Moj A1
Zelo zanimiv

Vračilo opreme za fiksne storitve


Uporabniška raven 3
Ob sklenitvi naročniškega razmerja za fiksne storitve vsak naročnik prejme opremo, ki jo potrebuje za uporabo naročenih storitev (modem, TV vmesniki). Vsa najemna oprema je last A1 in jo naročnik prejme le v uporabo in ne trajno last.

Zbrali smo nekaj najpogostejših vprašanj na temo vračila.

Kaj naredim z opremo, ki je ne potrebujem več?
Za opremo, ki še ni tehnološko zastarela in ni v uporabi, je izdan dopis za vračilo. Prejmeš ga v primeru:
· odjave storitev
· menjave opreme zaradi tehnične napake
· spremembe paketa in s tem povezane spremembe tehnologije/storitev/število TV vmesnikov, …

Primer dopisa:



Kako vem, katero opremo moram vrniti?
Vsak kos opreme ima na zadnji strani nalepko s serijsko številko. Na dopisu preveri, za kateri kos si prejel/a dopis in opremo vrni na ustrezen naslov.



Opreme na dopisu ne poznam. Za kakšno opremo gre?
Med opremo, ki jo je najbolj običajno potrebno vrniti, so modemi in TV vmesniki. Slednji so naprave, ki jih priklopiš na televizijo in upravljaš z daljincem. V ponudbi smo imeli različne modele. Na dopisu jih prepoznaš po imenu, ki se začne z Albis ali Sagem.

Tudi modemov je bilo v ponudbi več vrst. Če je potrebno vračilo tega, se bo ime na dopisu začelo z:
Eltek, Enkom, Fritz!Box, Ganymede, Genexis, LINKSYS, Technicolor, Sinope, Telsey, Thomson, UBEE, CISCO, ZTE, Prospero, Callisto, Vigor, A1 Lite Home Router, A1 Lite Home Outdoor Modem.


Kam moram vrniti opremo?
Opremo pošlji po pošti, na naslov: Logistični center A1 Slovenija d.d., Valvasorjeva 38, 2000 Maribor.

Tako bo pri nas pravilno in pravočasno zabeležena med vrnjeno opremo. Če je bila pomotoma poslana na katerega od naših drugih naslovov, nam pošlji potrdilo o oddani pošiljki skupaj z naročniškimi podatki na naslov info@A1.si.

Kaj se zgodi, če opreme ne vrnem?
V primeru, da opreme nismo prejeli, je naročniku izdan račun za nevrnjeno opremo v znesku maloprodajne vrednosti.

Primer računa:



Zakaj sem dobil račun za nevrnjeno opremo, čeprav sem opremo vrnil?
Če opreme nismo prejeli v navedenem roku, je izdan račun. Na računu je navedena serijska številka opreme, če v sistemu beležimo naknadno vračilo, bomo znesek stornirali. Na račun je potrebno vpisati pritožbo.

Opremo sem vrnil, vendar vračila niste zabeležili. Kaj naj storim?
Na elektronski naslov info@A1.si nam pošlji kopijo potrdila o poslani pošiljki, skupaj s podatki o naročniku. Na podlagi potrdila bomo preverili pošiljko.

Zakaj pošiljate račun za več let nazaj? Zakaj niste poslali dopisa za vračilo opreme, ko je bilo to aktualno?
Dopis je bil poslan sedaj, ker smo opravili nov pregled naše evidence o vrnjeni opremi. Gre za tisto opremo, ki je v lasti A1 in smo jo naročnikom poslali za uporabo storitev fiksnega interneta, nato pa jo je bilo zaradi zamenjave ali prenehanja uporabe potrebno vrniti. Pri pregledu smo ugotovili, da oprema do sedaj še ni bila vrnjena.

Kljub daljšemu časovnemu obdobju, je postopek vračila zato še zmeraj v teku. Da se bo zaključil, je potrebno vrniti opremo ali poslati potrdilo, ki ga prejmeš pri oddaji paketa na pošti. Sicer se za opremo lahko izda račun.

Dobil sem dopis za tehnološko zastarelo opremo, kaj storim?
Tehnološko zastarelo opremo lahko vrneš:
· na prodajno mesto A1,
· na zbirni center za razvrščanje odpadkov ali
· ekološki otok s smetnjaki za elektronsko opremo

Primer dopisa:



V podjetju A1 smo ekološko ozaveščeni in želimo poskrbeti, da je oprema ustrezno reciklirana, zato prosimo, da nam pri tem pomagaš in opremo vrneš v skladu z dopisom.

Odgovori

Še ni odgovorov

Odgovor