Moj A1
Rešeno

Nepojasnjene zaračunane storitve


Pozdravljeni,

Ta problem se že veleče nekje 10 dni, brez jasnih odgovorov ali pojasnil od strani A1.

Pa bom kar prilepil dopisovanja:

JAZ:

Pozdravljeni,

danes sem ponovno preveril seštevek stroškov na vaši aplikaciji in je vsota 19,13 €.

Zanima me od kje ta vsota, ker:

- 24.4. sem zamenjal naročniški paket in mi je bilo rečeno, da se bo za stari paket zaračunal sorazmerni delež..če sem plačeval cca 22€ za cel mesec, je potem to za 4 dni cca 3 €
- od kar sem na naročniškem paketu Simpl, kjer je vsak dogodek zaračunan po 0,15 €, sem poslal mogoče 2 sms-a in koristil max 10 MB podatkov...kar nanese potem na manj kot 2 €...

Moja skrb je, da je vaš sistem avtomatsko pri prehodu iz starega paketa v Simpl paket, prenesel vse opravljene dogodke v starem paketu in jih sorazmerno zaračunal...upam da ne drži ali?

Prosim vas, če preverite in mi sporočite!
Hvala vam in prijeten dan!



A1:

Pozdravljeni, gospod x,

prejeli smo vaše sporočilo glede stanja trenutne porabe.

Da bomo na vaše vprašanje odgovorili pravilno, je potrebno opraviti vpogled v podatke o sklenjenem naročniškem razmerju in opravljenih storitvah. Pri tem potrebujemo poleg telefonske številke tudi davčno številko naročnika, saj varnost osebnih podatkov postavljamo na prvo mesto. Po prejetju povratnega sporočila s potrebnimi podatki vam bomo odgovorili v najkrajšem možnem času.

Lepo vas pozdravljamo,



JAZ:

Pozdravljeni,

seveda,
tel: xxx xxx xxx
davcna: xxxxxxxx

lp



A1:

pozdravljeni, gospod x,

prejeli smo vaše sporočilo glede obračuna mesečne naročnine.

Zadnji izdani račun je za obračunsko obdobje 21.3. do 20.4., menjava paketa se je izvedla 24.4., kar pomeni da je za celotno obračunsko obdobje bil aktiven še paket ORTO Tripster+.

Lep pozdrav.


JAZ:

Pozdravljeni,

oprostite, ampak vaš odgovor mi ničesar ne obrazloži....za obdobje od 21.3.-20.4. sem placal preko trajnika....od kje pa je zdaj prisla vsota 19, 13€ pa ne razumem..je res prevelika vsota oz obrazlozite mi GLEDE NA MOJ PRVI MAIL, KAKO JE TA VSOTA SESTAVLJENA!

Se je kdo sploh pregledal moj prvi mail? Moja vprasanja in vse...

Hvala in lp


A1:

Pozdravljeni, gospod x,

prejeli smo vaše sporočilo glede trenutne porabe na številki xxx xxx xxx.

Sporočamo vam, da je stanje trenutne porabe 19,13 €.

Stranje porabe lahko preverite kadarkoli tudi sami:
  • s poslanim sporočilom SMS s ključno besedo "STANJE" na številko 9443,
  • z nastavitvijo periodičnega obveščanja o trenutni porabi prek sporočila SMS,
  • na portalu Moj A1,
Želimo vam prijetno uporabo storitev A1.

Lepo vas pozdravljamo.


Ponovno A1:

Pozdravljeni, gospod X,

prejeli smo vaše sporočilo glede obračunanih postavk na računu številka xxxxxxxxxxx za obdobje 21. 3. - 20. 4. 2019.

Sporočamo vam, da bo tekoči račun poravnan preko aktivne direktne bremenitve.

24. 4. 2019 je bila izvedena menjava paketa iz A1 ORTO Tripster+ na A1 SIMPL na račun.

