Moj A1
Vprašanje

Neusklajenost zvoka in slike - aplikacija "A1 Xplore TV Go"


Spoštovani,

v aplikaciji "A1 Xplore TV Go" ton prehiteva sliko za nekaj sekund.

Zaradi tega je gledanje televizije preko aplikacije popolnoma neuporabno.

To "stanje" traja že kar nekaj dni.

Prosim, da urgentno odpravite težavo; tudi drugi uporabniki se pritožujejo

nad enako težavo, ki traja že kar nekaj časa…(???!!!)

 

Prosim tudi za odgovor, oz., za obrazložitev omenjene težave/napake.

 

Hvala in lep pozdrav,


Odgovori 4

Uporabniška raven 1

Živjo, v zasebno sporočilo nam pošlji podatke, da lahko preverimo omenjeno napako.

Pri vprašanju sem navedel vse potrebne podatke, ki jih potrebujete za odpravo napake. :-)

“Napako” ste, kot kaže, že odpravili, saj sta “zvok in slika” v aplikaciji  "A1 Xplore TV Go"

ponovno usklajena. Razen, če se “napaka” pri sinhronizaciji zvoka in slike  ni odpravila samodejno, brez vaše vednosti in posredovanja… ;-)

Skratka, zaenkrat (22.07.2020 ob 11:20 uri) deluje.

 

 

Pozdravljeni, vseskozi imam podobno težavo, slika zamrzne ton “teče”. 

Spoštovani Mpetar, tudi pri meni se je ponovno pojavilo “zmrzovanje” slike; čez 5-10 sekund slika spet steče,  zvok medtem nemoteno teče, a ostaneta v zamiku, kar je negledljivo/neuporabno. Zanimivo je, da se (pri meni) to dagaja na TV SLO1 (v živo in za nazaj), pri POP TV pa vse deluje b.p. Smešno je, da A1 “moderatorji” ponavljajo eno in isto mantro: “ Živjo, v zasebno sporočilo nam pošlji podatke, da lahko preverimo omenjeno napako.” (o tikanju - pa kdaj drugič...) Definitivno je napaka pri oddajanju (streaming-u), kar morajo in so dolžni urediti/popraviti IT fantje na A1.

Kot sem opazil se zadeva vleče že kar nekaj časa…., vendar ekipi (A1?, kdo drug, zunanji IT…?), ki je zadolžena za gladko delovanje  aplikacie  "A1 Xplore TV Go" to očitno ni problem… 

Žalostno…, a resnično…, žal...

Odgovor