Rešeno

Skoraj mesec dni čakamo na priklop


Uporabniška raven 2
11.1 smo podpisali pogodbo o priklopu a1 combo L, imamo optični priključek v hiši. Klicali smo večkrat. Odgovori so vedno različni obljube velike, ne dogaja se nič
Samo to me zanima zakaj nas ne priklopijo. Ali je standard čakanje do konca ali kaj
Pa še nekaj, Odprli smo račun na A1 morda ga ne bi smeli ker včasih piše;"nimate dovoljenja za ta postopek"
No, včasih pa se odpre
Lp+
icon

Najboljši odgovor od A1_Manca 5 February 2019, 14:51

Ogled izvirnika

Odgovori 2

Uporabniška raven 2
Ni odgovora?
Mar ni enostavno vprašanje. Zelo sem razočarana, prvi vtis zelo slab. Verjetno imate vsi operaterji preveč strank in vam ni mar.
Uporabniška raven 4
Značka +3
Živjo, @JUSTDREAMER!

Na podlagi uporabniškega imena žal ne morem razbrati, za katerega uporabnika gre, da bi lahko podala odgovor ali posredovala v reševanje v tehniko.

Konkretneje lahko to preverijo sodelavci v klicnem centru, na številki 040 40 40 40. Povezavo s tehniko dobiš, če izbereš številko 3.

Lep pozdrav,
Manca

Odgovor