Moj A1

A1 SIMPL na račun


Uporabniška raven 1
Značka +3

A1 SIMPL na račun

Sklenitev naročniškega razmerja lahko opravite na najbližjem prodajnem mestu A1 ali pokličeš v naš kontaktni center, kjer ti bodo naši prijazni svetovalci pomagali.

Ne želiš imeti mesečne naročnine, a vseeno želiš možnost uporabe mobilnega interneta, VALU Monete in omogočeno gostovanje?🤗

Vse to ti omogoča A1 SIMPL na račun, kjer storitve plačuješ le po dejanski porabi, ampak moraš redno uporabljati storitve A1. V primeru, da v treh zaporednih mesecih ne bo opravljena nobena storitev, si A1 pridružuje pravico, da naročniško razmerje prekine.

Cena storitev:

 

6d13c398-08f4-4c54-9292-0594dd97427d.png


Ko porabiš 35 MB prenosa podatkov, te o tem obvestimo s sporočilom SMS in hitrost znižamo na največ 64 kbit/s.


Kako imaš nadzor nad porabo?📈

Na prodajnem mestu ali na telefonski številki za pomoč uporabnikom (040 40 40 40) vklopiš storitve SIMPL STANJE, s katero boš dnevno prejemal informacije o porabi v trenutnem obračunskem obdobju. Storitve obveščanja je brezplačna.
Če pa ne želiš SMS obveščanja, pa lahko enako kot naročniki, trenutno porabo preveriš:

 

  • s ključno besedo STANJE, ki jo pošljete v sporočilu SMS na številko 9443,
  • na portalu Moj A1,
  • na telefonski številki za podporo uporabnikom 040 40 40 40.


Če imaš dodatna vprašanja, vprašaj kar tukaj. 🤓

 


Odgovori

Še ni odgovorov

Odgovor