Moj A1
Zelo zanimiv

A1 Xplore TV Go (Mobia TV) - prekoračeno število naprav in pobris


Storitev (A1 Xplore TV Go) Mobia TV  se lahko sočasno uporablja na največ petih napravah. Ko dosežeš maksimalno število prijavljenih naprav, te ob vpisu z neregistrirano napravo sistem obvesti, da si presegel dovoljeno število naprav. Če katere izmed registriranih naprav več ne uporabljaš, jo lahko izbrišeš iz seznama aktivnih naprav v portalu Moj A1.


1. Znotraj portala Moj A1 pod zavihkom Opcije izbereš podzavihek Televizija.
 

3d2b626d-226b-45ae-8e73-363b2e6c7f4f.png

 


2. Na dnu strani najdeš kategorijo A1 Xplore TV Go (Mobia TV), kjer je viden seznam aktivnih naprav. Naprave lahko izbrišeš ali po želji preimenuješ.

 

 

 

 


Odgovori 7

Pozdravljeni,

doma smo naročniki vaših fiksnih storitev še iz leta 2016, torej smo do Mobia tv opcij dostopali preko portala Amis, želela bi odstraniti naše stare naprave in dodati nove, vendar se na tistem portalu več ne moremo prijaviti, spletna stran nas povabi, da se prijavimo na portalu Moj A1. Ko se želimo prijaviti tukaj, piše, da naše uporabniško ime in geslo nista pravilna? 
Kako lahko torej doma dostopamo, do teh opcij? Kot so izbris starih naprav, da lahko dodamo nove? 

 

Hvala za odgovor in 

LP

Živjo, @Dolores1 

 

Naročniki starih paketov lahko svoje naročniško razmerje še vedno urejate na povezavi https://moj.amis.net/. Najprej je potrebno opraviti registracijo, ob kateri si določiš uporabniško ime in geslo, če si si to že uredila, pa se s temi podatki lahko prijaviš.


Registracija in prijava na portal Moj A1 je mogoča le za uporabnike novih A1 Kombo paketov in uporabnike mobilnih storitev.

Pozdravljeni,

Predvčerajšnjim se je na telefonu posodobila programska oprema in od takrat naprej ne moremo več s to napravo dostopati do storitev MobiaTV, saj imamo izpolnjeno kvoto povezanih naprav.

Želeli bi urediti / pobrisati naprave, ki niso v rabi, vendar dostopa do MobiaTV preko A1, kot navedeno v zgornjih navodilih ni na voljo. Zavihek OPCIJE se popolnoma razlikuje in nima možnosti izbire med internetom in televizijo. Kje se potem da urediti MobiaTV povezane naprave?

Živjo, McKinda. Če nam v zasebnem sporočilu navedeš še svoje podatke, lahko izbris naprav uredimo mi. 

Meni se zdi to popoln nesmisel in nategovanje strank, da se nam ko smo preko AMIS-a na A1 račun ni avtomatsko prenesel na A1 in da stran AMIA še vedno obstaja, ne moreš pa tam nič kaj spreminjati. Kaj se tiče MOBIA TV, je to delanje norca iz strank, saj ste jo na tiho ukinili in nehali posodabljati, tako da zdaj vsake toliko vrže napako da sem prijavljen na preveč napravah, čeprav to nisem. Nudite neko aplikacijo Explore TV, ki pa je plačljiva, kar pri konkurenci nudijo ZASTONJ.

In ko recimo hočem sam popraviti to bedno napako, ki je izmišljena in je ne bi smelo biti, pa sedaj več ne gre, ker na strani mojamis, ne morem več upravljati nastavitev za MOBIO ampak za EXploreTV ..

Skratka, odbila vam je zadnja ura. Ko je preveč, je preveč. V kratkem mi poteče pogodba in bom menjal operaterja, s seboj bom potegnil vse moje sorodnike, ker sami ne obvladajo tehnike, tako da boste, zaradi vaše pohlepnosti in šlamparije izgubili kar nekaj uporabnikov.

Hvalalepa in lep dan še naprej.

 

Uporabniška raven 2
Značka +3

@sasofogl A1 Xplore TV je za uporabnike fiksnih storitev prav tako brezplačna. Prijavo z istimi podatki kot za Mobio TV opraviš tukaj.

Uporabniška raven 2

Pozdravljeni!

Ko se mi je posodobila tablica je pisalo da imam preveč naprav in sem eno napravo lahko odstranila preko explore. Hotela sem preko portala moj a1 odstraniti še druge stare naprave se je pa zataknilo. Vsakič piše da so nepravilni vhodni podatki, le kaj naj i to pomenilo. Rada bi odstranila vse naprave, ki niso iz meseca julija. Pa še to me zanima kdaj bom lahko urejala programe oziroma priljubljene preko tv. To zelo pogrešam, drugi ponudniki imajo to že zdavnaj v uporabi, tukaj pa ne. Pa tv se kar naprej ugaša in resetira , oziroma meče ven. Imam veliko potrpljenja, ampak to je malo preveč. 

LP 

Odgovor