si naročnik ali imetnik predplačniške številke. Odzivnik je na voljo, ko imaš telefon izključen, ko si brez signala, ko se ne moreš ali ne želiš oglasiti, ko imaš zasedeno številko.

 

Kako nastavim odzivnik? :nerd:

  1. Aktiviraš preusmeritev klicev na odzivnik. Klicatelju se bo predvajalo sistemsko pozdravno sporočilo.
  2. Če želiš posneti osebno pozdravno sporočilo ali prilagoditi nastavitve odzivnika, pokliči na številko 444.

Ko številko 444 kličeš prvič, bo posnetek pojasnil kako deluje odzivnik, kako si lahko nastaviš osebno pozdravno sporočilo in prilagodiš nastavitve odzivnika.

 

Preusmeritve v odzivnik

Preusmeritve v odzivnik si nastaviš tako, da klice preusmeriš na telefonsko številko +38640110000. To lahko urediš:

1. v svojem telefonu (v meniju nastavitve in klici),
2. na portalu Moj A1 v meniju Telefon in nastavitve/Preusmeritve klicev,
3. z vnosom ukaznega niza v telefonski aparat:

• če ne moreš odgovoriti na klic, vpiši **61*+38640110000*11*30# in izberi tipko za klic,
• če si nedosegljiv/a, vpiši **62*+38640110000*11# in izberi tipko za klic,
• če si zaseden/a, vpiši **67*+38640110000*11# in izberi tipko za klic,
• če želiš preusmeritev vseh klicev, vpiši **21*+38640110000*11# in izberi tipko za klic.

Pojasnilo: pri ukaznem nizu **61*+386XXXXXXXX*11*30# številka 30 pomeni čas (v sekundah), po katerem se klic preusmeri in ga lahko določiš po želji (5, 10, 15, 20, 25, 30).

Izklop:

  • z vnosom kode ##002# in izbiro tipke za klicanje. Na zaslonu telefona se bo prikazalo sporočilo, da so vse preusmeritve izklopljene,
  • z izbrisom številke preusmeritve v svojem telefonskem aparatu.

 

Cena klica :moneybag:

V Sloveniji se klic na odzivnik obračuna po veljavnih tarifah za klice v omrežju A1.

Klic na številko 444, kjer lahko poslušaš govorna sporočila, se obračuna kot klic v omrežje A1.

 

Pozdravna sporočila

V odzivniku lahko nastaviš 3 vrste pozdravnih sporočil, ki se bodo predvajala, ko te bo nekdo klical:

  • če posnameš svoje pozdravno sporočilo, se bo to predvajalo, ko se bo vključil odzivnik.
  • če posnameš glasovni podpis, se bo ta predvajal, ko se bo vključil odzivnik, hkrati pa poslušatelju omogoči tudi informacijo, od koga je prejel glasovno sporočilo.
  • sistemsko pozdravno sporočilo.

 

Obveščanje o novem sporočilu

O novem glasovnem sporočilu na odzivniku te obvestimo z SMSom.

:point_right_tone1: : Na odzivniku imate 1 novo sporocilo od +38640xxxxxx, prejeto 28.10/15:11. Skupaj neposlusanih sporocil: 3. Vas A1.

 

Kako lahko preveriš vsebino sporočila :point_down_tone1:

 

Ali lahko še kdo dostopa do mojih sporočil na odzivniku? :underage:

V meniju za prilagoditev nastavitev odzivnika lahko nastaviš osebno geslo in jezik, ki je na voljo v slovenščini ali angleščini. Osebno geslo zagotavlja, da imaš dostop do svojih sporočil samo ti. Prednastavljeno osebno geslo je 0000. Spremeniš ga lahko med uvodnimi pojasnili ali kadarkoli pozneje (pri čemer je lahko geslo največ štirimestno).

POMEMBNO: V primeru petkratne ponovitve napačnega osebnega gesla, bo varnostni sistem lastnika opozoril z SMSom.

 

Koliko časa se hrani sporočilo v odzivniku in kako dolg je lahko posnetek?

  • najdaljši čas posnetka na odzivniku je 300 sekund,
  • pozdravno sporočilo lahko traja največ 45 sekund,
  • poslušano sporočilo ostane shranjeno še 1 dan,
  • neposlušano sporočilo je shranjeno 15 dni.

Odgovori

Še ni odgovorov

Odgovor