Rešeno

Moj a1


Ne morem se prijaviti v aplikacijo Moj A1. Niti v android verziji niti na internetni strani. Registriral sem se kot fiksni uporabnik, podatke profila in gesla lahko spreminjam in v forum se lahko prijavim, to pa je vse. Ko se hočem prijaviti v Moj A1 pa mi izpiše: »Nimate pravic za prijavo v izbrano aplikacijo. Prišlo je do tehnične napake. Prosimo, poskusite kasneje.« To se dogaja že kar nekaj časa.

Kaj lahko storim, da pridem v aplikacijo?

LP, Marko
icon

Najboljši odgovor od A1_Tinka 4 September 2019, 07:55

Ogled izvirnika

Odgovori 4

Uporabniška raven 3
Značka +3
Pozdravljen Marko. Javi nam podatke, ki jih uporabljaš za prijavo, na elektronski naslov tehnicna.podpora@A1.si.

Ne morem se prijaviti v aplikacijo Moj A1. Niti v android verziji niti na internetni strani. Registriral sem se kot fiksni uporabnik, podatke profila in gesla lahko spreminjam in v forum se lahko prijavim, to pa je vse. Ko se hočem prijaviti v Moj A1 pa mi izpiše: »Nimate pravic za prijavo v izbrano aplikacijo. Prišlo je do tehnične napake. Prosimo, poskusite kasneje.« To se dogaja že kar nekaj časa.

Kaj lahko storim, da pridem v aplikacijo?

LP, Marko

Marko pozdravljen, 

berem tvojo težavo, jaz imam enako - eno leto kasneje… če si še kaj tukaj, bom hvaležna, če se oglasiš in poveš kako si rešil zadevo. Kaj je za narediti… enako kot ti, registrirala sem se uspešno - ko se želim prijaviti pa mi napiše,da nimam pravic dostopa (na androidu), na računalniku pa enak zapis kot si ga tudi ti navedel.

Izjemno bom hvaležna, če mi poveš kako si zadevo rešil ti.

Hvala, Barbara

Zdravo, 

kako si rešila tezavo, jaz imam enak primer. 

Lp

Tjaša 

Na linijo sem klicala, da so podali zahtevek za izbris moje registracije napravljene v A1… ko so to naredili (te obvestijo po sms, je pa res,da traja nekaj dni)… sem se ponovno registrirala s podatki, ki so mi jih poslali za prvo registracijo… se pravi sem še enkrat naredila registracijo - ampak s podatki točno takimi, kot so mi jih poslali in up. ime in geslo - nisem izbirala nič svojega… točno take sem pustila za registracijo računa… ko sem s tem uspešno naredira up. račun, sem se potem lahko prijavila.

 

Lahko kličete na linijo… ali pa se preko maila obrnite na tehnično pomoč in prosite, da vam uredijo.

Meni zdaj deluje.

 

Upam, da sem bila v pomoč.

Dobro in čimprej uredite.

lp

 

Odgovor