Rešeno

Odplačilo računa od 21.8. do 20.9.2019


Spoštovani,

preko e-pošte ste mi poslali račun za obdobje 21.8. do 20.9.2019 za znesek 46,03 evrov.
Račun ne morem poravnati v enkratnem znesku, ker ste mi zaračunali menjavo paketa, vračanje popustov in še naročnino za paket A1 GO XS!.
Ko sem sklepala paket A1 GO XS! preko spleta, je bilo v obrazcu napisano, da v primeru, če je sklenjena vezava za 12 ali 24 mesecev, prve tri mesece ne plačujem naročnine.
Zanima me, ali res nimam nobene ugodnosti, glede na to da sem novo razmerje sklenila preko spleta. Obstaja morda možnost, da vsaj strošek menjave paketa in vračanje popustov odplačam v obrokih?? Ali je v tem primeru potrebno tudi to uslugo zaračunati na mesečnem računu?

Že večkrat sem imela težave tudi s tem, da ste mi zaračunali prenos podatkov s številke, ki bi morala biti blokirana za to (kar sem osebno uredila tudi pred leti). Iz meseca v mesec je znesek na računu čedalje višji in razmišljam, da bom v bodoče prešla na drugega operaterja.
icon

Najboljši odgovor od A1_Tamara 27 September 2019, 11:08

Zdravo. Predlagamo, da nam sporočilo pošlješ kar na mail info@A1.si. Oddelek za reševanje reklamacij bo tvoj primer natančno preveril in pripravil odgovor. Za obročno odplačevanje računa se lahko obrneš tudi na oddelek za izterjave. Dosegljivi so na številki 040 40 40 85 ali preko e-maila izterjave@A1.si.
Ogled izvirnika

Ta tema je zaprta za komentiranje

Odgovori 1

Zdravo. Predlagamo, da nam sporočilo pošlješ kar na mail info@A1.si. Oddelek za reševanje reklamacij bo tvoj primer natančno preveril in pripravil odgovor. Za obročno odplačevanje računa se lahko obrneš tudi na oddelek za izterjave. Dosegljivi so na številki 040 40 40 85 ali preko e-maila izterjave@A1.si.