Rešeno

Netflix hitrost zvečer



Pokaži prvo objavo

Odgovori 33

Uporabniška raven 3

@DavorD hvala, zasledil sem na forumih A1 AUT, da so odprli pipico proti Netflixu, včeraj, ter da naj bi širitev veljala za vse operaterje A1 tudi SLO :)

@tabe @DavorD @Gizoman imate še vedno isto težavo? Pravijo, da bi naj razširili kapacitete?

Testi so sledeči:

Ura med 20:30 in 21:30

1080p - dela na max (5,35 Mbps) 

4K HDR - namesto 15,25Mbps dela na 11,44Mbps

 

Veliiiiiko boljše je! Ni pa bleščeče. 

​​Bomo videli na dolgi rok rok..... 

Uporabniška raven 1

@DavorD hvala, zasledil sem na forumih A1 AUT, da so odprli pipico proti Netflixu, včeraj, ter da naj bi širitev veljala za vse operaterje A1 tudi SLO :)

Jim je rablo samo par let, ampak na koncu koncev upajmo, da je stvar rešena in da bo mir nekaj časa. Lahko upamo še da VoLte vklopijo konec leta.

Sva včeraj zvečer pogledala eno episodo Friendsov in je delalo tekoče. 
Nevem kakšna kvaliteta, taka kot je mi je čisto vredu, samo da dela tekoče in da ni zmazek od slike oz pixel tv.

 

Kar se mene tiče je sedaj zadovoljivo. Mi res ni pomembno ali film predvaja v 4K ali 1080P. Oboje mi je vredu. 
 

edit. Za foro pognal 4k video in deluje tekoče, na sliki pa je vidn promet na modemu. Cca 18-22mbps

 

 

Uporabniška raven 1

https://www.blog.uporabnastran.si/2020/12/12/netflix-a1-slovenija-zopet-deluje-s-polno-hitrostjo-in-locljivostjo-saj-so-odpravili-tezavo-z-zasicenostjo-linije-ki-se-je-pojavljala-v-vecernem-casu/

Netflix uporabnikom A1 Slovenija ponovno deluje tako kot je treba. Kar nekaj časa so se namreč pojavljale težave z dostopom do Netflixovih vsebin. Predvsem je do tega prihajalo v času, ko je bilo omrežje bolj obremenjeno. To so navadno večerne ure, ko je več ljudi hkrati želelo dostopati do Netflixove video knjižnice.

Netflix pri A1 Slovenija zdaj deluje tekoče in v polni ločljivosti

Težava, ki so jo imeli uporabniki A1 Slovenija pri dostopu do naročniške video storitve na zahtevo Netflix, je bila ta, da kljub odlični hitrosti povezave do svetovnega spleta, je bila hitrost prenosa pri Netflixu izjemno slaba. Torej, vsa ostala vsebina je delovala s polno hitrostjo in v polni ločljivosti, prenos Netflixovih filmov in serij pa se je zatikal.

Kje je bila težava?

Težava pravzaprav ni ležala pri A1 Slovenija, ampak pri njihovi »mami«. A1 Slovenija je namreč del mednarodne skupine A1 Telekom Austria Group (A1 TAG), ki združuje operaterje iz Avstrije, Slovenije, Belorusije, Bolgarije, Hrvaške, Severne Makedonije, Srbije in Liechtensteina. A1 TAG pa je tisti, ki je za vse operaterje skupine zagotavljal mednarodni dostop do Netflixovih storitev. Ker je ob obremenitvah prihajalo do zasičenosti te povezave, so imeli uporabniki težave z dostopom do Netflixovih vsebin.

Pri A1 Slovenija so težavo in rešitev, ki so jo poiskali skupaj z Netflixom, pojasnili takole:

 

 

 

Hitrost netflix zvečer doživim zelo hitro, zelo dobro

Hitrost Netflixa zvečer doživim zelo hitro, zelo dobro. Če želite namestiti ta netflix, pojdite na https://techbigs.com/netflix.html

Mogoče je pomagalo, da nas je več uporabnikov to težavo prijavilo na AKOS.

Pri A1 so se glede tega sprenevedali, saj so jim omejitve lastnega omrežja dobro znane.

Je pa postalo sedaj normalno gledljivo, se strinjam.

 

Se današnji odgovor od AKOS:

 

Spoštovani,

pišemo vam v zvezi z vašim vprašanjem z dne ‪12. 8. 2020‬ o težavah pri zagotavljanju kakovostne povezave ponudnika A1, na katerega smo vam dne ‪28. 9. 2020‬ podali odgovor o vaših možnostih, da lahko opravite meritve hitrosti. Sporočamo vam, da smo po prejemu vašega sporočila  zadevo podrobno preverili, in sicer tako z lastnimi meritvami, kot tudi s poizvedbo pri operaterju A1 Slovenija in pri ponudniku Netflix. Po opravljenih meritvah in
poizvedbah smo ugotovili, da na omrežju operaterja A1 Slovenija v večernih urah dejansko prihaja do slabše uporabniške izkušnje pri uporabi storitev ponudnika Netflix. Po prejetih izjasnitvah operaterja A1 in ponudnika storitev Netflix se je izkazalo, da težava ni na strani operaterja A1 Slovenija, temveč na strani A1 Telekom Austria, preko katerega A1 Slovenija v celoti dobiva promet (storitve) od ponudnika Netflix. Do slabe uporabniške
izkušnje naj bi prihajalo zaradi zasičenih zasebnih peering povezav, ki jih ima veleprodajni dobavitelj A1 Telekom Austria vzpostavljen s  ponudnikom Netflix, kar se je posledično odražalo tudi pri uporabnikih operaterja A1 Slovenija. Navedeno je potrdil tudi Netflix, kjer so izpostavili, da težava ni njihovi strani, temveč na strani njihovega partnerja A1 Telekom Austria. Netflix navaja, da lahko kadarkoli poveča kapacitete oziroma doda nov
vmesnik na že vzpostavljeni lokaciji ali katerikoli drugi lokaciji (javnem vozlišču), če pride taka zahteva s strani operaterja. Čeprav se A1 Telekom Austria povezuje z Netflixom tudi na javnem stičišču na Dunaju (VIX), je večina prometa v vršnih urah potekala preko zasebne peering povezave, na kateri je zaradi velikega povpraševanja uporabnikov prihajalo do zasičenja. Kot navaja operater A1 naj bi se sedaj del prometa preusmeril tudi preko
omenjenega dunajskega stičišča (VIX), s čimer naj bi bila težava odpravljena.
Prosimo vas, da nam v roku 8 dni sporočite, ali in kdaj se je kakovost pretočnega videa Netflix popravila ter morda dopišite še kakšna druga opažanja.
Obenem vam pojasnjujemo, da gre za poslovno odločitev A1 Slovenija, zato agencija na odločitev, kje in na kakšen način  bo slednja pridobivala pretočne vsebine ponudnikov vsebin iz globalnega interneta, ne more vplivati.

Odgovor