Rešeno

nedostopnost plačila računa


Spošovani, dobila sem obvestilo o neporavnanih obveznostih. Ne morem jih plačati, saj aplikacija pri plačilu zamrzne …

 

Nasploh imamo velike težave s hitrostjo interneta in pokritostjo mobilnih podatkov v zadnjih dveh tednih. Moram pa delati od doma, sem učiteljica …

 

V pričakovanju hitrega odgovora vas lepo pozdravljam in vam želim zdravja.

 

 

 

icon

Najboljši odgovor od A1_Dolores 3 April 2020, 08:59

@vkolariv predlagamo, da naročniške podatke in kar se da podroben opis težave nasloviš na tehnicna.podpora@A1.si.

Ogled izvirnika

Odgovori 5

Uporabniška raven 4
Značka +2

Zdravo, jaz vam svetujem, da jih kar pokličete, tako boste zadevo še najhitreje uredili. Moj nasvet je edino to, da si lahko vklopite trajnik, da je mobilno omrežje prezasedeno je pa zdaj to pričakovano. In dokler to obdobje ne bo minilo, bo tako (če nimate optike).

Uporabniška raven 3
Značka +3

@vkolariv Primer smo danes preverjali s sodelavci na tehnični podpori. Potrdili so, da so opazili enako. Razlog je v obremenjenosti  - danes je bilo uporabnikov, ki so plačevali na tak način veliko več kot običajno. V tem primeru je najbolje počakati in poizkusiti kasneje. Glede mobilnega interneta pa v tem izrednem času prav tako velja, da je omrežje v tem času veliko veliko bolj obremenjeno, kot je bilo prej. To se pri uporabi vsekakor pozna  -  kljub trudu sodelavcev, da bi se čim manj. Več glede rokov in plačevanja lahko preverimo v zasebnih sporočilih.

Spoštovani,

hvala za hitre odgovore. Imamo optiko, ravno zato mi ni najbolj jasno, zakaj se to dogaja. Kupili smo tudi dodatni rutar, ki je blizu izvirnega … Sem uspela zdaj plačati preko spleta na računalniku.

 

Signal imamo pa tu že ves čas bolj slab. Ampak nikoli ni prihajalo do izpadov tako kot zdaj. A bo že nekako s strpnostjo in delom pozno v noč moralo biti v redu. 

 

Ostajajte zdravi.

Uporabniška raven 2
Značka +3

@vkolariv predlagamo, da naročniške podatke in kar se da podroben opis težave nasloviš na tehnicna.podpora@A1.si.

Uporabniška raven 4
Značka +2

Aha, če je pa optika, je pa druga stvar. Internet na optiki mora načeloma ves čas delat z isto hitrostjo, kot je zakupljena v paketu. Verjetno je kakšna napaka na opremi...predvidevam

Odgovor