Moj A1
F.A.Q.

Kateri so najpogostejši razlogi za neuspešen prenos številke?


Uporabniška raven 3
Značka +3

O tem, kako lahko urediš prenos številke k A1, smo že pisali tukaj :point_right:  http://bit.ly/2O8gKnI

Številka se, če je dokumentacija za prenos pravilno izpolnjena, prenese naslednji delovni dan. ⌛️

 

📌Kaj pa če se ne? Nekaj razlogov, ki lahko vplivajo na prenos z zamikom, smo zbrali :point_down:

  • neaktivna številka – za uspešen prenos številke mora le ta biti aktivna, brez podane zahteve za prekinitev naročniškega razmerja
  • številka je suspendirana - v primeru blokade zaradi neplačila zapadlih obveznosti
  • napačna številka računa ali je račun prestar – račun ne sme biti starejši od 90 dni, prav tako mora biti izdan na prevzemnika v primeru prenosa lastništva
  • napačna PUK številka - preveri PUK na certifikatu
  • na računu ni dovolj dobroimetja – prenos številke se zaračuna 5 €
  • naročnik ni pravi - obrazec za prenos številke mora podpisati tisti, ki je naročnik pri obstoječem operaterju, ne glede na to, kdo bo naročnik pri A1
  • manjka lastnoročni podpis
  • napačen stalni naslov – podatki na dokumentaciji se morajo ujemati s podatki v bazi obstoječega operaterja
  • napačna davčna številka

📌Kako lahko pridobiš podatek o tem, zakaj je bil prenos zavrnjen? 

Več informacij o zavrnjenem prenosu številke lahko najhitreje pridobiš s klicem na številko 040 40 40 40. 📞

 

Sicer pa brez skrbi – ob sklenitvi naročniškega razmerja pri nas prejmeš SIM kartico z začasno številko in storitve izbranega paketa že lahko začneš uporabljati :grinning:


Odgovori

Še ni odgovorov

Odgovor