Moj A1
Rešeno

Moja uporabniška izkušnja z A1


Dobro jutro, A1,

 

moja zgodba z vami se je začela, ko sem zaman (đabe) 3 tedne prosil Telekom, naj mi še tretjič pošljejo obrazec za priklop optičnega interneta. 2x sem namreč že prej dal vlogo, ki pa je bila zavrnjena, ker mojstri z GVO-ja niso vedeli, kako bi spravili optični kabel od priklopne omarice (ki je v jašku sredi bloka) do našega stanovanja.

Da sem rešil zadevo sem angažiral upravnika bloka in strokovnjaka s Telekoma (svaka jima čast, jih moram še počastit pivo). Odprli smo vrata v jašek, pomolili buče notri in ugotovili, da se da kabel potegniti iz enega jaška v drugega dva nadstropja višje do našega stanovanja brez, da razmontiramo cel hodnik, za kar je potrebno med drugim pridobiti soglasje večine stanovalcev (Fuck me if I know, kako je v teh časih to sploh izvedljivo, ker je to že brez epidemije bitka z mlini na veter). V glavnem, ker mi Telekom v 3 tednih, kljub temu da sem jim parkat poslal e-mail in klical, ni uspel poslati vloge, sem se odločil, da prekinem naročnino na Telekomu in si jo uredim pri A1.

Poklical sem in prijazna gospodična Tara mi je zagotovila, da bo vse uredila, prekinila mojo naročnino na Telekomu, uredila prenos treh GSM številk in novo naročnino na A1 seveda. Poslal sem podatke in potem se je začelo:

1. Dobili smo 4 SIM kartice, čeprav imamo 3 številke.

2. V kratkem po tem, ko smo dobili SIM kartice, naj bi dobili SMS, da je preklop urejen. Dobili smo SMS samo na eno številko. Drugi dve nič, treba je bilo poklicati A1, da so uredili (pač se zgodi).

3. Priklopa optike kar ni bilo na vidiku, zopet klic nakar ugotovimo, da ima za nas še vedno Telekom rezervacijo optike, zato sem moral prositi Telekom, da jo umaknejo. Potem je prišel mojster od GVO, da je potegnil kabel v stanovanje. Ko je uredil sem po navodilu obvestil A1, da lahko izvedejo priklop. In potem me kliče en dan žena, da je prišel mojster s Telekoma. Zakaj je sedaj ta prišel, če smo naročili priklop pri A1? Kličem  A1 in prijazna gospodična mi pove, da morata hkrati priti mojstra, eden iz Telekoma in eden iz A1, da priklopita vsak svojo škatlo in da ni po protokolu, da je prišel samo mojster iz Telekoma. Gospodični sem komaj razložil, da sem jaz klical A1, naj pridejo priklopit in da jaz nisem klical Telekoma. Se pravi, da je eden iz A1 klical na Telekom, da naj pride mojster k nam, pozabil pa je poslati A1 mojstra. Potem je Telekomov mojster vseeno priklopil svojo škatlo, čez par dni pa je prišel še A1 mojster in priklopil še dve svoji škatli in po dveh letih borbe imamo optični internet. JUHEJ!

4. In potem dobimo prvi račun od A1, a pazi, nismo dobili eno položnico, dobili smo 4 položnice, za vsako storitev posamezna položnica. Ok, kličem na A1, če mi lahko združijo, da ne bom vsak mesec plačeval 4 položnice.

5. Par dni nazaj pa dobim spet račun iz Telekoma za naročnino Trio C za oktober, čeprav že od sredine septembra nimamo več Telekoma. Zakaj sedaj to? Pošljem dva e-maila na A1, nič,  kličem A1, aha, pozabili so prekiniti naročino na Telekomu. Bodo dali dobropis.OK.

6. Potem čakam na uporabniško ime in geslo za portal Moj A1, ki naj bi ga dobil avtomatsko. Nič, pošljem e-mail, nič. Kličem, OK, dobim podatke po SMS, kje pa nastavim e-mail račun? Pove gospod da na portalu. Grem na portal, iščem pol ure, ne najdem. Iščem po pomoči, google, ne najdem. Kličem A1, aha, tole pa greste tule, aha,....par minut tišina, oprostite gospod, vas bom poklical nazaj, ne najde. Seveda ni klical, to je bilo včeraj 12.11. Danes 13.11.e-mail računa še vedno nimam.

 

Saj počasi bomo, vendar kot bi rekli angleško govoreči: "You certainly have room for improvement!".

 

Lep pozdrav,

Boleslav Kmet

Tole spročilo sem poslal 13.11. Do danes mi nihče ni odgovoril, e-mail računa še nimam aktiviranega.

