PRIJAVA REKLAMACIJE


Uporabniška raven 1
Značka +3

Če se ne strinjaš z zaračunanimi storitvami, lahko v roku 15 dni od prejema (vendar najpozneje v 60 dneh od izdaje) računa podaš pisni ali ustni ugovor - reklamacijo.

 

Reklamacijo na račun lahko oddaš:

  • na telefonski številki kontaktnega centra 040 40 40 40 :telephone_receiver:

Pripravi si naročniške podatke (davčno številko naročnika) in številko računa ter postavko na računu, zaradi katere želiš podati reklamacijo.

 

:bangbang:Pomembno: V zadevo pri kreiranju e-maila vpiši reklamacija, saj lahko hitreje posredujemo reklamacijo na pritožbeni oddelek, ki bo reklamacijo tudi obravnaval.

 

Da bo reklamacija (pritožba) čim prej obravnavana, nam ob predložitvi reklamacije posreduj tudi:

  • podatke naročnika - davčno številko naročnika in telefonsko številko,
  • številko računa (številko računa najdeš v zgornjem desnem kotu “Št.računa/Referenca”),
  • postavke na računu, na katere se nanaša reklamacija.

Uradni odgovor na reklamacijo prejmeš v 15 delovnih dneh.

 

Če se z odgovorom ne strinjaš, lahko v roku 15 dni od prejema odločitve vložiš ponovno pritožbo na A1.

V primeru, da prejmeš končni odgovor iz strani A1 in se z njim ne strinjaš, lahko v 15 dneh po vročitvi končne odločitve vložiš predlog za rešitev spora na Agencijo za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije.


Odgovori 7

PRITOŽBA !!!!   Zdaj imam pa jaz vsega dovolj. To ni moja prva pritožba. Nisem tečna, a kar je dovolj, je dovolj!!!   Kličem A1, ne dobim nikogar, klic ni vrnjen niti drugi dan. Ko napišem pritožbo, mi v roku 5 min pozvoni telefon.    Če že slučajno dobim koga na telefon, nima pojma, kaj je potrebno urediti.  Koga zaposljujete??????   Sem socialno ogrožena invalidka in ker žal ne morem delati, si rada ogledam kakšno dobro oddajo ali film.       Preživljam se s 400€.        Ker res nimaš druge izbire, kot, da si izbereš največji- najdražji paket, če hočeš kaj gledati, še to ne dela.   - HBO GO še vedno šteka, ne moreš si ogledat niti enega filma.    ​- Internet je počasen, zaradi slabega interneta sem se poleg ostalega tudi ​odločila za najdražji paket. A je namesto tega prenos še počasnejši.   - "Novi", TV komunikator, dela, ne dela, dela in spet ne dela......   Groza!!!!!!!!   ​In za tako sranje naj bi vam plačala dobrih 50€?????........   Tudi drugi se pritožujejo, da so sedaj novitete eno samo sranje...    Ničesar si ne moreš prebrat in se vrnit na prejšnjo stran, vse moraš začet od začetka.      Hočem, da se zadeve uredijo, drugače vam bom javno naredila " super REKLAMO", verjetno ne boste zgubili samo enega komintenta.  ​   Hočem star paket nazaj ali nov tv komunikator in ostalo opremo ter internetni prenos, kot mi pripada.      To, kar imam na žalost sedaj ni vredno počenega groša.   Zelo razočarano   Irena Čuk   ​p.s. Moj kontakt.   040 842 462​  

P R I T O Ž B A
PRITOŽBA 1 !!! Vsem svetujem čim dlje od A1. Meni so zaračunali strošek prekinitve paketa 20€ za 19 dni, na spletni strani piše do 100 dni brezplačna prekinitev. 
PRITOŽBA 2 !!! Prekinitev sem naredil 19.7. ter sem dobil položnico za obdobje od 21.7-20.8 za plačat.
NORO  

P R I T O Ž B A
PRITOŽBA 1 !!! Vsem svetujem čim dlje od A1. Meni so zaračunali strošek prekinitve paketa 20€ za 19 dni, na spletni strani piše do 100 dni brezplačna prekinitev. 
PRITOŽBA 2 !!! Prekinitev sem naredil 19.7. ter sem dobil položnico za obdobje od 21.7-20.8 za plačat.
NORO  

Pritožbo reklamacijo za račun je najboljše da se pošlje skupaj z nar.podatki na e nasl.info@a1.si

PRITOŽBA VELIKA PRITOŽBA!!!!!!!!!

Jaz pa sem plačal tistih 50€ za nov TV vmesnik,kateri je crknil po 5 minutah nakar sem priklopil starega in je vse v redu...Po dveh mesecih mi niso vrnili tistih 50€ ampak sem danes dobil OPOMIN za dolg 61.61€(50€+ DDV) meni kateri v štirih letih nisem zamudil enega samega roka za plačilo storitev!!!Do SEDAJ sem bil zadovoljen kljub številnimi prekinitvami signala TV da o internetu niti ne govorim...edino kar je bilo v redu je mobitel!Čeprav tistih 18€ ne porabim nikoli vendar pa pridejo prav 60GB prenosnih podatkov(hot spot) in imaš internet kjerkoli... zanima me razplet dogodkov in ZELO MALO MI MANJKA da bi zbral vse stranke z negativnimi izkušnjami ter poklical strica kateri je urednik pri TV KOPER-CAPODISTRIA in naredili članek kako izjemen je A1!Za vse s podobnimi težavami in motnjami sporočite mi na 070/461-983 IGOR DOBIČ

PRITOŽBA VELIKA PRITOŽBA!!!!!!!!!

Jaz pa sem plačal tistih 50€ za nov TV vmesnik,kateri je crknil po 5 minutah nakar sem priklopil starega in je vse v redu...Po dveh mesecih mi niso vrnili tistih 50€ ampak sem danes dobil OPOMIN za dolg 61.61€(50€+ DDV) meni kateri v štirih letih nisem zamudil enega samega roka za plačilo storitev!!!Do SEDAJ sem bil zadovoljen kljub številnimi prekinitvami signala TV da o internetu niti ne govorim...edino kar je bilo v redu je mobitel!Čeprav tistih 18€ ne porabim nikoli vendar pa pridejo prav 60GB prenosnih podatkov(hot spot) in imaš internet kjerkoli... zanima me razplet dogodkov in ZELO MALO MI MANJKA da bi zbral vse stranke z negativnimi izkušnjami ter poklical strica kateri je urednik pri TV KOPER-CAPODISTRIA in naredili članek kako izjemen je A1!Za vse s podobnimi težavami in motnjami sporočite mi na 070/461-983 IGOR DOBIČ

Več nas je hitreje bo rešeno

Uporabniška raven 1
Značka +3

Zdravo, Irena. Trenutno beležimo povečano število klicev. Primer smo prioritetno oddali na tehniko. 

Nič ne dela, ničesar nisem dobila po pošti niti tehnika ni bilo k meni, ne glede na dogovor

 

Ne terjajte me slučajno s plačilom položnice

Odgovor