Rešeno

Naročnina


Zanima me, kako je mogoče ,da novi uporabnik brez vezave, ima možnost polovičnega plačila paketa Go za eno leto, medtem ko vaši zvesti uporabniki (20 let ) te možnosti nimajo, Odgovor bom podal ,kar sam! Zato ker ,vam je zato mar, Ustvarjate agresivni, marketing brez kančka spoštovanja. Veliko razočaranje.

icon

Najboljši odgovor od A1_Blaz 22 marec 2021, 13:54

Pozdravljeni, @KlavdijGrizon.

Pri A1 Slovenija se trudimo, da so naše promocije zanimive, raznolike in na voljo čim večjemu številu uporabnikov.

Trenutna promocija “Polovična naročnina za 1 leto!” je res namenjena uporabnikom, ki sklenejo novo naročniško razmerje, koristite jo lahko tudi obstoječi uporabniki, a ne na obstoječih naročniških razmerjih.

Obstoječi uporabniki lahko v tem trenutku izkoristite ugodnost v primeru nakupa naprav v Nakupovalnici (https://www.a1.si/praznujemo) in nekatere druge promocije ob nakupu določenih modelov mobilnih telefonov kot so na primer mobilni telefoni Galaxy A serije (https://www.a1.si/galaxy-serija-a) ter druge.

V pripravi so že nove promocije s katerimi bomo še naprej skrbeli tudi za zadovoljstvo obstoječih uporabnikov.

Ogled izvirnika

Odgovori 6

Uporabniška raven 4
Značka +2

Ja no, če smo iskreni, kdo od operaterjev pa pri nas v sloveniji tega ne dela?

Drugače pa, greš na Bob (kar je isto A1), kjer so paketi veliko cenejši, počakaš, da je na A1 ugodnost za nove naročnike, in se lepo priklopiš nazaj. It’s simple.

Odgovor na nivoju mladega poslovneža, ki ima nalogo da v podjetju , privarčuje pri wc papirju.

Hvaležnost, pa taka,.zvestoba do roba. Predlog…. se odklopiš in greš potem nazaj.Lahko pa greš tudi drugemu operaterju , in prepričaš še družinske ćlane pa prijatelje itd…..It’ simple.

Uporabniška raven 4
Značka +2

Odgovor na nivoju mladega poslovneža, ki ima nalogo da v podjetju , privarčuje pri wc papirju.

Hvaležnost, pa taka,.zvestoba do roba. Predlog…. se odklopiš in greš potem nazaj.Lahko pa greš tudi drugemu operaterju , in prepričaš še družinske ćlane pa prijatelje itd…..It’ simple.

Hahaha loool, eni me pa res nasmejete. BTW. nisem jaz zaposlen na a1, sem navaden uporabnik, kot ti. Povem samo realno mnenje, tako namreč dela marsikdo.

PS.: Če imaš naprimer ponudnika elektrike elektro celje 20 let, ali se potem na isti način izražate in zahtevate popust, ker ste zvesti naročniki? 

Samo vprašam. In morda koristen nasvet, tu odgovora verjetno ne boš dobil, ker tudi na ostale teme a1 moderatorji ravno ne odgovarjajo prav pogosto. Bolje bo, da jim zatežiš preko klicnega centra.

Lp

Nisem omenil da si zaposlen pri A1, sicer se zavedam da je to vseskupaj brezveze  in klic v prazno. Glede elektrike, zakaj pa ne .Sicer so tam zadeve malo drugačne.Oglasil sem se pa zato, ker mi večkrat nekaj ponujajo kot zvestemu uporabniku, nazadnje ,da imam možnost nakupa marsikaj na obroke, in to samo za zveste člane, vsaj tako je rekla.Na obroke …. to je pa res nekaj..:grinning: 

Pozdravljeni, @KlavdijGrizon.

Pri A1 Slovenija se trudimo, da so naše promocije zanimive, raznolike in na voljo čim večjemu številu uporabnikov.

Trenutna promocija “Polovična naročnina za 1 leto!” je res namenjena uporabnikom, ki sklenejo novo naročniško razmerje, koristite jo lahko tudi obstoječi uporabniki, a ne na obstoječih naročniških razmerjih.

Obstoječi uporabniki lahko v tem trenutku izkoristite ugodnost v primeru nakupa naprav v Nakupovalnici (https://www.a1.si/praznujemo) in nekatere druge promocije ob nakupu določenih modelov mobilnih telefonov kot so na primer mobilni telefoni Galaxy A serije (https://www.a1.si/galaxy-serija-a) ter druge.

V pripravi so že nove promocije s katerimi bomo še naprej skrbeli tudi za zadovoljstvo obstoječih uporabnikov.

Spoštovani moderator A1. Vaš odgovor je odraz ,vašega odnosa ,do zvestih uporabnikov. V času monopolov nisi imel izbire , danes ni več tako.

Rezultati raziskav nakazujejo, da lahko že 5 % povečanje stopnje zadrževanja strank dobiček podjetja zviša za kar 25 do 95 %. To so vaše ugotovitve. Za obstoječe uporabnike pa namenjate zgolj  drobtinice, nenehno ste v tekmi  pridobivanja novih članov, kar vam dam celo prav, ampak nikakor ne morem preko dejstev da pridobivanje novih strank  od njih ne zahteva nobenih pogojev vezave in je zgolj način  vešega boja z konkurenco.Prosim, da mi ne lepite več istih sporočil, če ne premorete konkretnih odgovorov.

(https://www.a1.si/praznujemo)  Cene so višje kot Mimovrste, (preverjeno )hvala ker skrbite za naše zadovoljstvo.

Odgovor