Moj A1
Zelo zanimiv

Aktivacija A1 Xplore TV GO (Mobia TV)

Aktivacija A1 Xplore TV GO (Mobia TV)

A1 Xplore TV Go (Mobia TV) je brezplačna aplikacija za vse uporabnike A1 fiksnih storitev, ki imajo naročeno televizijo. Uporaba je možna na petih različnih napravah sočasno. Za uporabo Mobia TV potrebuješ aktiven račun – sledi spodnjim korakom in ga ustvari sam.

1. Prijavi se v portal Moj A1 in med zavihki poišči Opcije, nato pa izberi podzavihek Televizija.
 

 


2. Klikni na A1 Xplore TV (Mobia TV), izberi več info in vpiši uporabniško ime ter geslo, ki ju želiš uporabljati za svoj račun.

 

c07384a7-2cd4-43ba-b307-d9ab1f7a619c.png

 


Za uporabniško ime ni potrebno, da je enako tistemu, ki ga uporabljaš za Moj A1, je pa potrebno v okence Potrditev gesla še enkrat vpisati izbrano geslo.

Ko si uspešno aktiviraš račun, si vabljen da ga tudi preizkusiš – oglasi se na strani

 

https://landing.a1xploretv.si/ ali pa si prenesi aplikacijo za Androida TUKAJ ali pa za iOS TUKAJ.

Trenutno delujoči operacijski sistemi za aplikacijo so Android 5.0 ali višje ter iOS 9.0 ali višje.

 


Odgovori 8

Pozdravljeni

Odlična razlaga

Zanima pa me kako se spremeni uporabniško ime za mobia tv

Uporabniška raven 3
Značka +3

Živjo. Uporabniško ime lahko zaenkrat spremenijo le naši tehniki.

Pozdravljeni

V računu moj A1, pod fiksne storitve (paket A1 Kombo M), mi pod zavihkom Xplore TV piše neko uporabniško ime, katero ni mogoče spremeniti.

Naj vas opozorim, da zgornjega okenca, pod točko 2 (slika), v katerem lahko spremeniš uporabniško ime in geslo in v katerem tudi piše Mobia TV, SPLOH NI!! Edina možnost, ki mi je dejansko na razpolago je ta, da spremenim geslo in uporabim napisano uporabniško ime. OK….spremenil sem geslo.

Na zgoraj omenjeni povezavi: https://landing.a1xploretv.si/, mi tudi ni jasno zakaj piše 3 mesece brezplačno, če pa zgoraj piše: “ A1 Xplore TV Go (Mobia TV) je brezplačna aplikacija za vse uporabnike A1 fiksnih storitev, ki imajo naročeno televizijo.“????

OK, A1 pač.

Želim se prijaviti v A1 Xplore TV. To storim tako, da kliknem na “prijava” v zgornjem desnem kotu. Registracija je seveda nesmiselna, ker pravite, da se v A1 Xplore TV lahko prijavim z uporabniškim imenom, ki je zapisano v računu Moj A1 ter na novo ustvarjenim geslom. OK.

Vrže me na stran “Prijava v A1 Xplore TV”, katera zahteva od mene naj vtipkam “E-naslov” ter “Geslo”. Zakaj E-naslov če v računu Moj A1 pod okencem A1 Xplore TV mi piše uporabniško ime????

OK...vtipkam e-naslov ter na novo ustvarjeno geslo in kliknem prijava…..napiše mi napačno uporabniško ime in geslo. Normalno, da je napačno uporabniško ime, če pa od mene zahtevate E-naslov!!?? In ko se poskušam prijaviti starim uporabniškim imenom ter na novo ustvarjenim geslom mi napiše isto.

Ta vaš sistem mi je vedno manj jasen!!

OK, kliknem na “pomoč pri prijavi”. Preusmeri me na povezavo, na kateri moram utipkat svoj e-naslov. Na svojem mail-u to potrdim s klikom na “Ponastavite vaše geslo zdaj” in me preusmeri na stran, na kateri moram vtipkat svojo telefonsko številko, tako, da bo lahko storitev A1 Xplore TV lahko OBRAČUNANA, na mojem računu?? KAJ?? Če pa povsod pišete, da je za uporabnike fiksnih storitev z naročeno televizijo BREZPLAČNO!!!

Totalno nelogično sestavljene povezave, z kančkom zavajanja mogoče.

Prosim, če mi lahko pomagate

in prosim če lahko odpravite vaše napake ter pomomankljivosti!

Hvala

https://xploretv.si/ je prava spletna stran spletnega predvajalnika. :smile:

Uporabniška raven 2
Značka +3

@istok.valetic Povezava https://landing.a1xploretv.si ni pravilna. Ta je namenjena uporabnikom, ki imajo pri nas naročene le mobilne storitve. Tudi njim sta na voljo spletna stran in mobilna telefonija, vendar je programska shema drugačna, za storitev pa se zaračuna mesečna naročnina.

 

Prava stran je https://xploretv.si/

 

Na portalu Moj A1 pa lahko preveriš uporabniško ime (če je že določeno, ga lahko spremenijo tehniki) ter nastaviš (novo) geslo in kodo PIN.

 

 

 

Na tablici android se ne moreš prijavit- Vpišeš uporabniško ime in geslo in noben knof ne dela. Seveda so podatki pravi, ker s to prijavo lahko gledam xploretv na PC-ju ???

 

Uporabniška raven 2
Značka +3

Pozdravljen, @Damijan. Če so težave s prijavo še vedno prisotne, mi lahko v zasebna sporočila posreduješ naročniške podatke, da preverimo.

Zakaj se aplikacija nenehno začenja z uvodnim začetnim postopkom

pa tudi med izhodom iz programa v meni se skoraj zmeraj isti javlja???

Odgovor