Rešeno

Preusmeritev klicev A1 portalu


V Portalu A1 pod Nastavitve vidim samo: Profil, Telefon in Omejitve in blokade, opcije Klicne nastavitve ni, tako da preusmeritve ne morem nastaviti.

 

icon

Najboljši odgovor od SI24Team 18 June 2021, 11:10

Ogled izvirnika

Odgovori 5

Uporabniška raven 3
Značka +3

@andrej.mr Upam, da je zgornja uganka do sedaj že rešena. Možno, da je nastavljanje preusmeritev povezano z omejenim dostopom. Vklopiš jih lahko sicer tudi v mobilnem telefonu ali z ukaznim nizom. Navodila najdeš tu: https://bit.ly/2U5XKNh Da lahko preusmeritve urejaš sam, mora biti ta možnost sicer omogočena na mobilni številki. Pri veliki večini uporabnikov je, pri poslovni mobilni številki pa ne bi bilo odveč preveriti še to. Nekaj omejitev glede tega je lahko tudi pri uporabi VoLTE.

Z nami lahko običajno zelo hitro prideš v stik prek spletnega klepeta. Spodaj desno na forumu klikneš na slilko za A1do in pričneš pogovor. Če ne pozna odogovora, lahko izbereš pogovor s svetovalcem.

hehe hvala za pomoč, žal nimam FB.

Uporabniška raven 4
Značka +2

Aha, mogoče je potem to problem, ker je poslovna številka. 

Na pamet ugibam - mogoče profilu ni dodeljen status “lastnik” in je zato v omejenem načinu...težko rečem. Najbolje bo, da se obrneš na primer preko Facebooka na zasebno sporočilo (A1 Slovenija) ali pa jih pokličeš, ker tu včasih odgovorijo takoj včasih pa tudi ne. Vsekakor boš preko zs-ja na FB prej dobil odgovor kot pa tu, če se ti zelo mudi.

Evo to jaz vidim, ni razdelka Klicne nastavitve… mogoče zato, ker je to službeni telefon, tripartitna pogodba, vendar ne vidim razloga za to...ker Moneto pa si lahko vključim.

 

Uporabniška raven 4
Značka +2

Zanimivo, pri meni se jih vidi.

Odpreš razdelek nastavitve>Klicne nastavitve in se pokaže razdelek preusmeritve klicev.

Moraš pa gledati preko spletnega portala moj a1 in ne z mobilno aplikacijo.

Odgovor