Moj A1
Rešeno

Nemogoče prijaviti in upravljati razmerje (brezžični internet)na Moj A1 - podpore pa nobene


 

(Če je sporočilo v napačnem delu foruma, ga, prosim, premestite. Hvala.)

 

 

Pozdravljeni,

 

danes je en mesec, kar sem sklenila dveletno vezavo za paket Brezžični internet.

V rabi sta dve napravi (občasno tri) - hitrost pa je zadnje dni padla na 1.5 MB (ja, 1,5 megabajta). Ob sklenitvi pogodbe sem bila sicer opozorjena, da se v primeru prekoračitve “kvote” 200 GB - navajam dobesedno - hitrost “NEKOLIKO upočasni”, kar pa je v tem primeru, milo rečeno, smešno. 

 

Glavni problem pa je drugje. Zagotovljeno mi je bilo, da bom lahko po potrebi vključila zakup “neomejene” porabe, torej brez zmanjšanja hitrosti (pa tudi zavarovanje modema ipd.), in sicer na portalu Moj A1.

Seveda sem se že prvi dan prijavila, s svojo telefonsko številko - ker drugače pač ne gre - dobila kodo… in izkazalo se je, da Moj A1 kaže samo moj paket SIMPL za mobilni telefon, nič drugega. Razmerja Brezžični internet ne morem dodati, te možnosti očitno sploh ni.

 

(Mimogrede: na moji pogodbi sta - poleg moje SIMPL številke, ki sem jo navedla kot kontaktno številko - v dveh različnih rubrikah zapisani še dve telefonski številki, ki ju sploh ne poznam, z mano nimata nobene zveze. Kako sta se znašli na pogodbi, ne vem. Seveda se z njima ne morem prijaviti, ker tudi kode ne bi dobila.)

 

Takoj sem kontaktirala tehnično podporo, in sicer v zvezi z dvema problemoma (prvega sem hitro rešila sama in to brž sporočila). Odgovor na to konkretno vprašanje - nemogoče prijave razmerja Brezžični internet, s tem pa tudi onemogočenega upravljanja z razmerjem - je prišel 3. oktobra, 10 dni po poslanem zahtevku za pomoč. Bil je neuporaben - kot da niso razumeli problema. Na moja dodatna pojasnila (zelo preprosta) sta sledila še dva neuporabna odgovora, iz katerih je bilo razvidno, da je vaš sodelavec iz tehnične podpore menda bral moja sporočila nedopustno površno.

 

Ker nimam časa čakati še 10 dni na morebiten odgovor tehnične podpore - trgovine pa so zdaj zaprte - vas prosim, da mi čimprej pomagate v tej zvezi. Internet potrebujem za delo, pri hitrosti 1,5 MB pa je skoraj popolnoma neuporaben.

Predvsem pa bi kazalo pod nujno uvesti uporabnikom (in zdravi pameti) prijazen in preprost način dodajanja razmerij v račun pri A1.

 

Hvala.

 

 

 

 

 

icon

Najboljši odgovor od VVB 27 oktober 2020, 13:59

 

Za primer, da ima še kdo podobno težavo:

 

Izkazalo se je, da so problem izredno pomanjkljivo napisana navodila za registracijo na portalu.

Poleg sedanjega teksta (“prijavite se s telefonsko številko, na katero boste dobili kodo” itd.) bi moralo nujno pisati tudi naslednje:

 

Če prijavljate paket Brezžični internet, vpišite številko svojega brezžičnega interneta, ki je navedena v naročniški pogodbi v rubrikah “SMS sporočilo” (NE tiste, ki je navedena kot “telefonska številka” v rubriki ELEKTRONSKE KOMUNIKACIJSKE STORITVE MOBILNE TELEFONIJE).

Ko vnesete to številko, v naslednjem prijavnem oknu vpišite številko PUK, ki je na vaši kartici.

 

In to je to.

Dva stavka bi prihranila ljudem veliko, veliko težav.

 

Pa hvala Gašperju iz tehnične podpore za pomoč.

Škoda, da očitno ne sodeluje na tem forumu.

 

 

 

Ogled izvirnika

Odgovori 1

 

Za primer, da ima še kdo podobno težavo:

 

Izkazalo se je, da so problem izredno pomanjkljivo napisana navodila za registracijo na portalu.

Poleg sedanjega teksta (“prijavite se s telefonsko številko, na katero boste dobili kodo” itd.) bi moralo nujno pisati tudi naslednje:

 

Če prijavljate paket Brezžični internet, vpišite številko svojega brezžičnega interneta, ki je navedena v naročniški pogodbi v rubrikah “SMS sporočilo” (NE tiste, ki je navedena kot “telefonska številka” v rubriki ELEKTRONSKE KOMUNIKACIJSKE STORITVE MOBILNE TELEFONIJE).

Ko vnesete to številko, v naslednjem prijavnem oknu vpišite številko PUK, ki je na vaši kartici.

 

In to je to.

Dva stavka bi prihranila ljudem veliko, veliko težav.

 

Pa hvala Gašperju iz tehnične podpore za pomoč.

Škoda, da očitno ne sodeluje na tem forumu.

 

 

 

Odgovor