Vprašanje

Forum


Uporabniška raven 3

Glede na to, da že mesec, dva, … , nihče iz A1 ne odgovarja na zastavljena vprašanja, se mi poraja vprašanje čemu je ta forum sploh še aktiven??

A1 predlagam, da forum preprosto ugasne - ukine in neha dajati ljudem lažno upanje, da bodo tu morda pa le dobili odgovor na svoje vprašanje.

Pa ne nakladat naj vas kontaktiramo preko Viber-ja, ker dokazljivo tudi tam ne odgovarjate na vprašanja.


Odgovori 4

Uporabniška raven 1

Saj vemo kako to gre, dokler ni enkrat konec vsega. Plan vseh slabih direktorjev po vsem svetu.

  1. Zaradi zmanjševanje stroškov odpustiš par tehnikov in ostalega osebja.
  2. Kakovost storitev se zmanjša, kar privede do tega da se uporabniki raje preselijo kam drugam.
  3. Prihodki se zmanjšujejo
  4. ?
  5. Poglej korak 1. 
Uporabniška raven 4
Značka +2

Škoda ja, kvaliteta odzivnosti iz njihove strani je res zelo padla. Na srečo nam zaenkrat še vse dela (internet, tv). So pa napake drugje - ena izmed njih je tudi napaka ob prijavi na Moj a1, ki je se mi že več kot 14 dni prikaže ko se logiram v stran. Račun za prejšnji mesec recimo sploh še nisem dobil (obračunski interval je 21. v mesecu), kar me sicer ne moti, nova spletna stran pa tudi ni ne vem kaj…

Bomo videli, kam bo to šlo.

Tudi sam po slabem mesecu uporabe A1 nisem ravno navdušen. TV komunikator čedalje pogosteje sporoča razne napake, da program ni viden, poleg zelo počasnega delovanja, ipd. Tudi računa za storitve še nisem dobil (obračunsko obdobje je 6.), kar je čudno. Pri Telekomu je bil račun izdan samo 2,3 dni po izteku meseca. Tudi na tem forumu vidim, da so zelo neodzivni. Trenutno precej več minusov kot plusov.

Uporabniška raven 2

je izredno žalostno, ampak kajpak upajmo, da se zadeve uredijo….

Odgovor