Rešeno

odprava tehnične napake / lapsus na strani A1


Spoštovani.

Kot podjetje urgentno aktiviramo dodatno storitev in se pri tem zanašamo na vaše storitve, potem pa čakamo 2 dni, da storitev dejansko postane polno funkcionalna - od tega smo dan porabili za lasten troubleshooting, ker nismo predvidevali, da je tako banalen lapsus na strani operaterja,… ob tem še vedno čakamo rešitev, ker tehnični oddelek morda ne bo utegnil odpravit napake še nocoj. To je absurd! Prosim, da se nekdo na vaši strani, ki je odgovoren za sanacijo lastnih napak zresni in prične z urejanjem zadev, sicer bo počasi čas, da se prestopi kam drugam. Ni dolgo tega, ko smo ugotavljali, da nam na drugi napravi LTE storitev dejansko NE deluje, ker je znova - vaša sistemska težava blokirala storitev. Storitev smo tako hendikepirani uporabljali več kot pol leta!? Primera sploh še reklamiral nisem. Pa ga še bom. Z gnevom. Sem zelo razočaran nad vašo poprodajno oskrbo, ne glede na to kakšne kvote denarja investirate v image znamke. Niste zanesljivi. Mimogrede, poslovni uporabniki čakamo na kontakt minimalno 10 minut (dejanskih) vsakič znova?! Niste resni. 

icon

Najboljši odgovor od A1_Dolores 13 February 2020, 08:50

Ogled izvirnika

Odgovori 1

Uporabniška raven 2
Značka +3

Živjo @ozione. Da lahko primer podrobneje preverimo in obravnavamo, potrebujemo naročniške podatke ter kontaktno številko. Prosimo, da zadevo nasloviš na info.poslovni@A1.si, kjer bodo primer prevzeli za to pristojni sodelavci.

Odgovor