Moj A1

Kdaj boste šli naprej?


Uporabniška raven 2
Ugotavljam da vas konkurenca prehiteva po levi in desni. Vi ste ostali pri svojih ponudbah natanko tam kot ko sme z vami sklenil pogodbo. Čakam da vezava poteče in takrat se bomo pač poslovili. Pa lepe pozdrave vašemu šefu Turku a prav bi bilo, da bi ga kdaj spomnili, da lepo da je dobil naziv menedžer leta v Srbiji toda..... Naj torej gre v Srbijo in prepusti svoje mesto v Sloveniji kakemu bolj prodornemu in sposobnemu kolegu!

Odgovori 3

Uporabniška raven 3
Torej, kaj še čakaš? Imaš možnost izbirati med številnimi ponudniki in greš lahko drugam in tu ne rabiš smetat po nepotrebnem. Lp
Uporabniška raven 3
Torej, kaj še čakaš? Imaš možnost izbirati med številnimi ponudniki in greš lahko drugam in tu ne rabiš smetat po nepotrebnem. Lp

A ti znaš brat?

Ugotavljam da vas konkurenca prehiteva po levi in desni. Vi ste ostali pri svojih ponudbah natanko tam kot ko sme z vami sklenil pogodbo. Čakam da vezava poteče in takrat se bomo pač poslovili. Pa lepe pozdrave vašemu šefu Turku a prav bi bilo, da bi ga kdaj spomnili, da lepo da je dobil naziv menedžer leta v Srbiji toda..... Naj torej gre v Srbijo in prepusti svoje mesto v Sloveniji kakemu bolj prodornemu in sposobnemu kolegu!

Zgleda, da ne...

Drugače pa, če se nič ne pove, se tudi nič ne more izboljšati. A nam nezadovoljnim uporabnikom predlagate, da non-stop klicarimo v klicni center in se "jočemo" ter grenimo življenje ljudem, ki itak nimajo nobene moči v tem (ampak o tej tehnični pomoči bi se tudi lahko celotna tema odprla, kak so zaposleni ljudje, ki nimajo pojma kaj sploh govorijo). Pač mislim, da se je forum odprl za zadeve kot so to, da dobimo realne odgovore, če se bo v prihodnje kaj izboljšalo ali ne.
Uporabniška raven 2

Torej, kaj še čakaš? Imaš možnost izbirati med številnimi ponudniki in greš lahko drugam in tu ne rabiš smetat po nepotrebnem. LpA ti znaš brat?


Ugotavljam da vas konkurenca prehiteva po levi in desni. Vi ste ostali pri svojih ponudbah natanko tam kot ko sme z vami sklenil pogodbo. Čakam da vezava poteče in takrat se bomo pač poslovili. Pa lepe pozdrave vašemu šefu Turku a prav bi bilo, da bi ga kdaj spomnili, da lepo da je dobil naziv menedžer leta v Srbiji toda..... Naj torej gre v Srbijo in prepusti svoje mesto v Sloveniji kakemu bolj prodornemu in sposobnemu kolegu!Zgleda, da ne...

Drugače pa, če se nič ne pove, se tudi nič ne more izboljšati. A nam nezadovoljnim uporabnikom predlagate, da non-stop klicarimo v klicni center in se "jočemo" ter grenimo življenje ljudem, ki itak nimajo nobene moči v tem (ampak o tej tehnični pomoči bi se tudi lahko celotna tema odprla, kak so zaposleni ljudje, ki nimajo pojma kaj sploh govorijo). Pač mislim, da se je forum odprl za zadeve kot so to, da dobimo realne odgovore, če se bo v prihodnje kaj izboljšalo ali ne.

No pa poglejmo. Že v ta forum sem moral vstopiti z tremi prijavami... (ne vem zakaj se moram prijaviti z uporabniškim imenom in geslom ponovno , če vanj vstopam prek mojega računa in sem se torej že najmanj enkrat logiral, da sem sploh vstopil. No pa pojdimo naprej. Samo zgodbo z začetka decembra vambom opisal. Na novo sem na računalnik naložil Winowse. Kot veste to novo nalaganje izbriše vse prej naložene programe. Eden od njih je bil vaš varnostni paket do katerega nisem in nisem mogel priti. Z veljavnim uporabniškim imenom in geslom. In začelo s eje klicarjenje na vašo tehnično pomoč, in naročniški oddelek itd.... V dveh dneh sem se pogovarjal z (prešteto) 13 vašimi sodelvci in od prav vsakega od njih sem prejemal neverjetne razlage in odgovore. Od vseh je bil še najbližje , mislim da 10 po vrsti ,ki mi je razložil da je ta paket še vedno na serverju Amisa. Kako Amisa, če pa Amisa ni več.? No kakrkoli... Šel sme tja in spet.... Neverjetno... Veljavno uporabniško ime in geslo ne delujeta. Cela znanost. PO dveh dneh uštekam zadevo in speljem zadevo po svoje in mi uspe. Tretji dan me kliče nek vaš sodelvec da mi pove da moj problem rešujejo a se gre za težjo napako zato ste se obrnili na zunanje strokovnjake. 😃 Da človek pade s stolice.. Po vaših podatkih imate 600 zaposlenih in za neko preprosto zadevo se morate obrniti na zunanje strokovnjake. To veliko pove. Aja... Pa še to.... Kar nekaj vaših fantov v tejhnični pomoči sploh ni vedelo da imate v naročnino vključen varnostni paket in so mi ponujali A1 protekt,ki je pa čisto nekaj drugega, kajne? Namenjen zgolj mobilnim napravam.
O ostalem pa... Daljinec dela, če dela. Pri najmanjši motnji se vaš usmernik restira in restira in mirno lahko grem na kavo i ko s evrnem bo morda z malo sreče to končal. Daljinec dela, če dela... USB ključ če samo malček prehitro vzamem ven bo cela štala..... Glede programa... Nekaj let ste imeli v naboru menija novice a ko si hotel te pogledat , je javilo, da vtičniki ne delujejo pravilno. Zadnja novica : Tega v vašem naboru ponudb niti ni več. (P.S. Če tega pri 600 zaposlenih ne zmorete ponuditi uporabnikov vam ponujam da vam za ustrezno minimalno nagrado začnem urejati jaz) Vremenska napoved in stanje vremena. Dragocen pripomoček uporabnikom.... Tega pri vas ni. Greš to gledat na teletekst - odpre ti teletekst hrvaške televizije.... Naj nadaljujem?......

Odgovor