Zelo zanimiv

Imaš vprašanje/težavo in ne veš, kako naprej?


Uporabniška raven 3
Značka +3
Z veseljem ti priskočimo na pomoč. Da bi ti lahko kar najhitreje pomagali in odgovorili na zastavljena vprašanja, je res zelo pomembno, da vemo kdo je naročnik in kaj točno želiš urediti.

https://gph.to/2VPV2a9

In kdaj imamo tak izraz na obrazu? 😆

»Spremenil bi paket, lp Jože«

Jože je v Sloveniji reeees zelo pogosto ime. Tudi paketov je več. Kateri paket bi Jože želel imeti?

»Internet v Šiški mi že tri dni ne dela«

Prav tako je Šiška velik predel Ljubljane in glede na število stolpnic, ki iz leta v leto rastejo, nas zanima točen naslov. Pravzaprav še bolj natančno tudi številka stanovanja. Zakaj nas to zanima? S poznavanjem mikrolokacije lahko ugotovimo, katera bazna postaja jo pokriva in nato preverimo delovanje bazne postaje: to pa lahko hitro vodi v rešitev težave.

»Račun je bil plačan, uredite vklop številke.«

Če račun ni bil plačan na prodajnem mestu ali prek portala Moj A1, brez priloženega potrdila ne moremo potrditi, da smo plačilo res prejeli.


To je samo nekaj klasičnih sporočil, ki vsakodnevno priromajo v naš poštni nabiralnik.


Zato – preden nam odpošlješ elektronsko sporočilo, sporočilo na Facebook ali sporočilo prek spletnega obrazca, preveri, če bo oseba na drugi strani razumela, kaj želiš.


Kako bi pa ti odgovoril, če bi te čakalo takšno sporočilo v nabiralniku? 😉

Odgovori 1

Kako naj priklopim drugi tv če je oddaljen 15 metrov od prvega

Odgovor