Vprašanje

Nemogoče se je prijaviti v moj A1 (fiksne storitve)


Spoštovani, 

 mogoče mi lahko pomagate vi kaj bi bilo narobe oz. kaj je mogoče narediti…

 torej: sem nova naročnica fiksnih storitev-  za registracijo v moj a1 sem prejela up. ime in geslo. S temi podatki sem se uspešno registrirala v portal in tudi potrdila e naslov - vse je bilo uspešno izvedeno - obvestilo o uspešni registraciji sem dobila tudi na mailin tudi uspešno potrdila e naslov…

no, od tu naprej pa nastopijo težave - namreč ko se želim prijaviti v moj a1, mi napiše,da nimam pravice dostopa do aplikacije (to je na telefonu), oz.na netu na spletni strani - da nimam pravice do prijave.

 

Prosim, če mi lahko poveste kaj je vzrok temu, kaj lahko naredim,da bi se lahko prijavila. A mogoče še kdo drug javlja nezmožnost prijave. Kaj mi svetujete, kje bi lahko bila napaka in kaj naj naredim,da se lahko prijavim.

Na liniji so mi sicer rekli,da bodo podali zahtevek za izbris sedanje registracije in naj se registriram na novo, samo se bojim,da se bo po ponovni registraciji potem zadeva ponovila.

kaj je vzrok temu,da se mi blokira dostop?

 

Hvala.


Odgovori

Še ni odgovorov

Odgovor