Moj A1
Zelo zanimiv News

Praznujemo dvajseti rojstni dan - Brezplačne vstopnice

Praznujemo dvajseti rojstni dan - Brezplačne vstopnice
Uporabniška raven 2
Značka +3
Brezplačne vstopnice
Podarjamo 40.000 brezplačnih vstopnic za doživetja pri izbranih partnerjih: Cineplexx, Trampolin park WOOP!, Živalski vrt in Mozirski gaj. 4 tedne zapored bomo vsak teden podarili 10.000 vstopnic, od tega 2.500 vstopnic vsakega izbranega partnerja. Novih 10.000 vstopnic bo na voljo vsako sredo od polnoči dalje (8. 5., 15. 5., 22. 5. in 29. 5.).

V obdobju 4 tednov si lahko izbereš eno vstopnico za eno doživetje.

Vstopnico lahko rezerviraš preko SMS sporočila s pripadajočo ključno besedo, dokler so na voljo. Število vstopnic je omejeno!

Spodaj smo zbrali nekaj odgovorov na vprašanja, ki se lahko pojavijo med iskanjem informacij in rezervacijo vstopnic. Če imaš kakšno vprašanje, na katerega ne najdeš odgovora, pa kar vprašaj spodaj v komentarjih.

1. Kako lahko rezerviram brezplačno vstopnico?
Rezerviraš lahko enkrat, 1 vstopnico za enega izmed partnerjev. Za rezervacijo vstopnice pošlji SMS z izbrano ključno besedo na 6111.

· Cineplexx: KINO na 6111
· Trampolin park WOOP!: WOOP na 6111
· Živalski vrt: ZOO na 6111
· Mozirski gaj: GAJ na 6111

Ob uspešni rezervaciji prejmeš povratni SMS z rezervacijsko kodo za mobilno vstopnico. Z SMS-om z rezervacijsko kodo se oglasi na A1 prodajnem mestu, kjer bomo izdali mobilno vstopnico za izbranega ponudnika. Seznam prodajnih mest: https://www.a1.si/pomoc-in-informacije/prodajna-mesta

2. Prejel sem rezervacijsko kodo, kako pridem do vstopnice?
Z rezervacijsko kodo se oglasi na kateremkoli A1 prodajnem mestu do 30. 6. 2019, kjer bomo izdali mobilno vstopnico. Brez rezervacijske kode prevzem mobilne vstopnice ni mogoč.

3. Če dobim rezervacijsko kodo ali je to potem moja vstopnica?
Ko prejmeš rezervacijsko kodo, to pomeni, da je izbrana vstopnica rezervirana. Za prejem mobilne vstopnice pa se najkasneje do 30. 6. 2019oglasi na prodajnem mestu A1, kjer prejmeš mobilno vstopnico.

4. Koliko vstopnic lahko pridobim? Ali lahko dobim vstopnico za več ponudnikov?
Vsak A1 uporabnik lahko izbere enega izmed ponudnikov, za katerega lahko pridobi eno brezplačno vstopnico samo enkrat v celotnem obdobju trajanja promocije.
Primer: Če uspešno rezerviraš vstopnico za Mozirski gaj, ne moreš več rezervirati vstopnice za ZOO (v nobenem izmed prihodnjih tednov).

5. Prejel sem rezervacijsko kodo, mobilne vstopnice pa na prodajnem mestu A1 še nisem prevzel. Sedaj želim rezervirati vstopnico za drugega ponudnika. Ali je to mogoče?
Ne. Če enkrat rezerviraš eno vstopnico, lahko na prodajnem mestu A1 prevzamete le mobilno vstopnico, za tega že izbranega ponudnika.

6. Kdo je upravičen do brezplačne vstopnice?
Vsi A1 uporabniki. Za prejem in rezervacijo vstopnice potrebujemo tvojo mobilno telefonsko številko ali kontaktno mobilno telefonsko številko. Iz te mobilne telefonske številke je potrebno poslati SMS z izbrano ključno besedo na številko 6111.

7. Prejel sem povratno sporočilo, da nisem upravičen do rezervacije?
Do rezervacijske vstopnice so upravičeni vsi A1 uporabniki, ki imajo aktivno telefonsko številko pri A1 in še niso rezervirali svoje vstopnice.

8. Vstopnica, ki sem jo želel, ni več na voljo.
Novih 10.000 vstopnic, 2.500 vstopnic za vsakega od ponudnikov, bo na voljo vsako sredo od polnoči dalje do vključno srede, 29. maja 2019.

9. Ali lahko prevzamem vstopnico v imenu nekoga drugega?
Vstopnic v imenu druge osebe ne moreš prevzeti, razen v primeru, če gre za otroke, ki še niso dopolnili 16 let. V tem primeru predložiš njihovo rezervacijsko kodo. Brez rezervacijske kode prevzem vstopnice ni mogoč. Več informacij na a1.si/20-let.

10. Do kdaj lahko izkoristim vstopnice pri ponudnikih?
Vstopnice, pridobljene na prodajnem mestu A1, lahko izkoristiš:
· Cineplexx: do 8. julija 2019
· WOOP! do 15. avgusta 2019
· Živalski vrt do 31. avgusta 2019
· Mozirski gaj do 31. avgusta 2019.
Ob unovčenju brezplačne vstopnice pri ponudniku pokažeš SMS z mobilno vstopnico.

