Moj A1
Rešeno

4G hitrost na novem telefonu


Pozdravljeni,
pred mesecem dni sem kupil nov telefon Pocophone na katerem mi zelo slabo dela 4G omrežje. Ponavadi so hitrosti downloadanja okrog 0,7 - 1 Mb/s kar je porazno. Danes naprimer pa hitrosti skačejo od 0 Kb/s pa do 5 Mb/s iz ene sekunde na drugo (povprečje downloada pravtako okrog 800 Kb/s). Tako je praktično vsak dan. Čez teden sem v Mariboru za vikende pa v okolici Ptuja, vendar so težave vedno iste. Na starem telefonu je 4G deloval normalno.

Zanima še me zakaj je bila telefonu, ki sem ga naročil po internetu dodana Sim kartica, ki ne deluje. Sedaj imam SIM iz prejšnjega telefona, ki sem ga kupil pred 2 letoma na A1. Ali je lahko vzrok za nizke hitrosti v tem?
icon

Najboljši odgovor od A1_Manca 7 januar 2019, 08:52

Živjo, @kelevra. Pri nakupu novega telefona prejmeš novo SIM kartico, če je prejšnja še prevelika za nov telefon. Novejši telefoni zdaj namreč večinoma podpirajo Nano SIM kartico. Če to novo SIM kartico potrebuješ, jo je potrebno najprej aktivirati s klicem na 040 40 40 40.
Če bi jo z naše strani aktivirali prej, preden bi poslali nov telefon in SIM po pošti, bi bil do prejema pošiljke brez delujoče SIM. :)

Svetujemo torej, da aktiviraš to novo SIM kartico, vsekakor pa preveri APN nastavitve, kot je predlagal @SI24Team. Navodila za to lahko najdeš tukaj: http://bit.ly/2EkZ7tS
Ogled izvirnika

Odgovori 4

Uporabniška raven 1
Preveri, če je APN pravilno nastavljen. Ali pa ga izbriši in še enkrat ročno vnesi (nastavitve za APN imaš na a1.si pod pomoč in informacije). Pri enih vem da je tudi v tem težava in po ponovni nastavitvi deluje prenos podatkov normalno.
Uporabniška raven 4
Značka +3
Živjo, @kelevra. Pri nakupu novega telefona prejmeš novo SIM kartico, če je prejšnja še prevelika za nov telefon. Novejši telefoni zdaj namreč večinoma podpirajo Nano SIM kartico. Če to novo SIM kartico potrebuješ, jo je potrebno najprej aktivirati s klicem na 040 40 40 40.
Če bi jo z naše strani aktivirali prej, preden bi poslali nov telefon in SIM po pošti, bi bil do prejema pošiljke brez delujoče SIM. :)

Svetujemo torej, da aktiviraš to novo SIM kartico, vsekakor pa preveri APN nastavitve, kot je predlagal @SI24Team. Navodila za to lahko najdeš tukaj: http://bit.ly/2EkZ7tS
hvala za odgovore. Sem poskusil z novo nastavitvijo APN, vendar problem ni rešen. Včeraj zvečer v Mariboru hitrost le 12 Mbps.
Uporabniška raven 3
@kelevra če SIM kartico iz tega telefona prestaviš v drug telefon, z njim dosegaš bistveno višje hitrosti? V tem primeru, ti predlagam, da se s telefonom oglasiš v poslovalnici kjer si ga kupil, pa naj ga pogledajo, ter po potrebi pošljejo na servis.

Odgovor