Rešeno

podpora uporabnikom


Pozdravljeni, 

ze 3 dni mi fiksni internet prekinja v intervalih od 3 do 5 minut.Ze 3x sem klical pomoc uporabnikom, vendar obljubljenega povratnega klica se nisem prejel. 

Ocitno bom prisiljen zamenjati ponudnika. 
 

hvala

icon

Najboljši odgovor od A1_Urska 20 November 2019, 17:59

Ogled izvirnika

Odgovori 13

Uporabniška raven 1

Jaz ničesar več ne razumem..to mi je rekel tehnik v nedeljo dopoldan, da je bila narejena nastavitev za bližnji in oddaljeni Wi-fi. Zame je to že preveč tehnično. Bom preverila, ko bom doma...hvala.

 

Če ti je res rekel tako, potem je ta tehnik delal trgovsko šolo in ne računalniško.

Na Fritzu lahko nastaviš dve wi-fi dostopni točki (ena običajna in ena za goste) in obe delata na isti princip.

 

Drugače pa sem že tudi jaz naletel na tehnika, kjer sem jaz vedel precej več kot on, če imaš srečo, pa naletiš na osebo, ki se res spozna na te zadeve.

Lahko naletiš tudi na krojača ali šiviljo. S šiviljami pa vemo kako je.

Se strinjam. Enkrat me je presenetila (še pri starem modemu) ena deklica...je poštimala, da je delalo, dokler ni crknil modem!

Hvala ti, lp

Uporabniška raven 4
Značka +2

Jaz ničesar več ne razumem..to mi je rekel tehnik v nedeljo dopoldan, da je bila narejena nastavitev za bližnji in oddaljeni Wi-fi. Zame je to že preveč tehnično. Bom preverila, ko bom doma...hvala.

 

Če ti je res rekel tako, potem je ta tehnik delal trgovsko šolo in ne računalniško.

Na Fritzu lahko nastaviš dve wi-fi dostopni točki (ena običajna in ena za goste) in obe delata na isti princip.

 

Drugače pa sem že tudi jaz naletel na tehnika, kjer sem jaz vedel precej več kot on, če imaš srečo, pa naletiš na osebo, ki se res spozna na te zadeve.

Jaz ničesar več ne razumem..to mi je rekel tehnik v nedeljo dopoldan, da je bila narejena nastavitev za bližnji in oddaljeni Wi-fi. Zame je to že preveč tehnično. Bom preverila, ko bom doma...hvala.

Uporabniška raven 4
Značka +2

Ja, tehnik se lahko poveže na daljavo in sam uredi posodobitve, ampak za vsak slučaj lahko preveriš.

 

 

Ne razumem čisto dobro tvoje razlage, ko si gor napisala, “oddaljen in bližnji wi-fi”, zato sem mislil, da imaš dodaten wi-fi ruter.

 

 

Ne, modem je v hodniku stanovanja in komunikator ob TV sprejemniku, druga ni.

Tole zgornje, za posodobitve, bom pa poskusila, ko bom doma, čeprav razmišljam, a misliš, da mi tega niso naredili že na tehnični pomoči??

 

Uporabniška raven 4
Značka +2

Na fritzbox se prijaviš tako, da v URL vrstico vneseš naslov fritz.box

Geslo za prijavo imaš napisanega na modemu (poleg gesla za wi-fi je še geslo za dostop do modema).

Ko se prijaviš, iz menija izbereš System>Update in preveriš stanje posodobitve. 

Kar se tiče Wi-Fi:

 

Če te pravilno razumem, imaš še en ruter, za boljši doseg signala?

Ja ja FritzBox ne….kako pa se prijavim na modem? Če pa mi vsak dan nekdo brklja po dela Wi-fi povezavo, drugi spet briše Wi-fi, ker sta dva (oddaljeni in bližnji in si skačeta v zelje), ali reče da ni nameščena prava konfiguracija...skratka vsakič, ko mi uspe dobiti tehnika, je neka nova napaka. Enako je rekla včeraj, da je uredila konfiguracijo na novo in da naj spremljam dogajanje in pokličem, če bo spet ven padlo...pa kaj, čez pol ure je padel ven in je več nisem mogla doklicat….klica mi pa tudi še niso vrnili od včeraj od 17.30 ure. Grozna zasedenest...seveda če jim pri vseh uporabnikih tako dela….bog pomagaj...torej kako se prijavim v modem? Hvala, lp Simona

 

Uporabniška raven 4
Značka +2

Zdravo,

enako se meni dogaja že odkar so zamenjali modem...baje imam raketo, ki pa ji dostop do interneta v pol ure lahko do 5x prekine za par sekund...grozno...in ko že dobim tehnično pomoč je v odgovor vsakič druga napaka in stvar nekaj časa deluje (2-5 ur) in potem spet enako kot prej..danes med 11:53 in 12:01 5x izpad...bo tehnik poklical, a ne vem kdaj in ko bo, me zanima kaj bo nova napaka? Razmišljam, ali je pri drugih operaterjih tudi tako?

Sem zelo razočarana,

Simona

Živjo, če imaš raketo od modema, predvidevam, da imaš FritzBox 7590?

Prijavi se v modem in preveri, če so na voljo kakšne posodobitve programske opreme...

Zdravo,

enako se meni dogaja že odkar so zamenjali modem...baje imam raketo, ki pa ji dostop do interneta v pol ure lahko do 5x prekine za par sekund...grozno...in ko že dobim tehnično pomoč je v odgovor vsakič druga napaka in stvar nekaj časa deluje (2-5 ur) in potem spet enako kot prej..danes med 11:53 in 12:01 5x izpad...bo tehnik poklical, a ne vem kdaj in ko bo, me zanima kaj bo nova napaka? Razmišljam, ali je pri drugih operaterjih tudi tako?

Sem zelo razočarana,

Simona

@boblek1 Opravičilo za čakanje. Si s tehniki do sedaj že prišel v stik?

Ne se, vendar mi je gospodicna Maja ze veckrat potrdila, da je poslala zahtevo tehnikom in me bodo se isti dan kontaktirali. Prosim da se zadeva cimprej uredi. 
pricakujem klic najpozneje jutri 21.11.3019 zjutraj. 
 

hvala

marjanovic slobodan

Ne se, vendar mi je gospodicna Maja ze veckrat potrdila, da je poslala zahtevo tehnikom in me bodo se isti dan kontaktirali. Prosim da se zadeva cimprej uredi. 
pricakujem klic najpozneje jutri 21.11.3019 zjutraj. 
 

hvala

marjanovic slobodan

Uporabniška raven 3
Značka +3

@boblek1 Opravičilo za čakanje. Si s tehniki do sedaj že prišel v stik?

Odgovor