Servis mobilnega telefona


Uporabniška raven 4
Značka +3

Za brezhibno delovanje tvojega mobilnega telefona je zadolžen pooblaščeni servis. Če torej pride do okvare, je telefon potrebno poslati na servis, kjer napako diagnosticirajo in odpravijo.
Na voljo sta dve možnosti:
 

:point_right:  Z mobilnim telefonom, se oglasiš na najbližjem prodajnem mestu A1. S seboj potrebuješ garancijski list ali račun za telefon. Zaradi najlažje in najhitrejše izvedbe postopka priporočamo, da telefon prineseš na prodajno mesto, kjer je bil kupljen. Na prodajnem mestu se podpiše dokumentacija z natančnim opisom napake in želenim načinom odprave te napake. Prodajno mesto nato posreduje telefon na pooblaščeni servis. 

 

  • Če imaš telefon zavarovan s storitvijo A1 Zavarovanje in jo želiš izkoristiti za popravilo, se prav tako oglasiš na prodajnem mestu. Pri zavarovanju, ki je bilo sklenjeno pred 29. 10. 2019, bo za popravilo poskrbela zavarovalnica Allianz. Za uveljavljanje zavarovanja se lahko v tem primeru obrneš tudi na številko njihovega asistenčnega centra 030 30 60 30.  Če je bilo zavarovanje sklenjeno po tem datumu oz. pri zavarovalnici  L'amie, je za uveljavljanje potreben obisk prodajnega mesta.

 

:point_right: Mobilni telefon pošlješ na pooblaščen servis po pošti skupaj z izpolnjenim obrazcem. Obrazec dobiš, izpolniš in natisneš z uporabo spletne aplikacije, ki omogoča tudi vpogled v status popravila aparata. V primeru izbire te možnosti servis pokrije vse stroške pošiljanja. Obrazec je na voljo na spletni povezavi: https://poprodaja.a1.si/poslji.php

 

 

:round_pushpin:Kateri je pooblaščeni servis za tvoj telefon? 

Kontaktne informacije pooblaščenega servisa za tvoj mobilni telefon so navedene na garancijskem listu, lahko pa jih najdeš tudi na spletni strani: https://www.a1.si/pomoc-in-informacije/-/izberi-svojo-napravo

 

Če uveljavljaš A1 Zavarovanje,  izvajalec, ki bo opravil popravilo, ni nujno enak servisu, na katerega je telefon poslan pri uveljavljanju garancije.

 

:round_pushpin:Uporabljaš mobilni telefon Samsung? Nujno preberi:

 

Za odpravo manjših težav ti je na voljo hitro servisno popravilo, s katerim bodo poskusili napravo popraviti v roku 1 ure. :muscle: 

 

Med takšna popravila sodijo obnova programske opreme in ohranitev podatkov, tovarniška ponastavitev naprave, popravilo poškodovanih ali nedelujočih ekranov (odvisno od modela), težave s polnjenjem, popravilo mikrofona, slušalke, zvočnika. Za več informacij klikni tu.

 

V okviru Samsungove promocije pa ti je do konca leta 2020 v zvezi s servisom na voljo posebna ugodnost - njihov servis od vrat do vrat

 

 

 

 

 

:round_pushpin:Potrebuješ v zvezi s servisom več informacij? Nekaj odgovorov na najbolj pogosta vprašanja najdeš spodaj:point_down:

 

 

Kaj potrebujem pri oddaji telefona v popravilo?

Mobilnemu telefonu je potrebno priložiti garancijski list ali račun zanj. Garancijski list mora biti izpolnjen in potrjen, na računu pa morata biti vidna serijska številka mobilnega telefona (IMEI) in datum nakupa.

Račun ali garancijski list potrebuješ tudi v primeru, ko želiš za popravilo izkoristiti A1 Zavarovanje.

 

Kaj pa v primeru, da garancijskega lista ali računa nimam več?

Novega garancijskega lista za mobilni telefon ni mogoče dobiti. Lahko pa dobiš dvojnik računa za telefon. Izda ga lahko le tisto prodajno mesto, na katerem je bil telefon kupljen.

Če je bilo naročilo za telefon oddano v spletni trgovini ali na številki za pomoč uporabnikom, lahko kopijo računa naročiš na številki 040 40 40 40 ali na elektronskem naslovu info@A1.si V nekaj dneh ga bomo poslali po pošti ali na tvoj elektronski naslov.

 

Lahko na prodajnem mestu v popravilo oddam tudi mobilni telefon, ki ni bil kupljen na A1?

Na servis posredujemo le telefone, ki so bili kupljeni pri nas. Lahko pa na povezavi poiščeš servis za tvoj model telefona: https://www.a1.si/pomoc-in-informacije/-/izberi-svojo-napravo 

 

Kdo lahko na našem prodajnem mestu telefon odda v popravilo in kdo ga lahko po popravilu prevzame?

Telefon lahko odda vsak, ki je starejši od 15 let - ne glede na to ali je naš naročnik/uporabnik ali ne. Potrebno je le, da zraven telefona predloži ustrezno dokumentacijo - garancijski list ali račun, na katerem je vidno, da je bil ta kupljen pri nas.

Ob oddaji telefona prejmeš potrdilo o sprejemu na servis. Telefon lahko s potrdilom prevzame le tisti, ki je telefon v popravilo tudi oddal. Lahko pa ob oddaji telefona navedeš še drugo osebo, ki bo s potrdilom lahko namesto tebe prevzela telefon. To je potrebno na potrdilo tudi zapisati.

 

Koliko časa traja garancija za moj mobilni telefon?

To je odvisno od modela tvojega telefona. Za večino mobilnih telefonov lahko garancija traja 2 leti, za nekatere modele 3 leta, za telefone blagovne znamke Apple pa 1 leto.

 

Kako lahko preverim status popravila mobilnega telefona?

Če je bil mobilni telefon v popravilo oddan na našem prodajnem mestu, lahko status spremljaš na povezavi: https://poprodaja.a1.si/status.php

 

Kdo preveri, ali je težava na telefonu popravljena?

Preskus, ali je napaka v telefonu odpravljena, se izvede dvakrat. Najprej na pooblaščenem servisu in nato tudi v našem distribucijskem centru. Vendar velja to le za primere, ko gre za merljivo okvaro, npr. okvaro tipke, telefon se ne vklopi ipd. Če se pri poskusu v testnem času ne pojavi napaka, se telefon obravnava, kot da je popravljen, in se vrne uporabniku.
Če se napaka ponovno pojavi, svetujemo, da se telefon z vso dokumentacijo (garancijski list, predhodni delovni nalogi servisa) ponovno pošlje ali dostavi na prodajno mesto, na katerega je bil poslan ali dostavljen prvič.

 

Lahko telefon zamenjam?

Kadar uveljavljaš garancijo za mobilni telefon, menjava in vračilo telefona nista mogoča.

 

Lahko na prodajnem mestu za čas popravila dobim nadomestni telefon?

Večina prodajnih mest ima organizirano izposojo nadomestnih telefonov. Zaloga je omejena in v primeru, da ga nujno potrebuješ, je pred oddajo telefona na servis najbolje preveriti, ali je nadomestni telefon na voljo. Nadomestni telefon ni nujno enak modelu, ki ga oddaš na servis. Odvisen je od razpoložljive zaloge.

 

V kakšnem roku mora servis odpraviti težavo pri uveljavljanju garancije?

Rok je 45 dni od prejema telefona v popravilo.


Odgovori

Še ni odgovorov

Odgovor