Rešeno

NEODZIVNOST OPERATERJA


Smo večletni uporabniki hišnega mobilnega interneta in imamo v ta namen mesečno zakupljeni paket z 200 GB prenosa podatkov in hitrostjo 20/5Mb/s (domači net 2), ki pa pade na 2/1Mb/s ko se porabi zakupljen prenos podatkov, vsakega 6-ega v mesecu pa se zakupljena količina podatkov obnovi. Signal je vsled tehničnih razlogov in geografske lege srednje dober (od max. petih lučk na modemu, ki prikazujejo jakost signala, se prikazujejo največ tri, običajno pa dve), zgodijo se tudi deževni dnevi ali pa časovni intervali, ko lahko internet za silo uporablja samo en uporabnik v hiši ali pa sploh ne deluje. Ker imata otroka občasno težave z prijavo v spletno učilnico se iz šole vršijo določeni pritiski in dvomi v prisotnost otrok pri pouku od doma.
 
Dne 12.2.2021 sem se z vašim svetovalcem na info št. 040/40 40 40 dogovoril za nekakšno potrdilo, ki dejansko izkazuje slabo jakost signala, kar je svetovalec na tej info št. tudi potrdil z vpogledom v nekakšno aplikacijo rekoč, da je signal na naši lokaciji srednje dober.  Dogovorjeno je bilo, da zahtevek posreduje tehnični službi A1, odgovor pa bi lahko prejel že isti dan ali naslednji delovni dan, vendar odgovora vse do danes nisem prejel.
 
Od 12.2. do 19.2.2021 sem na info št. klical štirikrat, saj bi moral šoli  dostaviti potrdilo do roka, ki so ga določili, od svetovalcev pa sem vsakič dobil isto zagotovilo, da bo odgovor "jutri"..... Nihče od štirih svetovalcev ni storil ničesar, kar bi imelo neko dodano vrednost.
 
Z ozirom na neodzivnost službe, ki bi mi morali posredovati pričakovan odgovor za katerega bi porabili vsega 3 minute, bom v prihodnjih dneh pristopil k zamenjavi mobilnega operaterja, ker pri vas nimate posluha niti za stranke, ki so dolgoletni redni plačniki vaših storitev. 

 

icon

Najboljši odgovor od A1_Tinka 13 april 2021, 10:46

Zdravo andro-id, žal nam je za tako uporabniško izkušnjo. 

V A1 Slovenija se trudimo, da uporabnikom zagotovimo nemoteno delovanje omrežja, kljub trenutno precej povečani uporabi storitev, zato dnevno spremljamo delovanje omrežja in povečujemo zmogljivosti. Zavedamo se, da lahko delovanje omrežja kljub našemu trudu zmotijo motnje, odvisno od posamezne lokacije.

Upamo, da ste želeno potrdilo v tem času prejeli, za dodatne informacije in pomoč smo vam na voljo tudi prek klepeta - Aida na desni strani spodaj.

Ogled izvirnika

Odgovori 3

Dejstvo je, da je a1 najslabši ponudnik storitev v Sloveniji. Njihove laži in sprenevedanja presegajo vse meje normalnega. 

Briga jih. Meni že eno leto ne zagotavljajo storitev, ki bi jih morali po pogodbi, pa se nihče niti ne zmeni za moje pritožbe.

Uporabniška raven 3
Značka +3

Zdravo andro-id, žal nam je za tako uporabniško izkušnjo. 

V A1 Slovenija se trudimo, da uporabnikom zagotovimo nemoteno delovanje omrežja, kljub trenutno precej povečani uporabi storitev, zato dnevno spremljamo delovanje omrežja in povečujemo zmogljivosti. Zavedamo se, da lahko delovanje omrežja kljub našemu trudu zmotijo motnje, odvisno od posamezne lokacije.

Upamo, da ste želeno potrdilo v tem času prejeli, za dodatne informacije in pomoč smo vam na voljo tudi prek klepeta - Aida na desni strani spodaj.

Odgovor