Moj A1
Rešeno

Račun in motnje v omrežju


Spoštovani, obračam se na vas, ker sem se naveličala čakati na to da boste na našem območju izboljšali stanje. Naj vam povem, da smo se pred leti odločili za vaše storitve ker ste bila najboljši na našem območju. V zadnjem času pa opažam, da se je ta storitev zelo poslabšala. Signal interneta je zelo slab, šola na daljavo poteka zelo slabo in zelo počasi. Gledanje TV v večernem času pa je katastrofalna. Vse kar si želiš pogledati traja in traja, to vedno znova in znova nalaga. Ko o tem obvestim vas preko Facebooka dobim vedno ene in iste odgovore, da je bazna postaja na našem območju preobremenjena, da je zaradi geografske lege slabši signal, da je delo od doma je zato slabši signal, da je slabo vreme je slabši signal, da naj drugam postavim internet škatlo. Tega včasih ni bilo. Glede na to da plačujem A1 Domači net 2, paket dodatni in TV AS LTE bi želela da to dela nemoteno ter na način ceni. Speedtesti so katastrofa. Glede na to da veste da se na našem območju pojavljajo te težave, bi si lahko vzeli čas, ker uporabnikov na našem območju je veliko bi lahko zadevo uredili, da bi vsi dobili tisto kar plačujemo. Ne zdi se mi pošteno, da bom spet plačala celotni internet, katerega ne morem uporabljati tako kot piše na znesku. Na preizkusu imamo Telekomov internet, če se bo to izkazalo da je boljše od vaše bom o tem obvestila ostale uporabnike, pa bomo vsi zamenjali operaterja. Trenutno Telekomov internet dela boljš kot A1 ne prekinja in signal je boljši. Kaj mi predlagate glede računa in omrežja? Glede omrežja vem da vam ni v interesu to izboljšat, boste ponovno odgovorili z lažjo ali izgovorom. Hvala za vaš odgovor.

 

LP Lidija Brudar

icon

Najboljši odgovor od A1_Dolores 13 februar 2021, 07:27

Živjo, @lbrudar. Ta primer smo obravnavali že na ostalih kanalih in pritožba je v postopku reševanja. Ko bo zaključena, prejmeš tudi uraden odgovor. Lep pozdrav.

Ogled izvirnika

Odgovori 2

Uporabniška raven 2
Značka +3

Živjo, @lbrudar. Ta primer smo obravnavali že na ostalih kanalih in pritožba je v postopku reševanja. Ko bo zaključena, prejmeš tudi uraden odgovor. Lep pozdrav.

Uporabniška raven 4
Značka +2

Zdravo,

To je forum, kjer si pomagamo uporabniki med seboj, ostali moderatorji iz A1 so tu bolj malo prisotni.

 

Edini nasvet, ki ga lahko dam je, da se obrneš na tehnično pomoč. Oni lahko vidijo vse podrobnosti glede signala, preobremenjenosti itd.

Jaz bi po izdanem računu oddal zahtevo za reklamacijo in obrazložil zadevo. Je pa res, da zna to trajat nekaj časa.

PS.: Ali so speedtesti problematični vsepovsod, se pravi da deluje internet počasi na mobilnih telefonih, računalnikih itd.? če je vzpostavljena direkt LTE povezava.

Odgovor