Za sorazmerno količino uporabe paketa A1 ORTO Tripster+ (4 dni), se vam bo izdal še en ločen račun po koncu obračunskega obdobja (po 20. v mesecu).

Prav tako dodajamo, da se paket A1 SIMPL na račun obračunava po porabi in trenutna poraba od menjave paketa prikazuje 19,13 €.

V sistemu namreč beležimo uporabo storitev v tujini (EU), katera se vam je obračunala po veljavnem ceniku.

Več informacij glede opravljenih storitev lahko preverite na portalu Moj A1.


JAZ:

za porabo podatkov ne bom rekel nic ker ne vem kako hitro navigacija trosi internet...ampak pojasnite mi kdaj sem jaz od 24.4. do danes poslal 52 sms-ov in imel 19 min klica?!!



A1:

Pozdravljeni, gospod X,

prejeli smo vaše sporočilo glede analize tekoče mesečne porabe za številko xxx xxx xxx.

Sporočamo vam, da trenutna analiza opravljenih storitev prikazuje poslanih 52 sporočil, SMS skupaj v Sloveniji in tujini ter 22 min klicev opravljenih v Sloveniji.

Podatki za tekoči mesec se osvežujejo enkrat dnevno in tako lahko ne kažejo dejanskega stanja porabe na tekoči dan, podatek o znesku tekočega meseca pa bo znan šele ob zaključku plačilnega cikla.

Če želite imeti natančnejši vpogled v seznam opravljenih storitev vam predlagamo, da naročite razkriti razčlenjen račun.

Le tega lahko pridobite z osebnim obiskom enega izmed prodajnih mest A1. Prodajna mesto, na katerem lahko pridobite razkriti razčlenjen račun v vaši bližini je:

- Center A1 Murska Sobota BTC (Nemčavci 1d, 9000 Murska Sobota)

Prav tako vam predlagamo, da v primeru nestrinjanja z opravljenimi storitvami zapišete reklamacijo na račun, ko bo le ta izdan.
Tako bo pristojni oddelek lahko obravnaval vaš primer ter vam podal uradni odgovor.

V primeru dodatnih vprašanj, smo vam z veseljem na voljo.

Lep pozdrav,


JAZ:

" Sporočamo vam, da trenutna analiza opravljenih storitev prikazuje poslanih 52 sporočil, SMS skupaj v Sloveniji in tujini ter 22 min klicev opravljenih v Sloveniji.
Podatki za tekoči mesec se osvežujejo enkrat dnevno in tako lahko ne kažejo dejanskega stanja porabe na tekoči dan, podatek o znesku tekočega meseca pa bo znan šele ob zaključku plačilnega cikla."

Kar pomeni, da je teh 52 sms-ov in 22 min klica in 45 MB porabe podatkov velja za mesec april ali za obdobje od 21.4.-24.4.? Obračunsko obdobje imam od 21.3 - 20.4.....in 24.4. sem prešel na nov paket

Po starem paketu sem imel neomejeno število klicev/sms-ov, po novem paketu pa 0,15 € na 1 min klica oz 1 poslan sms...POGLEJTE PRILOŽENO SLIKO...od 24.4. do 25.4. sem poslal le 2 sms-a ("osevi Y" ter na št. +386xx xxx xxx) ostale 3 sms-e sem prejel! Od kje je potem prišlo še ostalih 50 sms-ov????

Jaz sem se preselil v Švico, zaradi tega sem tudi vzel ta naročniški paket Simpl, da še zmeraj obdržim svojo številko...katera je druga možnost za razkriti razčlenjen račun? In kako to da nima nobeden drug v tehnični podpori ali katerem drugem oddelku pri vas vpogled v razčlenjen račun? zaradi varstva podatkov?



Do danes še nisem prejel nobenega odgovora od njih, na kar slučajno preverim na svojem bančnem računu stanje IN MI JE BILO ODTEGNJENO 22,99 € OD A1....BREZ KAKRŠNEGAKOLI IZDANEGA RAČUNA NA MOJ EMAIL ALI OBVESTILA...

