Moj A1
Rešeno

Neodzivnost in neprofesionalno obnašanje vseh vaših uslužbencev


Spoštovani, globoko sem razočarana nad neodzivnostjo in neresnostjo vaših operaterjev. Vedno ko kličem dobim drugega operaterja, problem nedelovanja interneta in televizije, ki traja že skoraj dober teden. Vsakemu posebej (ko končno dobim nekoga na telefon) moram vedno znova in znova razlagati za kakšen problem gre, zgodi pa se EN VELIK NIČ….še vedno čakam, da pošljete serviserja. In ko vaš operater zabrusi starejši osebi (moji mami, ki je stara 80 let), da naj več ne kliče in da bo serviser prišel pač ko bo ….. OSTANEŠ BREZ KOMENTARJA! Mojih staršem, ki živita na samem in sta dobesedno “odvisna” od interneta in televizije ste zmontirali omarico tako “šlampasto”, da se jima vsake toliko zgodi, da v omarico pride miš in pregloda kable, kar je VAŠ in ne njun problem!  Omarico je treba nujno prestaviti ali pa jo vsaj zaščiti pred vdorom glodalcev! Da o vašem pošiljanju modemov in vmesnikov itd. (v škatli po pošti) sploh me izgubljam besed…..vprašam vas samo kako si naj starejša človeka (oba stara 80 let) to priklopita sama????? 

Jezna sem, res sem jezna, ker račun plačujeta vedno redno in v višini, kot da vse deluje krasno in super. 

 

Toliko za enkrat...upam, da se bo ta vaš tehnik prikazal čim prej…., drugače zgodbo objavim v vseh medijih.

 

 

Romana

icon

Najboljši odgovor od A1_Tinka 1 junij 2021, 09:56

Pozdravljeni Romanca, da bi lahko navedeni primer podrobno preverili in pristopili k reševanju, potrebujemo podatke o naročniku. Lahko nam jih posredujete v zasebna sporočila ali prek klepeta - na voljo desno spodaj, izberite eno od opcij iz menija in Pogovor s svetovalcem. 

Ogled izvirnika

Odgovori 1

Uporabniška raven 3
Značka +3

Pozdravljeni Romanca, da bi lahko navedeni primer podrobno preverili in pristopili k reševanju, potrebujemo podatke o naročniku. Lahko nam jih posredujete v zasebna sporočila ali prek klepeta - na voljo desno spodaj, izberite eno od opcij iz menija in Pogovor s svetovalcem. 

Odgovor