F.A.Q.

A1 Blagajna - vnos potrdila

A1 Blagajna - vnos potrdila
Uporabniška raven 2
Značka +3
Pred prvo uporabo A1 blagajne, je predpogoj za izdajanje računov, pridobitev namenskega certifikata na finančni upravi republike Slovenije.

Davčni zavezanci morate sami zahtevati svoje digitalno potrdilo ( certifikat ), pridobite ga lahko preko sistema https://edavki.durs.si/
Navodila za prevzem digitalnega potrdila: https://usersite.datalab.eu/Wiki/tabid/178/language/sl-SI/Default.aspx?htmlid=1005525

Vnos certifikata v A1 Blagajno:Ko pridobite digitalno potrdilo, se je potrebno za vnos digitalnega certifikata prijaviti v zaledno pisarno, s podatki ki ste jih prejeli preko aktivacijske e-pošte. Zaledna pisarna se nahaja na spodnjem naslovu: https://blagajna.a1.si/admin


Po prijavi v zaledno pisarno imaš pod zavihkom "nastavitve" na desni strani možnost vnosa digitalnega potrdila.

Ob prvi prijavi v vmesnik, te bo sistem obvestil, da manjka digitalno potrdilo za davčno potrjevanje, ki ga moraš namestiti za pravilno delovanje A1 Blagajne.



V naslednjem koraku klikni na gumb "naloži digitalno potrdilo".
Pojavilo se bo vnosno okno, za dodajanje digitalnega potrdila, preko katerega dodate namensko digitalno potrdilo za davčno potrjevanje.



Kliknite na besedilo "digitalno potrdilo za davčno potrjevanje povlecite sem!" in odpre se vam okno raziskovalca. Na svojem računalniku poiščite in izberite datoteko (namensko digitalno potrdilo, končnica datoteke je
.p12). Izberite ga, ter v desnem zgornjem kotu izberi "Naloži potrdilo". Vpiši še geslo za prevzem in namestitev potrdila (prejeli ste ga od izdajatelja potrdila), ter zadevo potrdite.


POMEMBNO:
V zaledno pisarno vnašaj samo namensko digitalno potrdilo za davčno potrjevanje računov, ter ne vnašaj drugih potrdil (Sigenca, Poštarca,...).

Ob uvozu potrdila na opisan način, je certifikat veljaven za vse aktivirane naprave.

Odgovori

Še ni odgovorov

Odgovor