Rešeno

Netflix hitrost zvečer


Zakaj A1 omejuje Netflix hitrost med 20:00 in 24:00, medtem ko recimo T2 tega ne počne!?

 

Test ob 21h:

 

 

icon

Najboljši odgovor od leafe 23 September 2020, 14:57

Živjo, @matejko,  težavo že odpravlja naš lastnik A1 TAG. 

Ogled izvirnika

Odgovori 33

Zdravo.

Od januarja letos, ko smo preklopili iz Telekoma na A1 (na optiki OŠO) so vsak večer od 20h do polnoči problemi z Netflixom, kljub temu da v tem času ni nikakršnih problemov s hitrostjo interneta, ki je ves čas maksimalen do 100/100mbps.

Nekje na poti med A1 in Netflixom pride do ‘zamaška’, tako da se hitrost zmanjša na 0,5mbps, kar ni primerno niti za najslabši zmazek od slike, kljub temu da plačujemo za 4K kvaliteto slike.

Kar samo še potrjuje, da je problem izključno med A1 in Netflixom, je tudi to, da če vklopimo VPN do drugega slovenskega operaterja (npr. Telemach prek ExpressVPN), je hitrost in kvaliteta slike v omenjenem času brezhibna in hitra. A zakaj bi drago plačevali za VPN, ko pa ta problem sploh ne bi smel obstajati na A1.

V tem času ni bilo nobene pomoči/odziva od A1, da bi se kaj reševalo v tej smeri.

Po neštetih pritožbah direktno na Netflix, ta za slabo hitrost obtožuje A1. A1 pa obratno.

Samo poglejte si malo na internetu, kako veliko uporabnikov A1 po celi Evropi prijavlja iste probleme.

Vsakič, ko se komu pritožiš, pa te pelje po vseh mogočih ovinkih in reševanju problema z vsemi možnimi zavajajočimi prijemi, od resetiranja modema do menjav kablov. Pa kaj mislite, da smo vsi tako neumni, da ne vemo za kaj se gre.. In pomislite, da smo nekateri tudi računalniški strokovnjaki, ki včasih vemo več kot vaša podpora.

Če je kaj za razbrati iz forumov po Evropi, uporabniki na veliko bežijo od A1 tudi in še posebej zaradi tega problema.

Rešite ta problem v najkrajšem možnem času! Sicer se bo to začelo dogajati tudi pri nas, tudi pri meni.

Sem tudi sam opazil, gledal sem preko ApleTV, potem preko aplikacije na SmartTV in povsod kocke. Potem sem preklopil na Telekom dostopno točko in je delovalo v redu. Nisem pa niti pomislil, da je v tem težava.

 

Hitrosti so zadnje dni boljše, (2-4 MB namesto 0,5) a še vedno ne zadovoljive. Podpisal papirje za prehod k drugem operaterju.

Bwoga mati.... 😡

 

 

Uporabniška raven 1

To je zrelo za prijavo na AKOS, zakaj mi plačujemo za “kocke”.

Ker kakovost storitve je poden od podnja, potem ti še na klicnem centru LAŽEJO, da dela kakor mora. 

 

https://www.akos-rs.si/uporabniki-storitev/raziscite/prijava-krsitev-v-elektronskih-medijih/obrazec
 

 

 

Uporabniška raven 1

Dejte to zrihtat, avstrijci množično zapuščajo A1 zaradi tega, bomo Slovenci sledili...

Ravno prešel iz T-2 kjer je Netflix deloval BP na A1 (via Telekom optika), upam da se nisem upekel in A1 reši to težavo v kratkem času. Hitrost divje niha od 0.5Mbps do 5Mbps. @A1_Lea je bilo v teh 12 dneh od zadnjega sporočila kaj narejeno?

Res je VPN "reši" težavo. A1, tako se ne boste dolgo špilali.... 

Uporabniška raven 1

Zdej ko bo novi lovkdown, bo veselje ko netflix ne bo delal. Bo pa a1 začel zgubljati uporabnike idobival negativna mnenja. Ne vem zakaj bi si kdoto želel. 

Uporabniška raven 1

Živjo, @matejko,  težavo že odpravlja naš lastnik A1 TAG. 

Kolko let bomo še čakali?

Se je kaj spremenilo?
V nedeljo je še film štekal, včeraj zvečer pa začuda niti 1x in še kvaliteta je bila super. Na telefonu sem na hitro sprobal fast.com in dobil tole…

 

fast.com ob 20:44

Sem prehitro rekel, trenutno zopet prekinja.

Včeraj je bila kvaliteta Netflixa po 20i uri neverjetnih 0.09Mbps… Še serij, ki so v SD kvaliteti, se ni dalo normalno gledat..

Nikar naj vas ne zavede test prek Fast aplikacije, ki je sicer Netflixova. Aplikacija namreč meri hitrost do drugih Netflixovih strežnikov - in ne tistih iz katerih se predvajajo video vsebine. Gre precej za zavajanje uporabnikov.

Včeraj po 22h uri je vsakih 5min “loading...”

Glede na to, da se ta issue vleče že od začetka leta in A1 (Slo ali At) ne kaže zanimanja za odpravo te anomalije, bom reševal to z menjavo ponudnika ineterneta. Druge izbire ni.

https://www.a1community.net/festnetz-internet-314/netflix-und-amazon-instant-video-zur-primetime-215468/index21.html

 

Gugl tenslejt. Nima smisla. Uporabniki A1 na ignore.... 

