Moj A1
Rešeno

Zakaj ponoči več ne deluje LTE1800 oz. kanal LTE B3?

  • 21 november 2019
  • Odgovori 5
  • Ogledi 765

Pozdravljeni.

Že en mesec se ukvarjam s prijavo napake in testiranjem delovanja na paketu A1 Domači net 3.

Ponoči od 1.00h do 6.00h izklopite LTE1800 na baznih odajnikih. Zaradi tega se povezuje na drugo oddaljeno celico, na kateri imam samo 3mbit hitrosti in velik ping.

Torej ponoči ne deluje 4G+ in ne deluje LTE1800 oz. B3 kanal.

Npr. poleti oz. prej teh težav ni bilo in je delovalo skoz s polno hitrostjo (nad 30mbit).

Enako deluje oz. ne deluje na mobilnem telefonu (omrežje BOB).

Preizkušeno z več modemi (b525s), telefoni. Huawei b525s z novejšimi firmwari in ostalim dodatnim softwarom, ne naredi nobene razlike.

Na konfiguraciji z zunanjimi LTE antenami Iskra P65 (ni važno kam obračaš anteno) je enako. Frekvenca zgine - 0 črtic signala

 

Kaj varčujete z elektriko, da izklapljate frekvence?

 

Resno razmišljam o prekinitvi pogodbe. Prosim za dodatne informacije.

 

 

 

icon

Najboljši odgovor od A1_Ana 24 november 2019, 07:01

Težavo že urejamo na drugem kanalu, kjer se ti oglasimo, ko prejmemo odgovor specialistov.

Ogled izvirnika

Odgovori 5

Uporabniška raven 3

Z namenom zagotavljanja najboljše uporabniške izkušnje naše omrežje ves čas nadgrajujemo in uvajamo nove tehnologije, ob tem pa naše delovanje temelji na varčevanju z energijo in povečevanju energetske učinkovitosti. Nizko porabo energije zagotavljamo z gradnjo sodobnega in varčnega omrežja. Čeprav svoje omrežje ves čas nadgrajujemo, si prizadevamo, da se poraba električne energije na enoto prometa zmanjšuje. Več o tem smo zapisali tukaj: https://www.a1.si/druzbena-odgovornost/okolje Z energijo varčujemo tudi v nočnem času, predvsem z namenom, da bomo lahko še naprej uvajali nove tehnologije.

Hvala za odgovor.

To niste naredili upgrade, ampak ste naredili downgrade!

Pozdravljeni.

Zakaj se modem Huawei B525s noče povezati, če ročno izberem 3G omrežje? 

LP

Uporabniška raven 3
Značka +3

Težavo že urejamo na drugem kanalu, kjer se ti oglasimo, ko prejmemo odgovor specialistov.

Odgovor