Rešeno

Zavajanje pri sklenitvi, neodzivnost, organizacije ni


Po sklenitvi pogodbe za nov priklop optike + tv ste vi (beri A1) dodelili datum priklop, ki naj bi bil 17.8.2021. Naj še omenim, da ste za to rabili 2 meseca med tem, ko vaši prodajniki zagotavljajo, da bo to nerejeno v 1 do max 1.5 mesecu.

Najprej prideta dva terenska tehnika potegneta kabel v hišo ter jašek in mi rečeta, da je vse pripravljeno za priklop. Vaši operaterji so me po tistem poklicali vsaj 2x, če je kabel v hiši, ali vam podizvajalci niso oddali poročila, da so potegnili kabel? Za povrh pa mi zraven poizkušate prodat še neko zavarovanje kot, da smo na tržnici...

Na dodeljen datum se je na vratih pojavil vaš tehnik in kmalu ugotovil, da ne more izvesti priklopa saj manjkajo stvari (moral bi priti še nekdo iz telekoma a ga ni bilo). Meni nič tebi nič pusti modem in tv komunikator ter oddide saj za njega je bilo delo opravljeno.

 

Ker cel dan ni bilo nikogar kličem na vaš center za pomoč uporabnikom razložim situacijo in mi rečejo, da so zadevo predali urgentno naprej (seveda lahko samo verjamem na besedo). 

Tudi naslednji dan ni bilo nikogar in ponovno kličem na vaš center za pomoč uporabnikom kjer mi ponovno rečejo, da so dali zadevo urgentno naprej hkrati pa še številko GVO-ja češ, da naj jih pokličem, če me ne kontaktirajo v dveh urah. Zakaj moram jaz opravljati vaše delo in se dogovarjati z vašimi podizvajalci namreč z vami sem sklenil pogodbo in pričakujem, da take stvari uredite vi. 

Ponovno mine dan in nobenega odziva, kličem na GVO kjer mi rečejo, da od vas sploh niso prejeli zahtevka za priklop in zato tudi niso prišli?

Z terenskim tehnikom GVO se dogovoriva da bo prišel. Ko pride pa ponovno izvede meritev priklopa saj da nekaj ni vredu, čeprav so vaši drugi podizvajalci kabel potegnili in preverjali ter že 1.5 meseca nazaj ter rekli, da je pripravljeno za priklop in šli. Po končani meritvi ga vprašam, če ima seboj škatlico, ki je potrebna za preklop iz optike na navaden ETH v modem in še manjka pa mi reče, da ne da mora za to priti nekdo drug, da je samo prišel odpravit reklamacijo. Kakšno reklamacijo? Kdo jo je podal? Kako je kar iz nenada nekdo izvedel, da nekaj ni vredu z priklopom a vmes je minilo 1 mesec? 

Preden odide ga vprašam kako dolgo bo trajalo in mi reče, da ne ve ampak, da je zaradi reklamacije dano pod nujen primer. 

Nakar pride SMS, da se bo priklop izvedel 10.9.2021. Sami ste postavili datum priklopa 17.9.2021, ki se ga niste držali sedaj pa pravite, da je “nujen” primer pa ponovno rabim čakat še dodatne tri tedne na eno škatlico? Zakaj sem ponovno nekje zadaj na listi, če pa je “nujen” primer? Ali z vsemi primeri ravnate tako in posledično nikoli ničesar ne dokončate?
 

icon

Najboljši odgovor od A1_GasperB 24 August 2021, 13:45

Ogled izvirnika

Odgovori 1

Prosim, da vaše podatke javite v pogovor v aplikacijah Whatsapp ali Viber pa preverimo.

Odgovor