 

 

Očitno bo potrebno poiskat drugega oparaterja. Tole nima smisla, ker očitno res noben ne kaže interesa za odpravo te napake.

Pozdravljeni, gospod xx,

prejeli smo vaše sporočilo glede težav pri uporabi storitve Netflix.

V času večernih konic obstajajo ozka grla, zaradi prezasedenosti povezav z Netlixom. Težavo že odpravlja naš lastnik A1 TAG, v A1 Slovenija pa imamo na omrežju na voljo dovolj kapacitet. V tem trenutku informacije i tem kdaj bo nevšečnost odpravljena nimamo, naredili ap bomo vse kar je v naši moči, da se to zgodi čimprej. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo.

Lep pozdrav.

 

Sej to je verjetn šala ane? Da se trudijo odpravit? Ker koliko berem forume, je ta težava že dolgo prisotna. Hvala A1 za kratko pot in nasvidenje do naslednič. Ni vredno nekaj eur prihanka.

To je vse kar dobi Netflix preko optike… loading…
 

 

Pred slabim mesecem sem zamenjal T2 za A1 in od takrat je Netflix praktično negledljiv. Na vseh napravah je kakovost slike porazna, medtem ko ostale storitve delujejo nemoteno (npr. HBO), speedtest javlja hitrost 90Mbps+… Kot je že nekdo omenil, nekaj eur prihranka ni vredno takšne storitve… Glede na to, da je problem kar razširjen, upam, da A1 vzame tole resno...

Hitrost netflix zvečer doživim zelo hitro, zelo dobro

Hitrost Netflixa zvečer doživim zelo hitro, zelo dobro. Če želite namestiti ta netflix, pojdite na https://techbigs.com/netflix.html

Mogoče je pomagalo, da nas je več uporabnikov to težavo prijavilo na AKOS.

Pri A1 so se glede tega sprenevedali, saj so jim omejitve lastnega omrežja dobro znane.

Je pa postalo sedaj normalno gledljivo, se strinjam.

 

Se današnji odgovor od AKOS:

 

Spoštovani,

pišemo vam v zvezi z vašim vprašanjem z dne ‪12. 8. 2020‬ o težavah pri zagotavljanju kakovostne povezave ponudnika A1, na katerega smo vam dne ‪28. 9. 2020‬ podali odgovor o vaših možnostih, da lahko opravite meritve hitrosti. Sporočamo vam, da smo po prejemu vašega sporočila  zadevo podrobno preverili, in sicer tako z lastnimi meritvami, kot tudi s poizvedbo pri operaterju A1 Slovenija in pri ponudniku Netflix. Po opravljenih meritvah in
poizvedbah smo ugotovili, da na omrežju operaterja A1 Slovenija v večernih urah dejansko prihaja do slabše uporabniške izkušnje pri uporabi storitev ponudnika Netflix. Po prejetih izjasnitvah operaterja A1 in ponudnika storitev Netflix se je izkazalo, da težava ni na strani operaterja A1 Slovenija, temveč na strani A1 Telekom Austria, preko katerega A1 Slovenija v celoti dobiva promet (storitve) od ponudnika Netflix. Do slabe uporabniške
izkušnje naj bi prihajalo zaradi zasičenih zasebnih peering povezav, ki jih ima veleprodajni dobavitelj A1 Telekom Austria vzpostavljen s  ponudnikom Netflix, kar se je posledično odražalo tudi pri uporabnikih operaterja A1 Slovenija. Navedeno je potrdil tudi Netflix, kjer so izpostavili, da težava ni njihovi strani, temveč na strani njihovega partnerja A1 Telekom Austria. Netflix navaja, da lahko kadarkoli poveča kapacitete oziroma doda nov
vmesnik na že vzpostavljeni lokaciji ali katerikoli drugi lokaciji (javnem vozlišču), če pride taka zahteva s strani operaterja. Čeprav se A1 Telekom Austria povezuje z Netflixom tudi na javnem stičišču na Dunaju (VIX), je večina prometa v vršnih urah potekala preko zasebne peering povezave, na kateri je zaradi velikega povpraševanja uporabnikov prihajalo do zasičenja. Kot navaja operater A1 naj bi se sedaj del prometa preusmeril tudi preko
omenjenega dunajskega stičišča (VIX), s čimer naj bi bila težava odpravljena.
Prosimo vas, da nam v roku 8 dni sporočite, ali in kdaj se je kakovost pretočnega videa Netflix popravila ter morda dopišite še kakšna druga opažanja.
Obenem vam pojasnjujemo, da gre za poslovno odločitev A1 Slovenija, zato agencija na odločitev, kje in na kakšen način  bo slednja pridobivala pretočne vsebine ponudnikov vsebin iz globalnega interneta, ne more vplivati.

Uporabniška raven 3

@tabe @DavorD @Gizoman imate še vedno isto težavo? Pravijo, da bi naj razširili kapacitete?

Huh zadnji teden nisem imel nič časa za Netflix. Si 1x ta teden vzamem čas in pogledam kaj.

@LordZaVa  Ta vikend se te težave res niso pojavile, kvaliteta je bila dobra. Če se spet pojavijo težave napišem.

Odgovor