Moj A1
Vprašanje

Nakupovalnica


Hočem kupit izdelek v Nakupovalnici, po navodilih,(naročil preko Moj A1) če želite preskočit postopke pokličite 040404045.

11.01. ob 14h. kličem. Na mail dobim potrditev. Čakam 24 ur na klic, ker ni odziva naročim klic iz Nakupovalnice. Ta mladi gospod je vedel in uredil vse, vsaka mu čast. No, e podpis pa ne deluje, zdaj pa kliči  in piši na podpore kjer ni odziva. Bila finta za e podpis ampak pozabil, ker je tu hrošč ogromni pa da ni odpravljen?

Prodajate, ampak težko je dobit. jbg


Odgovori 3

Pa da ne kritiziram vedno, Ekipi iz Nakupovalnice vsaka čast. Naj se druge službe v A1 ozrejo na njih.

SI24Team ko sem dobil podatke za digitalni podpis, če ne gre obrni se na info@ ali pa na klasiko 040404040. Odziv pa je kakšen je, sam veš. Ker je v mojem primeru neka sistemska napaka, (predolgi uporabnik) hehe, pač nisem kupil nič. Sem kupil na telekomu, bom pač dal prijatelju obrok mesečni. Na telekomu pa dela e pero.

Uporabniška raven 3
Značka +2

Zdravo,

Da te obvestim, da verjetno tu ne boš dobil odgovora. Pisati moraš na info@a1.si oziroma poklicati na njihovo številko.

Sem danes pisal njim, da so na forumu neodgovorjena vprašanja, ker bi bilo potrebno pogledati v naročniške podatke uporabnika, pa so rekli, da je forum namenjen izmenjavi mnenj med uporabniki, za ostale zadeve, do katerih mi nimamo dostopa pa se je treba obrniti na njihove kontakte (mail/telefon).

Odgovor