Rešeno

Napačna dostava


Zanima me,ali je prišlo do napake pri spletnem naročilu za napravo na obroke?
Namreč naročil sem smart tv,dostavili pa ste mi navaden LCD,ali pa zavajate stranke !

icon

Najboljši odgovor od A1_Dolores 17 April 2020, 11:04

Ogled izvirnika

Odgovori 14

Uporabniška raven 3
Značka +3

@TOMAHAVK Kaj točno pa si naročil? https://www.a1.si/naprave-na-obroke Nam napišeš malo več. Svoje podatke lahko javiš tudi v zasebnem sporočilu. 

Naročil sem LED TV Philips 43PFS5503,katerega je mesečni obrok 12€ !

Pod tehnične lastnosti piše, da je smart tv, ampak mi je bil dostavljen navaden LCD, ki ne podpira nobene aplikacije ! 

Uporabniška raven 3
Značka +3

@TOMAHAVK  Preverimo.

Čimprej, ker ne mislim plačevat nekaj, kar nisem naročil, če pa je prišlo do napake v opisu pod TEHNIČNE LASTNOSTI, potem bi ga pa zamenjal ! 

 

Na žalost, to ni smart tv ! 

Zdi se mi ,da vi to malo predolgo preverjate !
 

Uporabniška raven 3
Značka +3

Živjo. Smo prejeli odgovor, da je res prišlo pomotoma do napake. Če ne želiš TV-ja, ga vrni z obrazcem za vračilo: https://bit.ly/39Opdp3 v 14 dnevih, na naslov: A1 Slovenija – vračila, Šmartinska c. 134b, 1000 LJubljana in bomo uredili storno in lahko ozbereš drugega.

Zdaj mi pa nekaj ni jasno !
Vi ste mi napisali,da naj TV pošljem na A1-vračila,Šmartinska c. 134b, 1000 Ljubljana,
na obrazcu za vračilo pa mi piše,da blago naj pošljem v Logistični center A1 Slovenija d. d.,
Valvasorjeva 38, 2000 Maribor !
Zanima me,kateri naslov je pravi ?

Jaz imam boljšo varianto !
Vi meni pošljite tv,ki sem ga naročil,tega pa jaz izročim dostavljalcu z vsemi dokumenti in zapakiranega tako kot je bil !

 

Se opravičujemo, smo ti poslali napačno povezavo.

Pravi obrazec najdeš tukaj: https://bit.ly/34eoIU9 , skupaj z napravo ga pošlješ na naslov, ki je naveden na obrazcu. Šele, ko bo to naročilo stornirano lahko nato uredimo novo. 

Napravo sem poslal nazaj,ampak prvi obrok za napravo se pa tudi dobil !
Prosim,če mi pogodbo čimprej stornirate in mi pošljete drugi elektronski račun za mobilne storitve,
ker tega ne mislim plačati !

 

Uporabniška raven 3
Značka +3

@TOMAHAVK Ko bo oprema prišla nazaj, bo storniran tudi obrok za opremo. Več lahko preverimo z naročniškimi podatki. Lahko jih pošlješ na info@A1.si in sporočiš, ko jih boš poslal. 

Podatke sem poslal na info@A1.si,odgovor pa čakam !

Ne vem kako naj plačam račun, če mi ne pošljete novega za mobilne storitve ! 

Uporabniška raven 2
Značka +3

@TOMAHAVK Če meniš, da je račun izdan nepravilno, lahko reklamacijo prav tako posreduješ na info@A1.si. Če je ugovor ugodno rešen se navadno doda dobroimetje na naslednji račun. 

Odgovor