Moj A1

Težave z delovanjem omrežja


Pozdravljeni,

Ker imamo že kar nekaj časa težave z omrežjem bi rad svojo situacijo delil:

Težave se pojavljajo v večernih urah pri gledanju televizije, brskanje po internetu wifi…, izmerjene hitrosti se gibljejo tudi 1.5M.Prav tako je sosednja soba oddaljeno zgolj 3 m brez wifi signala.

Po večih klicih na tehnično pomoč nam operaterka obljubi boljši modem ki bi naj odpravil težave. Res po pošti dobimo enak modem ki je trenutno v uporabi(se pravi enako s….), po menjavi modema težave ostajajo.

Po ponovno poslanem mailu z dokazili glede hitrosti prejet klic tehnične službe. Presenečenje glede odnosa(pozitivno), obljubljen obisk tehnične službe  z menjavo obstoječega modema z fritzovim ki bi naj bil precej boljši. Obisk tehnične službe se zgodi vendar v dopoldanskem času kadar seveda ni težav, prav tako obljubljenega modema ne zamenjajo. Odgovor kljub dokazilom, da obstoječa oprema deluje brez težav in menjava ni potrebna.

Zanimajo me predvsem če imata kdo podobne težave z delovanjem storitev.

Ker ne pridemo nikamor iščemo ponudbe za zamenjavo dobavitelja.


Odgovori 6

Uporabniška raven 3
Značka +2

Iz napisanega sklepam, da ne gre za optiko ampak XDSL povezavo.

Če praviš, da imate probleme predvsem zvečer, je najverjetneje razlog preobremenjena centrala. Kar sama menjava modema ne pomaga. Koliko daleč pa ste oddaljeni od centrale? Tudi to je zelo pomemben podatek.

Rešitev? Ena varianta je hibridni modem, morda bi to pomagalo (če imate dober LTE signal) tam kjer živite.

 

Kar pisete je totalna bedarija.  Centrala je oddaljena 1km, 2 leti preko konkurencmega operaterja ni bilo tezav. Vasa oprema ki jo v osnovi namescate je zanic. Hibridni modem ne bo pomagal ker je vase lte omrezje zanic, hitrosti cca 10M, kunkurenca 100 preverjeno.  Iz klica vasega tehnika je razvidno da je bil fritzov modem obljubljen ker naj bi bil stabilnejsi in bi naj tudi odpravil tezave z wifi signalom. Seveda vse pogovore snemate tako da lahko preverite.

Ker sem se vedno vasa stranka vas naproscam da se pogovarjava na VI. 

Za odgovor se zahvaljujem. 

Uporabniška raven 3
Značka +2

Kot prvo, jaz nisem zaposlen na A1, ampak sem samo uporabnik njihovih storitev kot ti.

In še zmeraj nisi odgovoril na moje vprašanje gor.Pa očitno tudi ne boš, tako ti bo že kdo drug kaj svetoval. Lp

Se opravicuje, moja napaka. Povezava je preko xdsl. Kar sem pa napisal pa drzi, oprema je katastrofalna, modem izklapljamo zaradi wifija parkrat tedensko,  signal lte 10x nizji od konkurence. In to se dogaja zadnje 3 mesece. 

Uporabniška raven 3
Značka +2

Čisto možno je, da je napaka na opremi, lahko je kaj narobe na glavni centrali/preobremenjenost…

To bodo pa lahko samo tehniki ugotavljali, kaj se dogaja. Ker je tvoja težava precej kompleksna in je lahko več razlogov, zakaj se to dogaja.

Zdravo in

dobrodošli v čudovitem krogu tehničnih težav A1.

Pri nas na optičnem omrežju trajajo že kar več kot eno leto. Enkrat bolj izrazito drugič manj.

Tudi občasno menjavanje modemov, tv-komunikatorjev, kablovja, obiskov tehnične službe, menjavanje konektorjev na UTP kablih, daljinsko resetiranje strojne opreme samo omili težave  al pa tudi ne. Potem pa zopet ustaljen postopek:

Pokličeš 040 : odgovor : Vašega klica trenutno ne moremo sprejeti.(največkrat)

Pošlješ el-pismo : Čez akademskih 3 do 5 dni dobiš že znane v naprej napisane odgovore

#Pozdravljeni,
prejeli smo vaše sporočilo glede težav z delovanjem storitev.
V sistemu smo zaznali težavo s konfiguracijo na modemu, ki smo jo uredili. Vaše naprave smo tudi resetirali. V primeru, da to napake ne odpravi vas prosimo, da nas o tem obvestite.
Lep pozdrav,

ali

#Pozdravljeni,
trenutno na vašem območju beležimo splošne težave z delovanjem.
Za nevšečnosti se opravičujemo.
Lep pozdrav,
#

ali

#Pozdravljeni,
na vašem območju so specialisti odkrili splošno napako pri delovanju. Ko bo urejena, bi tudi pri vas storitve morale začeti delovati nemoteno.
Lep pozdrav
#

Rešitve pa še vedno ni na vidiku.

POLOŽNICE ZA SLABO OPRAVLJENO STORITEV PA NE ZAMUDIJO NITI EN DAN.

A1 ….hvala za NIČ.

Odgovor