11. Izgubil sem rezervacijsko kodo, jo lahko prejmem ponovno?
Pošlji ključno besedo
KODA na 6111in ponovno bomo poslali rezervacijsko kodo.

12. Izgubil sem mobilno vstopnic, jo lahko prejmem ponovno?
Pošljite ključno besedo
KODA na 6111in ponovno bomo poslali mobilno vstopnico.

13. Kaj moram narediti, da lahko vstopnico unovčim pri izbranem ponudniku?
SMS z mobilno vstopnico pokaži pri izbranem ponudniku in omogočil ti bo brezplačni vstop za eno osebo.

14. Zakaj lahko dobim samo 1 vstopnico?
Ker je število vstopnic omejeno, razveseliti pa želimo čim večje število svojih uporabnikov.

15. Ali je vstopnica prenosljiva?
Vstopnice so namenjene uporabnikom A1, zato vstopnice niso prenosljive. Ob unovčenju brezplačne vstopnice pri ponudniku pokaži svoj SMS z mobilno vstopnico.

16. Kje lahko spremljam, koliko in katere vstopnice so še na voljo?
Na spletni strani A1.si/20-let lahko spremljate, katere vstopnice so še na voljo in kdaj bodo spet na voljo.

17. Koliko vstopnic mi pripada?
Imam več mobilnih številk na enem naročniškem razmerju?
Vsaka mobilna številka na naročniškem razmerju se lahko poteguje za eno vstopnico.
Imam mobilno in fiksno naročniško razmerje?
Vsaka mobilna številka na naročniškem razmerju se lahko poteguje za eno vstopnico, sodelovanje s fiksno številko pa ni mogoče. Če je na naročniškem razmerju ena mobilna številka in ena fiksna storitev, lahko dobiš eno brezplačno vstopnico.
Sem A1 fiksni naročnik?
Če imaš samo fiksno naročniško razmerje (brez mobilne telefonske številke na A1), lahko dobiš eno brezplačno vstopnico za enega ponudnika. Za rezervacijo in prejem vstopnice moramo imeti tvojo kontaktno mobilno telefonsko številko, ki je lahko od drugega operaterja. Če je še nimamo zabeležene, nam jo posreduj (s klicem na 040 40 40 40), nato se lahko v naslednjem tednu poteguješ za vstopnico.
Sem uporabnik SIMPL predplačniškega računa ali SIMPL na račun paketa?
Lahko prejmeš brezplačno vstopnico.
Sem A1 poslovni uporabnik?
Za vse poslovne uporabnike velja enako kot za zasebne. Pošlji ključno besedo za izbranega ponudnika na 6111 in prejmeš rezervacijsko kodo za izbranega ponudnika.
Sem uporabnik A1 mobilnega interneta?
Za rezervacijo vstopnice potrebujemo tvojo kontaktno mobilno telefonsko številko. Če jo že imamo, potem se iz te številke lahko poteguješ za vstopnico. Če je še nimamo zabeležene, nam jo posreduj (s klicem na 040 40 40 40), nato se lahko od naslednjega tedna poteguješ za vstopnico.

18. Ali obstajajo kakšne posebnosti unovčenja brezplačnih vstopnic pri partnerjih?
· V Cineplexxu lahko izbiraš med vsemi 2D filmi, ki trajajo do 120 min. Za daljše filme in filme v drugačnih formatih (npr. 3D) je potrebno doplačilo.
· Za Trampolin park WOOP! priporočamo, da si svoj termin v naprej rezerviraš na njihovi spletni strani, vstopnica pa velja za 60 min skakanja v njihovem parku.
· Za ZOO vstopnica velja za odraslo osebo.
· Za Mozirski Gaj vstopnica velja za odraslo osebo.


Odgovori 9

Zanima me, ali se zaračuna pošiljanje SMS za brezplačno vstopnico? Hvala za odgovor. LP
Uporabniška raven 2
Značka +3
Živjo. Poslani SMS se tretira kot normalni SMS. Če imaš v paketu plačljive SMSe, se plača po ceniku kot vsi drugi SMSi v Sloveniji.
Pozdravljeni,
Zanima me zakaj mi zavrača sms ko želim rezervirat vstopnico. Možnosti za brezplačno vstopnico še nisem koristila.

Hvala za odgovor
Uporabniška raven 4
Značka +3
Pozdravljeni,
Zanima me zakaj mi zavrača sms ko želim rezervirat vstopnico. Možnosti za brezplačno vstopnico še nisem koristila.

Hvala za odgovor


Zavrača na kakšen način? Telefon javi napako ali dobiš povratni SMS? Kaj se izpiše, ko zavrne?
Živjo,napiše:sms ni uspel

Uporabniška raven 4
Značka +3
Živjo,napiše:sms ni uspel

Najverjetneje imaš na telefonu onemogočeno možnost pošiljanja na kratke številke (na Androidih je to pogosto vključeno). To boš torej morala vklopiti na telefonu, pomagaš si lahko z navodili tukaj: http://bit.ly/30QmoQW.
Nato pa poskusi ponovno.
Hvala za pomoč.Sem si sposodila drugi aparat in uspelo je.
Uporabniška raven 2
Super 👍Zdaj pa hitro na prodajno mesto po vstopnico in uživat v Woop.

Odgovor