Rešeno

Odzivnost

  • 27 november 2020
  • Odgovori 5
  • Ogledi 189

Res "super" odzivnost. Že nekaj dni ni odgovora na dopis s katerim prekinjamo internet in televizijo. Stroški pa tečejo ...

icon

Najboljši odgovor od A1_Tinka 2 december 2020, 12:00

jdonne V zadnjem času se soočamo s povečanim številom sporočil, zato je na odgovor potrebno počakati nekoliko dlje, za kar se opravičujemo in prosimo za razumevanje. Rok za prekinitev fiksnih storitev je do 30 dni od prejema pisnega zahtevka, se pa sodelavci trudijo, da so zahtevki obdelani v najkrajšem možnem času. Za preveritev ali je postopek že v obdelavi bo najhitreje kar prek klepeta v živo, saj potrebujemo podatke o naročniku.

Ogled izvirnika

Odgovori 5

Uporabniška raven 4
Značka +2

Zdravo, ponavadi to traja nekaj dni, da se vse uredi.

Če si v postopku menjave operaterja, pa lahko prekinitev izvedejo tudi oni.

Zdravo, ponavadi to traja nekaj dni, da se vse uredi.

Če si v postopku menjave operaterja, pa lahko prekinitev izvedejo tudi oni.

Teh nekaj dni je že mimo. Preko Whatsappa pravijo, da nimajo vpliva na njihov info naslov. Ne gre za menjavo operaterja.

jdonne, si24team je tukaj dobrovoljec na forumu, lahko pomaga z nasveti, nima pa to veze z a1.

jdonne, si24team je tukaj dobrovoljec na forumu, lahko pomaga z nasveti, nima pa to veze z a1.

Vem. Zato sem pa pisal v 3. osebi.

Uporabniška raven 3
Značka +3

jdonne V zadnjem času se soočamo s povečanim številom sporočil, zato je na odgovor potrebno počakati nekoliko dlje, za kar se opravičujemo in prosimo za razumevanje. Rok za prekinitev fiksnih storitev je do 30 dni od prejema pisnega zahtevka, se pa sodelavci trudijo, da so zahtevki obdelani v najkrajšem možnem času. Za preveritev ali je postopek že v obdelavi bo najhitreje kar prek klepeta v živo, saj potrebujemo podatke o naročniku.

Odgovor