Moj A1
Rešeno

zavajajoče obveščanje o porabi


Vključeno imam Obveščanje o porabi, prav tako dnevno spremljam stanje na moj A1, ki je redno brez doplačila, kot je razvidno iz priloge. Za to obdobje do 28.3. sem nato prejela račun za internet dodatnih 130€. Razčlenjen račun na moj A1, ne kaže nobenih doplačil za porabo podatkov. Obenem plačujem opcijo Guard, v kateri sem vključila blokado prenosa podatkov nad zakupljeno količino. Ugotovila sem, da se ta opcija samodejno izključuje, preko aplikacije za GSM  pa je sploh ni mogoče vključiti. Glede tega sem se pritožila v poslovalnici, takrat je sistem Guard samodejno brisal tudi časovne nastavitve. To so popravili, blokade za prenos podatkov pa nikoli. Ni se mi dalo več pritoževati, smatrala sem, da porabo lahko osebno nadzorujem, a sem se grdo uštela. Otroci so mi z videopovezavo med karanteno nabili enormen strošek. Njihove številke so preko paketa vezane na mojo. Internet sem jim popolnoma izključila. Kdo je odgovoren in ali imam sploh kakšno možnost, da Simobil sprejme svojo odgovornost? Vložim pritožbo preko odvetnice?

 

icon

Najboljši odgovor od A1_Ana 6 april 2020, 09:30

Živjo. Prosimo, da svoje vprašanje, s svojimi podatki posreduješ kar na: info@A1.si. Pristojni oddelek bo reklamacijo obravnaval in posredoval odgovor.

Ogled izvirnika

Odgovori 1

Uporabniška raven 3
Značka +3

Živjo. Prosimo, da svoje vprašanje, s svojimi podatki posreduješ kar na: info@A1.si. Pristojni oddelek bo reklamacijo obravnaval in posredoval odgovor.

Odgovor