Moje sporočilo (seveda iz jeze in same situacije nekoliko neprimerno, ampak se prosim osredotočite na primer, in ne mojo neolikanost v tem):

ne bom niti pozdravil,

danes ste mi preko trajnika odtegnili 22,99 €...

1. najprej bi rad povedal, da sem trajnik ukinil 24. aprila 2019...kako ste lahko potem zaračunali, preko trajnika, še teh 22.99 €?

2. Kaj ste mi sploh zaračunali? Katero storitev? Kateri Paket? ...24. aprila 2019 sem prav tako zamenjal naročniški paket...

IN ŠE VEDNO MI NISTE ODGOVORILI NA SPODNJI MAIL!
" Sporočamo vam, da trenutna analiza opravljenih storitev prikazuje poslanih 52 sporočil, SMS skupaj v Sloveniji in tujini ter 22 min klicev opravljenih v Sloveniji.
Podatki za tekoči mesec se osvežujejo enkrat dnevno in tako lahko ne kažejo dejanskega stanja porabe na tekoči dan, podatek o znesku tekočega meseca pa bo znan šele ob zaključku plačilnega cikla."

Kar pomeni, da je teh 52 sms-ov in 22 min klica in 45 MB porabe podatkov velja za mesec april ali za obdobje od 21.4.-24.4.? Obračunsko obdobje imam od 21.3 - 20.4. in 24.4. sem prešel na nov paket

Po starem paketu sem imel neomejeno število klicel/sms-ov, po novem paketu pa 0,15 € na 1 min klica oz 1 poslan sms...POGLEJTE PRILOŽENO SLIKO...od 24.4. do 25.4. sem poslal le 2 sms-a ("Blaž Komar" ter na št. +38630452152) ostalle 3 sms-e sem prejel! Od kje je potem prišlo še ostalih 50 sms-ov????

Jaz sem se preselil v Švico, zaradi tega sem tudi vzel ta naročniški paket Simpl, da še zmeraj obdržim svojo številko...katera je druga možnost za razkriti razčlenjen račun? In kako to da nima nobeden drug v tehnični podpori ali katerm drugem oddelku pri vas vpogled v razčlenjen račun? zaradi varstva podatkov?

ZADNJI TEDEN V MAJU PRIDEM NAZAJ V SLOVENIJO IN ČE DO TAKRAT NE DOBIM JASNE ODGOVORE, SE BOM OGLASIL Z ODVETNIKOM IN SE LAHKO POTEM MENIMO SAMO ŠE PREKO SODIŠČA.




...res več ne vem kaj mi zaračunavajo, SPLOH PA KAKO MI LAHKO ODTEGNEJO OD RAČUNA, ČE SEM UKINIL TRAJNIK....


Hvala komurkoli za kakršenkoli nasvet....je kar veliko za prebrat do sem:)

Lp
icon

Najboljši odgovor od A1_Urska 17 junij 2019, 11:20

Rajko, je primer sedaj že razrešen ali je še potrebna pomoč?
Ogled izvirnika

Odgovori 2

Uporabniška raven 2
Značka +3
Rajko, je primer sedaj že razrešen ali je še potrebna pomoč?
JAZ SEM ŠEL K DRUGIM PONUDNIKOM NA DAN KO MI JE POTEKLA POGODBA. A1 MI ZARAČUNA ŠE EDEN MESEC NAROČNINE- 40 EURO,ČEŠ DA BI MORAL ITI PAR DNI PREJ.A1 SAMO NATEGUJE LJUDI IN NI ČUDNO,DA JIH TAKO VELIKO ODHAJA K DRUGIM.SEM TOTALNO RAZOČARAN NAD A1 IN GOTOVO BOM ŠE KOMU POVEDAL ZA TA PRIMER SAJ LJUDJE NAJVEČ IZVEDO KADAR GREDO BESEDE IZ UST DO UST!!!

Odgovor