Moj A1
Rešeno

Moj A1


Uporabniška raven 3
Na vstopni strani v Moj A1 vidimo sliko ki opisuje kaj vse je mogoče narediti v aplikaciji Moj A1. Ne vem ali sem prebutast za to aplikacijo, ali pa stvar ne deluje kot je napisano.
Naprimer ne nejdem opcije urejanja e-poštnih predalov, tudi možnosti plačil s plačilnimi karticami ne najdem, pa še kaj bi se našlo.
Kdaj oz. ali sploh bodo te opcije uporabnikom na razpolago?

icon

Najboljši odgovor od A1_Jernej 3 maj 2019, 19:39

@andi pozdracljen.



Pod nastavitve e-poštnih predalov so mišljene možnosti spremembe kontaktnega e-poštnega predala za prejemanje e-računa, ter kontaktnega e-naslova.

To možnost najdeš pod "Nastavitve"





Način plačila lahko izbereš znotraj postopka za plačilo računa. Postopek zaženeš tako, da izbereš meni "Računi", ter klikneš "Plačaj". Po potrditvi, da želiš plačati račun, se bo odprlo okno, z možnostmi plačila:

Ogled izvirnika

Odgovori 3

Uporabniška raven 2
Značka +3
@andi pozdracljen.

Pod nastavitve e-poštnih predalov so mišljene možnosti spremembe kontaktnega e-poštnega predala za prejemanje e-računa, ter kontaktnega e-naslova.
To možnost najdeš pod "Nastavitve"



Način plačila lahko izbereš znotraj postopka za plačilo računa. Postopek zaženeš tako, da izbereš meni "Računi", ter klikneš "Plačaj". Po potrditvi, da želiš plačati račun, se bo odprlo okno, z možnostmi plačila:

Uporabniška raven 3
Torej kar se e-poštnih predalov tiče precej capljate za konkurenco. Pri Telekomu naprimer si lahko na portalu Moj Telekom sam ustvarjaš poštne predale in psevdonime, ne pa da moraš za to klicati v tehnično službo. Žalostno.
Uporabniška raven 4
Značka +3
Torej kar se e-poštnih predalov tiče precej capljate za konkurenco. Pri Telekomu naprimer si lahko na portalu Moj Telekom sam ustvarjaš poštne predale in psevdonime, ne pa da moraš za to klicati v tehnično službo. Žalostno.

Enaka rešitve kot konkurenca nimamo, če se bo kaj spremenilo, javimo.

Lep pozdrav,
Manca

Odgovor