Izguba, kraja mobilne naprave


Uporabniška raven 2
Značka +3

V primeru izgube ali kraje naprave nam to sporoči v najkrajšem možnem času. Prijavo posreduj pisno, z obiskom prodajnega mesta ali s klicem na telefonsko številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40. Prijavo lahko urediš tudi na portalu Moj A1.

Po prejemu obvestila in prijave bomo številko v najkrajšem možnem času izklopili iz omrežja in s tem preprečili nadaljnjo uporabo kartice SIM ter morebitne dodatne stroške.

Ob prijavi izgube ali odtujitve kartice SIM se obračuna:
 

  • začasni izklop številke iz omrežja 20,98 €,
  • ponovni vklop številke v omrežje 7,99 €,
  • menjava kartice SIM v znesku 11,99 € (urediš samo na prodajnem mestu). Z menjavo kartice SIM se telefonska številka ohrani.

POZOR: Menjavo kartice SIM uredi najpozneje v 15 dneh.

Blokado v primeru kraje ali izgube naprave, lahko zasebni uporabniki, uredite kar na portalu Moj A1:

1. Opraviš prijavo v portal – obvezno z uporabniškim imenom

 

434e7312-a943-4fb2-8e83-266fbc2200b2.png

 


2. Postaviš se na zavihek Nastavitve in izbereš podzavihek Omejitve in blokade

 

10525425-080d-402b-8009-36f6c0a3e79b.png

 


3. Opcija Blokada kartice SIM je namenjena prijavi v primeru izgube ali kraje kartice SIM

 

94cbbe8f-b6ce-4411-9aff-7d31eacc770d.png



Če po prijavi izgubljene ali ukradene kartice SIM ne zahtevaš ponovne vključitve v omrežje, te bomo k temu pozvali. Če tvojega odziva, kljub pozivu ne bomo prejeli, bomo v roku 7 dni telefonsko številko trajno izključili iz omrežja.

Če kartico SIM po predhodni prijavi izgube ali kraje vseeno najdeš, nam to sporoči na tri zgoraj zapisane načine, da telefonsko številko vključimo nazaj v omrežje.

Predplačniki lahko izgubo ali krajo kartice SIM prijavite z obiskom prodajnega mesta. S seboj prinesi certifikat, ki ga prejmeš ob nakupu paketa s predplačniško številko. Na prodajnem mestu uredimo zamenjavo kartice SIM za novo, pri čemer se telefonska številka ohrani.

V primeru izgube ali kraje, lahko zahtevaš tudi blokado plačljivih storitev. Pri tem se na prodajnem mestu ali s klicem na telefonsko številko 040 40 40 40, identificiraš s kodo PUK.

Za poslovne uporabnike lahko zamenjavo kartice SIM opravi zastopnik podjetja na prodajnem mestu. Nekatera podjetja imajo pri nas določenega skrbnika, zato se lahko v tem primeru obrnete tudi nanj/o.


S sledenjem lahko preverimo le, če se telefonska številka uporablja v našem omrežju, ne pa tudi, kje se telefon nahaja.

Sledenje izvajamo šest mesecev od prejetega zahtevka. Če zaznamo aktivnost te o tem pisno obvestimo na naslov, ki je naveden v zahtevku. V kolikor aktivnosti v obdobju šestih mesecev ne zaznamo, sledenje prekinemo, o čemer pa te ne obvestimo.

Slednje lahko preveriš na Find my iPhone: https://apple.co/32QGiwe ali preko Google računa: https://bit.ly/2uDxJYN.


Odgovori 2

Zdravo,

V cetrtek so mi V Kolumbiji ukradli mobilni telefon.

Vceraj ponoci sem se vrnil v Slovenijo. Ker so vase poslovalnice od jutri naprej zaprte, me zanima kako lahko pridem do novega mobilnega tel. ter sim kartice s staro telefonsko številko, ki bi jo rad obdrzal?

Resnicno bi nujno potreboval nov mobilni tel in staro številko, saj je moje službeno delo odvisno od tega

Hvala za odgovor,

Sebastjan

Uporabniška raven 1
Značka +3

Zdravo Sebastjan, ojoj nam je žal da to slišimo. :pensive:

Telefon in SIM kartico lahko ureditš tudi na daljavo. Oddaš lahko spletno naročilo na naši spletni strani: www.a1.si ali nas pokličeš na 040 40 40 40, kjer bomo z veseljem pomagali.

Za sklenitev potrebujemo le številko in datum veljavnosti osebnega dokumenta in davčno številko naročnika.

Odgovor