Pa TV komunikator “šteka” u 3 pm

icon

Najboljši odgovor od SI24Team 20 november 2020, 05:55

Pokliči jih pa ti bodo zrihtali email račun, tega se pa res ne more nastavit v moj a1 ja.

Če smo pa čist realni, ne vem kaj ti bo to, gmail ma bistveno več placa kot pa tile maili od ponudnikov ko dajo po 1 GB ponavadi...vsaj kar se mene tiče je to nesmiselno

Lp

Ogled izvirnika

Odgovori 6

Uporabniška raven 3
Značka +2

E-račun je zelo enostavno nastaviti:

-Prijaviš se v moj a1,

-iz menija, kjer imaš naslednje opcije: 

Klikneš na razdelek nastavitve

-in potem iz podmenija, ki se odpre izbereš nast. plačevanja

-ko se odpre stran, ti piše “račun želim prejemati” in izbereš po e-pošti in vneseš svoj mail. Klikneš shrani in je urejeno.

 

Kar pa se tiče priklopa. Ker imaš verjetno optiko GPON prideta dva tehnika. Telekomov tehnik priklopi ONT škatlo, A1 tehnik pa še modem. Lp

Mislim, da niste dobro prebrali moj zapis. Rad bi si nastavil e-mail račun, ne da bom prejemal račune za A1 storitve na e-mail. Kot sem zapisal, mi svetovalec po telefonu ni znal povedati, kje se to nastavi. Obljubil je, da me bo poklical nazaj, pa me ni. To je bilo 12.11. Poslal sem email na info@a1.si, pa nič.

Glede priklopa OK, če rabita priti 2 tehnika, pa naj prideta. Vic je v tem, da je prišel Telekomov tehnik, A1 tehnika pa ni bilo, ker ga je nekdo pozabil poslati.

Na vse kar sem zapisal, bi tudi pričakoval odgovor. Nimam nekih posebnih želja in pričakovanj, samo osnovne stvari pričakujem. Pozorno preberite moj zapis in se malo zamislite. Sem že pomisli, da gre za skrito kamero.

Uporabniška raven 3

Kolikor jaz vem, si sam ne moreš nastaviti e-mail računa. Jaz sem klical podporo in tehnik mi je nastavil e-mail račun. Je pač aplikacija - poral “Moj A1” še iz dobe kremenčkovih :rage:

Klical sem podporo, a mi svetovalec ni znal pomagati. Kakor sem napisal, zelo veliko prostora imajo za izboljšavo in to pri osnovnih stvareh. Je pa treba znati poslušati oz. pozorno prebrati, ne pa streljati mimo na prvo žogo.

Uporabniška raven 3
Značka +2

Pokliči jih pa ti bodo zrihtali email račun, tega se pa res ne more nastavit v moj a1 ja.

Če smo pa čist realni, ne vem kaj ti bo to, gmail ma bistveno več placa kot pa tile maili od ponudnikov ko dajo po 1 GB ponavadi...vsaj kar se mene tiče je to nesmiselno

Lp

Bom izkoristil to temo. Podobna iskušnja znanke: “prepričal” sem jo, da gre s Telemacha na A1. Vse so obljubili, ni problema, vse mi zrihtamo, bla, bla, bla. Mobilna telefonija (prenos, aktivacija, ...) je res potekala bp. Zataknilo se je pa pri priklopi (internet, TV).

Po obvezni čakalni dobi jo primaršira samo mojster od A1 z vsemi aparati (za razliko od bkmet-a kjer je primarširal samo Telekomov mojster). No, A1 mojster je prišel, da bi priklopil vse te naprave, pa jih ni mogel, ker Telekomov mojster ni porihtal zadeve (priklopil kabla v omarici). No, ja, bi dejali. Se zgodi majhna nerodnost v komunikaciji, se bodo malo poklicali in uredili stvar. Saj smo vendar v 21. stoletju. Pa ni bilo tako! A1 mojster pusti vse aparate pri znanki in ne bev ne mev odide. Nato pa šok! Naslednji dan mrkne TV, mrkne internet.

A1 je, ne da bi preveril ali je bil priklop izveden ali ne, enostavno sporočil Telemachu, naj znanko odklopijo!!!! In vse to brez njene vednosti!!! Možen je tudi scenarij: “A1 služba za odklop” ni preverila pri “A1 službi za priklop” ali je stvar realizirana. Danes (23. 11. 2020) je že peti dan, ko je še vedno odklopljena.

Naj me vrag vzame, če pri A1 “leva” ve, kaj dela “desna”.

Odgovor