A1 Zavarovanje


Uporabniška raven 1
Značka +3

eafde324-2940-4439-bca8-9cb9dadd9908.png

 


O zavarovanju mobilne naprave s storitvijo A1 Zavarovanje in kaj zavarovanje vključuje, smo že pisali na naši spletni strani:👉🏽https://bit.ly/2AQwqWI

Kaj pa če zavarovalnica Allianz in zavarovalnica L‘amie AG lifestyle insurance prijavljeno škodo mobilne naprave zavrneta? 🤔

V primeru zavrnitve škodnega dogodka s strani zavarovalnice Allianz, se obrneš s pritožbo na zavarovalnico v 15ih dneh na mail quality.at@mondial-assistanice.at ali po pošti na sedež zavarovalnice, t.j. Allianz zavarovalna podružnica, Dimičeva ulica 16, 1000 Ljubljana, saj zavarovanje naprav zagotavlja zavarovalnica Allianz.

 

Za zavarovalnico L‘amie AG lifestyle insurance se obrneš na podpora Zavarovancem, ki jo zagotavlja L’AMIE Klicni Center; pošta pri Emonagram servis d.o.o, Riharjeva ulica 26, 1000 Ljubljana, tel. št.: 080 3940 (brezplačno za klice v domačem omrežju); E-naslov: A1zavarovanje@lamiedirect.com


So ti zavrnili pritožbo, podano na podlagi prve odločitve zavarovalnice in si mnenja, da razlog zavrnitve ni pravično utemeljen? ☝🏼

Še vedno lahko po posebnem dogovoru postopek za izvensodno reševanje spora nadaljuješ pri Mediacijskem centru Slovenskega zavarovalnega združenja GIZ, Železna cesta 14, 1000 Ljubljana ali pri Varuhu pravic s področja zavarovalništva, Slovensko zavarovalno združenje GIZ, Železna cesta 14, 1000 Ljubljana. ✉

Če imaš še kakšna vprašanja, pa seveda kar vprašaj tukaj. 🙂

 


Odgovori 1

Koliko casa pa si lahko serviser, ali ponudnik zavarovanja (oziroma A1) vzame za popravilo oziroma zamenjavo poskodovane naprave? 

Odgovor