Nadomestna številka ob odjavi mobilne naročnine


Uporabniška raven 4
Značka +3
Ob prehodu na drugega operaterja prejmeš pri nas začasno telefonsko številko, saj s tem zagotovimo, da lahko ves čas uporabljaš storitve.

Če se odločiš za prekinitev mobilnega naročniškega razmerja pri A1, se sam prenos uredi praviloma zelo hitro – v roku delovnega dne, dveh, če so vsi pogoji za uspešen prenos številke izpolnjeni.
Ker lahko pride pri prenosu številke do nepredvidenih izzivov – in pa, ker pride do prekinitve naročniškega razmerja z zadnjim dnem obračunskega cikla naročnika, zagotovimo naročniku možnost uporabe storitev A1 (v enakem obsegu kot je sicer bil naročen nanje) do zadnjega dne obračunskega obdobja.

Po prekinitvi naročniškega razmerja tako izdamo zadnji račun za opravljene storitve – v tiskani obliki, do datuma prekinitve naročniškega razmerja (datum je odvisen od naročnikovega obračunskega obdobja), vključno z zagotovljeno začasno telefonsko številko.
Začasno telefonsko številko na zadnjem računu prepoznaš tako, da v stolpcu »količina« preveriš število obračunanih paketov storitev (1 za naročnikovo številko ter 1 za začasno številko). Pri tem je naročniški paket obračunan v sorazmernem delu glede na datum prenosa številke, v preostalem delu – do zadnjega dne obračunskega obdobja in datuma prekinitve naročniškega razmerja pa začasna številka).

Začasna številka in z njo povezana vrednost obračuna je navedena v specifikaciji zadnjega računa v zbirni tabeli uporabnikov.

Odgovori 2

pozdravljeni,

kje lahko uredim pritožbo ravno na to temo! Prenos sem naredila na drugega opreaterja in od danes naprej uporabljam njihove storitve, zato ne bom plačala celoten mesec marec račun za stroitve, če jih ne uporabljam več! To je neupravičeno in neutemeljeno. V kolikor ne boste tega rešili potem bom zavračala račun dokler ne spoznate kako neumno je zaračunavati ljudem storitev za CEL MESEC, če jih ne uporablja več!

Hvala.

Uporabniška raven 4
Značka +2

pozdravljeni,

kje lahko uredim pritožbo ravno na to temo! Prenos sem naredila na drugega opreaterja in od danes naprej uporabljam njihove storitve, zato ne bom plačala celoten mesec marec račun za stroitve, če jih ne uporabljam več! To je neupravičeno in neutemeljeno. V kolikor ne boste tega rešili potem bom zavračala račun dokler ne spoznate kako neumno je zaračunavati ljudem storitev za CEL MESEC, če jih ne uporablja več!

Hvala.

Potem pa vso srečo pri reševanju te zadeve.

S podpisom naročniške pogodbe ste se zavezali tudi s splošnimi pogoji poslovanja, kjer so navedeni tudi predvideni stroški v primeru odstopa od pogodbe.

Če imate obračunski interval naprimer 21. v mesecu, in se vam številka prenese 15. v mesecu, bo naročnina še 7 dni aktivna. Ne morete pa imeti dve sim kartici in vezano na isto številko.

 Kot sem že rekel, vso srečo, ampak zaradi teh par evrov, kar morate potem plačat, ni omembne vredno pisat pritožbe, ker bo itak zavrnjena.

Lp

Odgovor