Moj A1
Rešeno

Mobilni internet


Počasi mi je vsega skupaj dovolj. Že od 10.11 se preganjam z vami preko raznih komunikacijskih kanalov. 

Vsak dan do 15h mobilni internet deluje kot je oglaševan (več ali manj), od takrat naprej pa do polnoči ali še dlje namesto 20MB  včasih celo manj kot 1MB, v večini časa pod 4MB. Vse meritve so bile zabeležene in vam tudi že posredovane !

Šli smo čez vse fore od tega da resetirajete modem, pa obrnite ga proti bazni postaji pa da je težava ker veliko ljudi dela od doma in obiskuje šolo na daljavo (sam ne vem od kdaj je na daljavo popoldanski pouk in očitno vsi okoli mene hodijo tudi v službo na daljavo popoldne), tudi nisem tolk neumen,da bi verjel da moram modem obračati da bo POPOLDNE deloval bolje (ampak da ne bo govora o tem da nisem hotel sodelovati sem to naredil), obljubljena je bila neka meritev strokovnjakov katere rezultata nisem nikol izvedel, tehnična podpora je celo imela jajca in  izjavila da zagotavljate samo hitrosti DO 20MB. Zanimivo je samo to, da mi ni znal razložiti kako naj uporabljam HBO, za katerega me lupite že eno leto z povezavo 1MB in tudi v pogodbi ne najdem člena, kjer piše da lahko DODATNO plačljivo storitev uporabljam samo v dopoldanskem času. Ni problem uporabnikov in plačnikov storitev če prodajate več kot lahko zagotovite, je pa problem uporabnikov da plačujejo nekaj kar praktično nikoli ne dobijo.

Konkretno govorim o povezavi z BTS Otočec. Zanima me samo ali boste zadeve uredili takoj ali pa prekinjam vse pogodbe z vami (in če ne drugače bom z odvetnikom dosegel da ne bo penalov za predčasno prekinjeno pogodbo) in odhajam na konurenčnega ponudbnika.

 

icon

Najboljši odgovor od A1_Jernej 25 november 2020, 19:51

@sasopro prosim pošlji mi naročniške podatke v zasebna sporočila, da pomagam najti rešitev za tvoje težave :)

Ogled izvirnika

Odgovori 1

Uporabniška raven 2
Značka +3

@sasopro prosim pošlji mi naročniške podatke v zasebna sporočila, da pomagam najti rešitev za tvoje težave :)

Odgovor